Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Day Romandy
(muž)
Občasný
Na Totemu: 734x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Zájmy: divadlo, literatura, umění...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sonet
Day Romandy (Občasný) - 15.5.2001 > Snažil jsem se použit onu anglickou formu sonetu. Možná jsem se snažil málo. Ale Shakespeare z nebe nespadl.
U příspěvku:Promiň
Day Romandy (Občasný) - 14.5.2001 > Není to pravdivý příběh, alespoň ne pro mě. Někdo jiný to ale možná prožil. Jak říkám :mohlo se to stát... a určitě se to někomu stalo.
U příspěvku:Tobě
Day Romandy (Občasný) - 14.5.2001 > Přeběhl mi mráz po zádech. Lidé by neměli být tak krutí.
U příspěvku:Doktor Bert Gaben
Day Romandy (Občasný) - 7.5.2001 > Paula> Ano, clovek je casto nespoken s tim, co sam vytvoril. Nezda se mu to dost dobre, ma v hlave nejaky zlepsovak... Tahle vlastnost patri k povaze kazdeho cloveka. Malokdo se dokaze radovat z jednoho uspechu cely zivot. Kazda radost jednou prejde a je na kazdem z nas, zda si rychle vytvori nejakou dalsi. Ten kdo je slavny by dal mnohdy cokoliv za to, aby mohl byt normálním smrtelnikem. A ja bych chtel byt treba zase jednou slavny. Pral bych si prozit aspon na okamzik jaky to je, kdyz cloveku lezi u nohou cely svet. Jenom na okamzik zazit tu slast, dele by me to stejne nebavilo.

Kdo by patral po nejakem globalnim smyslu zivota, tak by pohorel - jako Doktor Gaben, ktery si sice mysli, ze ono tajemstvi odhalil, ale ve skutecnosti byl na velkem omylu.
Kazdy si musi smysl sveho zivota najit sam. Neni jednoznacne nikym dany. Lezi hluboko v nas. Pro kazdeho je v necem jinem. Nekdo vidi smysl sveho byti v tom, ze vychova kupu deti (to asi velka spousta lidi), jiny chce pomahat lidem, zviratum, detem... dalsi chce poskytnout svetu sve myslenky v poutavych romanech, nebo zvucnych basni. atd. Je hodne moznosti.

Chapu, jake to je byt prumerny. Sam jsem taky takovy, alespon myslim (lidi o mne spis rikaj, ze sem divnej). Je to vubec to nejhorsi, co muze byt. Nadprumerni lide zivotem jen tak proplouvaji, staci jim usmev a uz maji, co chteji. Maji uspech, tim padem i penize a tim padem skoro vsechno. Podprumerni lide jsou ti, kteri jsou smireni s tim, ze nejsou nadprumerni a ve vetsine pripadu s tim nehodlaji uz nic delat. My dva jsme tak mezi nima - prumerni. Az cas ukaze, do ktere z tech dvou kategorii se zaradime. Historie nezna prumerne. Pamatuje jen na nadprumerne, ostatni jsou podprumerni.

Zrovna se mi hlave hromadi napady na pokracovani Doktora Berta Gabena. V brzke dobe se pustim do psani. Chystam zajimave odhaleni, ktere zmeni dokonale jeho pohled na zivot a na smrt.... ale vic nebudu prozrazovat. At jsi prekvapena.

P. S.: Omlouvam se za ztratu viry v lepsi zitrky. Slibuju, ze az si prectes pokracovani, tak se ti tato vira zase vrati.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter