Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Oplatka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 21851x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Studuju žurnalistiku, ráda čtu Skácela a Kunderu a moc ráda se bojím.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:První věty slavných knih II.
Oplatka (Občasný) - 21.1.2010 > To víš, mě to tehdy tak zasáhlo, že se mi ta věta nějak vypálila do srdce... A navíc se pak v samém závěru knihy opakuje ještě jednou.
Jména postav - cože, Quoti? Jména postav v úryvcích, myslíš? Nevím, jestli to až tak pomáhá, zvláště tady -většinou to nejsou až tak důležité postavy.
Věty typu "Thomas Tracy měl tygra" nebo "Tuto knihu jsem sepsal já, Sinuhet" sem pochopitelně dávat nebudu.
U příspěvku:Lojza Vomáčka
Oplatka (Občasný) - 6.1.2010 > Tak tedy hodnotím moji oblíbenou povídku... Ještě s tím Tvým přednesem to bylo úplně úžasné! Nechceš někdy přečíst na nějaké akci Totemu?
U příspěvku:Coco Chanel
Oplatka (Občasný) - 29.12.2009 > Jsem ráda, že sem zase někdo po dlouhé době napsal filmovou recenzi. S hodnocením plus minus souhlasím, povedlo se to tak napůl a místy je to zdlouhavé, domnívám se, že nic zvláštního nepředvedla ani hlavní představitelka.
Pokud jde o recenzi, doporučuji sjednotit psaní křestního jména hlavní hrdinky (Gabriele/Gabrielle/Gabriella), podívat se na čárky a trochu upravit dělení odstavců - myslím, že od věty "Anne Fontainenová" by to dobře mohl být významově jeden.
Jinak za recenzi děkuji.
U příspěvku:Test - První věty slavných knih I.
Oplatka (Občasný) - 25.12.2009 > Děsně se všem omlouvám, po kontrole jsem zjistila chybičku v ukázce číslo tři, vypadlo mi tam nějak "v umyvadlech", tak snad vás to nikoho nenavedlo na scestí...
U příspěvku:Test - První věty slavných knih I.
Oplatka (Občasný) - 22.12.2009 > Chtěls něco napsat? Připadá mi jako by se to vymazalo. Ale díky za doporučení.
U příspěvku:Test - První věty slavných knih I.
Oplatka (Občasný) - 21.12.2009 > Myslím, že u řady z těchto děl je ten děj docela patrný už u první věty. Tak já jsem třeba čísla 1, 7 a 10, která byla v tom původním testu, tipla správně, i když jsem je tehdy ještě nečetla. (Pána much čtu právě teď.) A u Hemingwaye je tam rovnou popsána polovina děje...
Pokud jde o Austenovou, tak - běda! - jsem se dnes mrkla do knihy v knihkupectví, a je to nějaký nový překlad, kde ta věta zní jinak! Myslím, že tohle se nedělá.
Jinak jsem si to předtím zkoušela na rodině a přátelích, a reakce byly často podobné jako tady: Jak to, že jsem to nepoznala, vždyť je to moje milovaná kniha! Kamarádka byla vyloženě konsternována z dvanáctky, prý ji čte snad několikrát ročně, jak ji má ráda, a nepoznala... Až podle druhé věty (Byl na něm hroznýš, jak polyká šelmu.). Dnes jsem to mimochodem koupila jako vánoční dárek ve formě komiksu.
U příspěvku:Test - První věty slavných knih I.
Oplatka (Občasný) - 20.12.2009 > K ničemu. Pro zábavu, pro legraci...
U příspěvku:Test - První věty slavných knih I.
Oplatka (Občasný) - 19.12.2009 > Mohu se zeptat, kterých šest? Jen tak, ze zájmu.
I když povinná četba byl pro mě z toho jenom ten F. L. Věk.
U příspěvku:Test - První věty slavných knih I.
Oplatka (Občasný) - 18.12.2009 > A za copak? Kolik máš uhodnutých?
U příspěvku:Hodinu nevíš
Oplatka (Občasný) - 7.9.2009 > Ale vždyť to byla jen příchuť, Adi! To sis jen vsugerovala, určitě se tomu psychologicky nějak říká, že?
U příspěvku:Fra - únor 2009
Oplatka (Občasný) - 2.3.2009 >
U příspěvku:Výměna
Oplatka (Občasný) - 27.1.2009 > Já znám Angelinu jen velice málo, filmy, ve kterých hraje (zmiňovaná Lara Croft apod.), mne vůbec nezajímají, v přeceňované Síle srdce byla velice slabá... Ale tady člověk zapomene na cokoliv, co o té ženské ví a kde už ji viděl, má před očima jen nešťastnou paní Collinsovou.
U příspěvku:The Dark Knight /2008/
Oplatka (Občasný) - 11.11.2008 > Recenze je vynikající, chystám se Ti to říci po celou dobu, co ji tu máš, ale kupodivu jsem se k tomu pořád nedostala. (Fuj, redaktorko!) Film jsem stále neviděla, takže nemohu posoudit. Snad mě to nakopne, abych sem zase po delší době něco hodila. Měj se!
U příspěvku:U mě dobrý
Oplatka (Občasný) - 16.6.2008 > Ne, číst to opravdu nemusíš, nikdo tě nenutí.
U příspěvku:U mě dobrý
Oplatka (Občasný) - 16.6.2008 > Můžu tě ujistit, že příštích pár desítek let se na to nevykašlu...Žij a nech žít.
U příspěvku:The times of your life (Paul Anka)
Oplatka (Občasný) - 16.6.2008 > Mně to připadá velice slušně přeložené, aspoň na dvě přečtení... Jsi šikovná holka!
U příspěvku:British weather
Oplatka (Občasný) - 16.6.2008 > Pěkný, výstižný. Ano, that´s England.
U příspěvku:Dva vznešení příbuzní
Oplatka (Občasný) - 15.6.2008 > Jak to, že tu nic není? Nezapomnělas to vložit?
U příspěvku:Into the Wild (2007)
Oplatka (Občasný) - 5.6.2008 > Přečetla jsem už dříve, až teď dávám hodnocení - jsi šikovná holka, klobouk dolů!
U příspěvku:Kto sa bojí, nech NEostáva doma
Oplatka (Občasný) - 8.4.2008 > Tak tedy:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=16317 (Ti druzí)
http://www.totem.cz/enda1.php?a=23278 (Kostka)
http://www.totem.cz/enda.php?a=439 (Piknik na Hanging Rock)
http://www.totem.cz/enda1.php?a=68952 (zajímavé horrorové srovnávání)
http://www.totem.cz/enda.php?a=38919 (Kingův test z horrorových filmů)
http://www.totem.cz/enda1.php?a=64864 (Můj test z horrorových filmů)

Užij si to.
U příspěvku:Kto sa bojí, nech NEostáva doma
Oplatka (Občasný) - 8.4.2008 > Tak ještě jednou za 5. Trailer jsem zatím neviděla, ale nepochybuju, že bude skvělý, věřím Ti. Jednom drobnou poznámku: asi by se hodilo ty anglické citace přeložit do češtiny. Pro nás to problém není, ale jsou tu i tací, co třeba anglicky neumí, že.
A jestli máš zájem o horrory, můžu sem hodit odkazy na starší věci na Totemu, které by Tě mohly zajímat.
U příspěvku:VENKOVSKÝ UČITEL (2008)
Oplatka (Občasný) - 8.4.2008 > Tak tentokrát musím vytáhnout nejvyšší známku a doporučení k tomu... Teď Ti opravdu není co vytknout.
Pokud jde o film, hodím sem svou recenzi na tentýž - bohužel jenom kratší verzi, delší, na kterém jsem ještě dlouho potom pracovala, se mi vinou selhání počítače neuložila. Pak si podiskutujeme.
U příspěvku:Vteřinová meditace
Oplatka (Občasný) - 20.3.2008 > Tak tohle je opravdu dobrá báseň...
U příspěvku:Láska za časů cholery
Oplatka (Občasný) - 9.3.2008 > Je mi líto, ale já si také stojím za svým. V tomto filmu, zdůrazňuji v tomto filmu, hraje mizerně, role mu vůbec nesedne. To se zkrátka stává, podobné "kiksy" mají za sebou i jiní herci, kterých si jinak velice vážím.
Jinak Oscara samozřejmě nelze brát jako nějaké spolehlivé měřítko kvality. Stačí, když třeba pomyslím na Oscary pro kýčovitý Titanic...
A psalas "neposílejte na to svoji babičku", o Tvojí nebyla řeč!
Měj se! Jsem ráda, že si tu můžu s někým popovídat o filmu.
U příspěvku:Láska za časů cholery
Oplatka (Občasný) - 7.3.2008 > Skold se koukám stále nevyjádřil... Pro Viktorii: Nemyslím, že by se Bardem snažil vytřískat z role maximum. Jednoduše hraje mizerně. I když jinak je to slušný herec. I mistr tesař se holt někdy utne.
Ve Tvé poznámce mi navíc není jasné, proč vyčítáš kombinaci lásky s cholerou v názvu tvůrcům filmu. To přece vymyslel už Márquez, ne?
A svoji babičku bych na to klidně poslala, ta už není náročná.
U příspěvku:SOMMAREN MED MONIKA - Ingmar Bergman (1953)
Oplatka (Občasný) - 7.3.2008 > Až teď jsem si mohla prohlédnout obrázky, doma mi nefungují... Vynikající! Je to síla! Přestože, pokud se dobře pamatuju, jí mělo být sedmnáct, devatenáct bylo jemu.
U příspěvku:THE KARATE KID (1984)
Oplatka (Občasný) - 7.3.2008 > V tomto případě nemohu tak jednoznačně pochválit jako minule.Máš to strašlivě široké, velmi špatně se to čte, musím to stále posunovat myší.
Nerozumím, co cheš říci formulací " -1. dan!!! :-)."
Daň?
Lidé, kteří film neznají, nepoznají, kdo je Daniel Laruso, jestli herec nebo postava. Jména Ralpha Macchia máš jenom v titulcích, slušelo by se zmínit se o něm v článku.
A hlavně tam máš faktickou chybu. Film Karate Kid nezískal Oscara za nejlepší film, stejně tak tuhle cenu nezískala Elizabeth Shue. Nominován byl pouze Pat Morita za vedlejší mužskou roli. Zřejmě sis to spletla s Young Artists Awards, kde byl skutečně oceněn film i herečka. Viz http://imdb.com/title/tt0087538/awards.
Ale neber to tak, že Tě chci touhle kritikou odradit. Naopak jsem ráda, že jsi tenhle film připomněla. Mě třeba zaujala zmínka o Elizabeth Shue - až do téhle chvíle jsem ji znala jenom z Leaving Las Vegas a domnívala jsem se, že je to herečka jedné role. A vida!
A líbí se mi ta něžně modrá barva...










U příspěvku:SOMMAREN MED MONIKA - Ingmar Bergman (1953)
Oplatka (Občasný) - 28.2.2008 > Na mne tu působil Stockholm spíš depresivně, říkala jsem si, jaké to mají ošklivé hlavní město... A když jsem tam pak byla naživo, potvrdilo se mi to.
Vůbec bych to nepopsala jako šťastný film - že se k sobě hrdinové nehodí a že to asi nedopadne dobře, to se mi zdálo jasné už dávno, a závěr, že kluk zůstal sám s dítětem, k tomu dost sedne.
Nicméně, je to jen můj názor - a Ty jsi tady ten svůj napsala moc pěkně. Budu ráda, když zase něco připomeneš.
U příspěvku:K čertu s emocema!
Oplatka (Občasný) - 6.2.2008 > Koukám, že jsi plný přísloví a citací. Copak, vlastní slova Ti došla?
U příspěvku:K čertu s emocema!
Oplatka (Občasný) - 5.2.2008 > To je zajímavý názor, myslím, že dokázat "neříkat nic" by bylo opravdu veliké umění, a já se za tak schopnou autorku nepovažuji!
U příspěvku:K čertu s emocema!
Oplatka (Občasný) - 4.2.2008 > Tak myšlenku bych řekla, že to má... To Tvoje je poeticky hezký, ale tu myš Lenku tam nevidím.
Říkám, že někdo brečí, někdo zvrací. Že je to nezvyklej pocit, když ty emoce vylezou otvorem, od kterýho to nečekáš. A že se pozvracíš v restauraci Peklo metr od toalety, to je opravdu událost hodná zaznamenání. Asi takhle.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter