Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 15.2.2007 > caesarborgia> Typofoto™ je only pro «farnost» typografu a spriznenych dusi. Navic jej nelze brat stoprocentne vazne; jeho teziste lezi v zobrazenem objektu - tedy jakesi reprofoto.

Obsah a sdeleni zde: Lide, kteri - za nase dane - iniciovali vznik teto cedule, se s nejvetsi pravdepodobnosti v zakonech moc nevyznaji. Bud mam pravo a povinnost neco zakazat nebo ne. Obzvlaste v doprave nemuze existovat moznost volby, system musi byt naprosto hierarchicky, jinak prestane fungovat. Zde mistni radni pouzili formu kruhu a modrou barvu. Oba signaly jsou reservovany pro informaci, ne pro zakaz. Text (pokud mu treba madarsky cyklista rozumi) je 1: arogantni, 2: neni absolutnim zakazem, tak k cemu potom je. Rad bych se rovnez zminil o nemozne typografii. Normalni standartni cedule se zakazem vjezu by stacila.
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 15.2.2007 > caesarborgia> Ze bych to chapal se rict neda ...
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 15.2.2007 > Prokletí> Ty znacky maj oni kolem celyho namesti, tady se mi libilo pozadi. Hned vlevo je uzka ulice, ktera se na fotku nevesla.
U příspěvku:[Typofoto] Cyklisto
RD (Občasný) - 15.2.2007 > Lumig> Oni ti radni na Morave si toho dovoluji mnohem vic ...
U příspěvku:26
RD (Občasný) - 15.2.2007 > Zuiko> Ja jsem bohuzel spise zavisly na tom, abych vydelal na chleba pro rodinu. (Tedy: CAS. Nezalezi ani tak na cedulce, jak na rozliseni.) Pro stare pristroje mam naklonnost temer sentimentalni a pokud se mi postesti mit prazdniny, tak s nimi i fotim.
U příspěvku:_bez názvu
RD (Občasný) - 14.2.2007 > TheThing> To bela jen sranda. S tema trenkama. (Ja si je kdyztak zrobim sam: Adjust: Monitor: More yellow.)
U příspěvku:_bez názvu
RD (Občasný) - 14.2.2007 > TheThing> Bud tej lasky a dej tam i tu starou - pro srovnani.

(A do zitrka bys mohl zvladnout zluty trenky.)
U příspěvku:západ slunce
RD (Občasný) - 14.2.2007 > Adka> Mi by to stacilo treba jen takhlenc:







U příspěvku:_bez názvu
RD (Občasný) - 14.2.2007 > TheThing> My ho meli ve skole. Bez na njaky www.

Italky z Pisy musi byt skoda.
U příspěvku:_bez názvu
RD (Občasný) - 14.2.2007 > TheThing> Je to pjekny. (Po case to muzes znovuudelat na Sinara.)

Tos chodil s nejakou Italkou nebo Americankou?
U příspěvku:_bez názvu
RD (Občasný) - 14.2.2007 > TheThing> Ted uz jo.

(Ale kdyz neni «linka» uprostred, nemusela byt ani na kraji. Kus baliciho papiru obcas lepsi, nez Fotosop.)
U příspěvku:_bez názvu
RD (Občasný) - 14.2.2007 > Tak se sem vracim, a zacina mi byt toho chudaka Karla opravdu lito. Kdyby mu ten jeho fotograf udelal zluty trenky, mohlo to vsechno dopadnout uplne jinak!
U příspěvku:___noční___
RD (Občasný) - 14.2.2007 > doupovec> Nakonec se ukazalo, ze to byla jenom ma lenost: po sesti minutach nahore v knihovne: JE to Alfred Stieglitz.
U příspěvku:___noční___
RD (Občasný) - 14.2.2007 > vrtusík> Mam podezreni, ale nechci komentovat bez duvodu; a pro duvody zde nemam jak znalosti (pouze tuseni, «ale kde jsem to vlastne videl») tak/nebo cas.
U příspěvku:západ slunce
RD (Občasný) - 14.2.2007 > A pritom v c/b by to mohla byt dobra fotka ...
U příspěvku:_bez názvu
RD (Občasný) - 14.2.2007 > Len druha.
U příspěvku:Doba temna - aneb - barokní minimalismus
RD (Občasný) - 14.2.2007 > čtenář> Tomu «kupodivu» sice moc neverim, ale bavi me bavit lidi.
U příspěvku:Doba temna - aneb - barokní minimalismus
RD (Občasný) - 13.2.2007 > Damika> Tu gou hlavne o lingvistickej nesmysl (v druhe casti nazvu). (Ve skole by me za to vyhodili.)

S tim kralikem - o tom kdysi mluvil nebo psal Werich: muzete toho kralika klidne analyzovat/rozpitvat, potom to ale uz neni kralik - nebo tak nejak.
U příspěvku:___noční___
RD (Občasný) - 12.2.2007 > A proc to nemas vetsi?
U příspěvku:Doba temna - aneb - barokní minimalismus
RD (Občasný) - 12.2.2007 > Damika> No samo! Pokud mozno cerne na bilem, pripadne mi to pekne vytmavit.
U příspěvku:nevesta
RD (Občasný) - 12.2.2007 > šedé> I slovo muze byt ruzne. To, co je a musi byt stejne, je obsah, a nektere normy jej nalpnuji lepe, nez jine.
U příspěvku:26
RD (Občasný) - 12.2.2007 > susa> To mas sice pravdu, ale ja uz na to nemam chut. Budu si muset vystacit s magnetofonovym Nikonem.
U příspěvku:26
RD (Občasný) - 12.2.2007 > susa> Nojo, ale ja uz cenou komoru zrusil.
U příspěvku:26
RD (Občasný) - 12.2.2007 > susa> Sak ja taky.
U příspěvku:26
RD (Občasný) - 12.2.2007 > susa> V lete jsem mel 2 tydnu pujceny H3D. Zatim jsem ho za prijatelnou cenu nikde nevidel a po mych zkusenostech se na jine modely uz nemuzu «ani podivat».
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 12.2.2007 > nečekaná> Nojo, ale kteryho?
U příspěvku:26
RD (Občasný) - 12.2.2007 > susa> Na Hasselbladu by mi ani tak nevadila jeho vaha. Spis jenom cena.
U příspěvku:_bez názvu
RD (Občasný) - 12.2.2007 > Je na case si poridt Pionyra nebo aspon Holgu.
U příspěvku:krajinky 2x40/54
RD (Občasný) - 12.2.2007 > Lumig> Jede, jede do dali, veze samy vozraly. To jsou vsak jeno sny, protoze: Pendolino stoji nekde u Polomi, ma zamrzle vsecky CD-rumy.
U příspěvku:cx
RD (Občasný) - 12.2.2007 > Estel> To mas tezky. Nekdy ani Hasselblad nepomuze ...
U příspěvku:..nnt.
RD (Občasný) - 12.2.2007 > nečekaná> Vazena pisatelko. Obdivuji vasi schopnost vyhybat se toonovym «zvratkum» od 2.7.2006 do 9.2.2007. (Fakta: viz Totem, stejna data.) Pokud mate potrebu se stydet, doporucoval bych vlastni nevedomost. Navic: Rad bych vedel, kde jde zlom stydeni: 20 - 30 - 40 - 50 - 60 - 70 - 80? Dekuji predem za odpoved. S pozdravem RD.
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter