Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:důl Petr Bezruč - Ostrava
Capulet (Občasný) - 7.9.2011 > Je to rozhodně dobrý, na tom se tady asi všichni shodneme. Jen mám pocit, že se to trochu kácí doprava. To mě z celýho dojmu trošku odpoutává. Ale jinak je to super.
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
Capulet (Občasný) - 7.9.2011 > aneleh> A to je celkem omyl, to co říkáš o fotoreportáži. Fotoreportáž vzniká právě v ohledu na dané místo a čas, pro které je ta daná situace jedinečná a hodná tedy zachycení. A do toho zachycení by pak fotograf měl vložit i svůj umělecký záměr. Protože pro nějaký záměr to právě fotí.
U příspěvku:co jsem viděl
Capulet (Občasný) - 5.9.2011 > Mně osobně tedy vůbec nesedí tenhle filtr. Je to prostě umělé nastavování atmosféry, která se nepodařila zachytit při focení. I když to není úplně špatné. Práce s hloubkou ostrosti je zajímavá. Ale ta kompozice už vcelku pokulhává.
U příspěvku:-
Capulet (Občasný) - 5.9.2011 > Těžko říct, co tady konkrétně vyzdvihnout. Snad jen že horizont je vodorovně.

Jinak je tu špatná kompozice, fotografovaná se kouká z fotky, což tady je špatně. Tím jak je hlava na středu celý snímek působí nepřirozeně. Navíc tím dřevem na pravé straně celá fotka padá.

Zkus příště jiný úhel pohledu.
Tohle působí velmi amatérsky. Ani loď na v dáli tomu nepomůže.
U příspěvku:Pár výhledovek
Capulet (Občasný) - 2.9.2011 > Mně osobně přijde ta poslední taky jednoznačně nejlepší. Celkově mi to přijde možná přesvětlené. U krajin jako tady, kde jsou 2. a 3. plány v takovým světelný oparu bych spíš podexponovával. Výsledek by byl možná nadějnější.

Jinak, ty zbylé snímky mají technické a kompoziční nedostatky, které už zmiňovala huwik, takže se nebudu opakovat.
U příspěvku:Potfora
Capulet (Občasný) - 1.9.2011 > Myslím si, že nejlepší ze série. Takové výrazově nejčistší. Budu sám, komu to připomíná dobývaní spermií do vajíčka?
U příspěvku:Rovnoběžky
Capulet (Občasný) - 31.8.2011 > Asi mi moc nesedí ta grafická úprava. Je až moc násilná.

Koleje jsou vděčný téma, ale šlo by to i líp, myslím si. Navíc kompozice je dost rušivá v tomhle případě. Ani středová (kterou bych já tady volil) a ani zlatý řez.
U příspěvku:studie jednoho stromu 25
Capulet (Občasný) - 31.8.2011 > Mám pocit, že co do kvality má ta tvoje "studie jednoho stromu" spíš sestupnou tendenci. Nechceš už tohle téma opustit?
U příspěvku:kousek nebe
Capulet (Občasný) - 31.8.2011 > sadaf> Jé, tak to je dobrý! :) Popřemýšlím o nabídce, ale času je málo. :-/
U příspěvku:L'atmosphère
Capulet (Občasný) - 30.8.2011 > Mám strach, že ta atmosféra, o které se píše v názvu, je dílem převážně až barevného filtru v postprodukci.
Přitom kompozice jistě zajímavá, ale takových úprav bych se vyvaroval.
U příspěvku:...
Capulet (Občasný) - 30.8.2011 > Těžko říct o co jde tady. Ale kompozice je špatně. Stromy ve třetím plánu vyrůstají přímo z hlavice sloupku a celkově to působí dost těžce. Možná by bylo lepší fotit víc z nadhledu, protože sloupek by jinak mohl být do popředí krajiny zajímavý.
U příspěvku:kousek nebe
Capulet (Občasný) - 30.8.2011 > Taky jsem si u nás doma v Jindřichově Hradci chtěl udělat serii z podobných záběrů. Myslím, že se shodneme, že to není sranda.
Fajn pokus.
U příspěvku:insect
Capulet (Občasný) - 30.8.2011 > Zajímavé. Takhle stylizované makro se tady příliš často nevidí. Jen ty první dvě fotky mi přijdou o tom samém. Nic nového neříkají; z nich bych tu nechal jen tu druhou.

Jinak se mi to asi vážně líbí. Ten celkový, pochmurný výraz je mi sympatický.
U příspěvku:*
Capulet (Občasný) - 30.8.2011 > Řekl bych až graficky čisté.... Konečně taky jednou. :)
U příspěvku:...
Capulet (Občasný) - 30.8.2011 > Místo abychom řešili akt velebící (v tomto případě) ženské tělo, tak řešíme to, že dámě čouhá z prdele klíček. To myslím hodnotí fotku samo o sobě.
U příspěvku:v trave
Capulet (Občasný) - 21.8.2011 > Líbí se mi to. Už jen proto, že nedávno jsem nafotil dost podobně laděnou přírodní serii. :)
U příspěvku:JEN TAK...VIDĚT A SNÍT
Capulet (Občasný) - 21.8.2011 >
U příspěvku:Skolko časov?
Capulet (Občasný) - 21.8.2011 > Dobrý pokus. Ale takovýhle záběr pro mě musí být absolutně symetrický... A to tenhle není.
U příspěvku:dvoubarevná
Capulet (Občasný) - 7.8.2011 > Květy pěkný, ale to pozadí je prostě až moc rušivý...
U příspěvku:portrety z cest
Capulet (Občasný) - 5.8.2011 > Technicky se určitě nedá nic vytknout. Možná by bylo zajímavý, kdyby kolem toho černouška bylo víc bílýho papíru. Ale to jde u cestopisnýho portrétu jen těžko ovlivnit - samozřejmě.
U příspěvku:Pasáže I.
Capulet (Občasný) - 5.8.2011 > Pro mě parádní atmosféra se smyslem pro detail. Možná souhlasím se Cyberian, takovéhle "drobnovhledy" by si zasloužily možná větší počet snímků.
U příspěvku:***
Capulet (Občasný) - 31.7.2011 > Skvělá technická práce.. To tady dlouho nebylo. ;-)
U příspěvku:velmi divna filharmonia
Capulet (Občasný) - 30.7.2011 > Myslím, že tohle je ten typ fotky, který by si člověk mohl pověsit v obýváku. Líbí se formát, kompozice i kontrast. Výtvarně zajímavé - pro mě.
U příspěvku:...na Vysočině
Capulet (Občasný) - 30.7.2011 > V popředí je toho až moc. Navíc ta tráva není ani bůhvíjak hezká. Celá krajina pak bez zajímavějšího světla, které by ji změkčilo...
U příspěvku:Václavák
Capulet (Občasný) - 29.7.2011 > Nemám rád tyhle laciné efekty. A když si tento odmyslím, není se na fotce na co koukat...
U příspěvku:...
Capulet (Občasný) - 29.7.2011 > Cyberian> Souhlasím. Dokážu si představit, že taková místnost plná zajímavých věcí, může být fascinující. A rozhodně se dá tak i zachytit na fotce. Tady se to nestalo...
U příspěvku:..krásy moře
Capulet (Občasný) - 29.7.2011 > anakonda> Fotografický podmínky nechci samozřejmě bagatelizovat, jen říkám, že ne všechny výsledky jsou vždycky publikovatelný.
U příspěvku:--
Capulet (Občasný) - 27.7.2011 > Reflex je zajímavej. Technicky: Jen možná tělo samotný se mi zdá trocho přeexponovaný a celý pozadí je dost rušivý.
U příspěvku:Kotě V.
Capulet (Občasný) - 27.7.2011 >
U příspěvku:..krásy moře
Capulet (Občasný) - 27.7.2011 > Mám pocit, že krásy moře takhle rozmazané pozbývají své krásy. Vlastně se jim takto škodí.
U příspěvku:Byl jsem v Osvětimi
Capulet (Občasný) - 26.7.2011 > sempull tampush> Absolutně s tebou souhlasím. Nevím,jak to máte vy,ale po tom co se mi to v prohlížeči asi 4x rozesralo a mezery byly jinak, než jsem chtěl, tak už jsem toho měl dost... :-p
Ale díky...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter