Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Reesie Davis
RD (Občasný) - 28.2.2007 >
U příspěvku:bez názvu
RD (Občasný) - 28.2.2007 > toono> 

toono (Stálý) - 28.2. > sea> chudak, starej inpotent, doupovec tady dovadi sam se sebou a ty mu do toho jeste asistujes..





Perfektni pervo Antonine. Skoro jako my dva.
U příspěvku:bez názvu
RD (Občasný) - 28.2.2007 > kloono> Takze ty ses jako tonikuv klon a ten druhej je co?
U příspěvku:bez názvu
RD (Občasný) - 28.2.2007 > kloono> ???
U příspěvku:bez názvu
RD (Občasný) - 28.2.2007 > Prosimte co to mas za jmeno?
U příspěvku:Má práce-vitráž
RD (Občasný) - 28.2.2007 > Krasne remeslo. (Stacila by pouze vitraz samotna.)
U příspěvku:lesní
RD (Občasný) - 25.2.2007 >
U příspěvku:..nnt.v.
RD (Občasný) - 24.2.2007 > toono> 






Ai egri wiz ju end ai em on jor said. Olwejs, mai dir. Togedzdr ar wi weri strong!
U příspěvku:..nnt.v.
RD (Občasný) - 24.2.2007 > toono> 






Aj edmajr ju. Ju ar sou klevr!
U příspěvku:Samantha
RD (Občasný) - 24.2.2007 > toono> 






Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit! Zastrelit!
U příspěvku:Jak fotit nahy holky
RD (Občasný) - 21.2.2007 > Mishela> 60 cm (prumer).
U příspěvku:obranné valy
RD (Občasný) - 20.2.2007 > Prokletý Filip> Mensi upresneni: K hovnu jsme byli my, subs. nasi predkove.
U příspěvku:Sídliště
RD (Občasný) - 20.2.2007 > V Celakovicich je vice dobrejch fotografu. Skoda, ze sem fotky neposilaj vsichni.

Lepsi v C/B?
U příspěvku:Jak fotit nahy holky
RD (Občasný) - 19.2.2007 > Mishela> HW: Nuzky, skalpel a kruzitko s prodlouzenym ramenem. SW: Lepidlo.
U příspěvku:V Opeře
RD (Občasný) - 18.2.2007 > Periskop> Todlec nijak mimoradne nevybocuje, bych rekl. Ono nakonec vsechno, co delam, je tak trochu laciny.
U příspěvku:V Opeře
RD (Občasný) - 18.2.2007 > Prokletí> Zblbnul - to urcite. Az k mandalam to zatim ale jeste nedoslo.

Je to jedno z mych obvyklych temat, ke kteremu se obcas vracim: http://www.doupovec.com/collages.php?box=3&max=18
U příspěvku:Hostina
RD (Občasný) - 18.2.2007 > čtenář> Spravna reakce. (I kdyz by neuskodilo, kdyby ses podepsala.) Ja se rovnez dusil, a proto jsem udelal tudlenc kolaz.
U příspěvku:Pohled ze hřbitova v Praze
RD (Občasný) - 18.2.2007 > Hrbitov cestiny!
U příspěvku:Tanečnice pro Emiku
RD (Občasný) - 18.2.2007 > Ja si o tom myslim, ze se mi to libi; ze mi to pripomina nektere me vzory; ale hlavne: zes to mohl lepe naskenovat.
U příspěvku:Parte
RD (Občasný) - 18.2.2007 > Fotka nadherna, ramecek uz min.
U příspěvku:západ slunce
RD (Občasný) - 17.2.2007 > xmark> To nemuzu (sem mluvil pouze o cb).
U příspěvku:Hotelový dům Metalurg Typ zařízení: Turistická ubytovna Místo: Ostrava, Zábřeh, U studia 67 / 29, 70030
RD (Občasný) - 17.2.2007 > tvojematka> ... az na ten zavadejici nahled.
U příspěvku:Hotelový dům Metalurg Typ zařízení: Turistická ubytovna Místo: Ostrava, Zábřeh, U studia 67 / 29, 70030
RD (Občasný) - 17.2.2007 > Descarta cisti - spravnou vec delati.
U příspěvku:zed
RD (Občasný) - 17.2.2007 > Prokletý Filip> Casem porozumis, doufejme. Holka je pekna, fotka je spatna.
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 16.2.2007 > caesarborgia> No, «zadnou», to se rozhodne rict neda. S pojmem «zadna prace» operuji pouze diletanti a ignoranti.
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 16.2.2007 > caesarborgia> V tvem pripade to zrovna moc prace neda.
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 16.2.2007 > caesarborgia> Takze jsem se nesplet!
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 15.2.2007 > Prokletí> Ale ta ulice je na zdi jenom namalovana.
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 15.2.2007 > caesarborgia> Zeby potrefena husa?
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 15.2.2007 > caesarborgia> Nerad. Pouze mi pripada nezdvorile neodpovedet tam, kde odpoved existuje.
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 15.2.2007 > caesarborgia> Typofoto™ je only pro «farnost» typografu a spriznenych dusi. Navic jej nelze brat stoprocentne vazne; jeho teziste lezi v zobrazenem objektu - tedy jakesi reprofoto.

Obsah a sdeleni zde: Lide, kteri - za nase dane - iniciovali vznik teto cedule, se s nejvetsi pravdepodobnosti v zakonech moc nevyznaji. Bud mam pravo a povinnost neco zakazat nebo ne. Obzvlaste v doprave nemuze existovat moznost volby, system musi byt naprosto hierarchicky, jinak prestane fungovat. Zde mistni radni pouzili formu kruhu a modrou barvu. Oba signaly jsou reservovany pro informaci, ne pro zakaz. Text (pokud mu treba madarsky cyklista rozumi) je 1: arogantni, 2: neni absolutnim zakazem, tak k cemu potom je. Rad bych se rovnez zminil o nemozne typografii. Normalni standartni cedule se zakazem vjezu by stacila.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter