Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 25.11.
Kateřina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Most
ivanos (Občasný) - 13.2.2008 > Lumiik> ano, jenže ty stavíš na podstatě, že on ty stromy tak uměl a nic dalšího tě nezajímá. sám to tak píšeš, že pokud se odchýlí Kupka, je to v pořádku, ale pokud to tak udělá někdo jiný, jehož tvorbu nemáš podloženou reálnými studiemi, už je to jen plácání. počkám jestli to ještě nějak rozvedeš ;)
U příspěvku:Most
ivanos (Občasný) - 12.2.2008 > caesarborgia> Tu "skutečnou perspektivu" bych si dovolil rozšířit na "skutečný vidění světa" (optické, žádné vnímání). Myslim že Kupka na to kápnul, když řek, že "nemá smysl malovat stromy, který - mnohem dokonalejší - uvidí divák cestou na výstavu". To jsme opět, už po několikáté, u problematiky stylizace vs. neúmyslné deformace. Lumik bere zjevně každýho jako "nedokonalýho" což je nepřípustný a tudíž hledá všude chyby, který se musí odstranit. Tohle je lehce akademistický přístup (že by přísný učitel?), který člověku zřejmě zafixuje, že chyby se nesmí přehlížet, musí se eliminovat. Na druhou stranu, to pravý umění bych řek spočívá v nedokonalosti. Příroda není dokonalá, je jen neskutečně rozmanitá a neuvěřitelně mocná, což si lidi často pletou s dokonalostí. V umění není možné nedělat chyby. Umění není chyby skrývat, ale přirozeně je zobrazovat. Potom v díle "chybu" nenajdeš ani kdyby ses posral ;)
U příspěvku:Most
ivanos (Občasný) - 12.2.2008 > caesarborgia> Pokud by všichni mlčeli a čekali na autorovo vyjádření, nikam bychom se nedostali. Názor by se měl neustále rozvíjet a je potřeba slyšet a hlavně vnímat cizí názory, který se nám nelíbí, který považujem za špatný. To je právě to rozebírání jak tu o tom někdo psal; fakt, že lumik řeší perspektivu a listy můžou v jistym smyslu pomoct někomu jinýmu kdo to tady čte. Lumik se vyjádří k určitýmu aspektu kterej považuje za nedokonalej, já přijdu a porovnám jeho úsudek s vlastnim názorem, nesouhlasim, v tom se utvrdim a víc si to pak vychutnám. Tohleto poměřování je jen o přístupu, co kdo od umění chce, pokud bychom to rozebrali, pravděpodobně bychom se dostali ke štěstí. Tim chci říct, že je jedno zda si divák dílo rozebere a "zhodnotí" jednotlivé části, nebo v jistym smyslu prokáže respekt a vyzrálost autora a jeho dílo pojme komplexně. Právě díky tomu týpkovi co si dílo rozpitvá a zdrbe si ten druhej uvědomí (plněji než původně) krásy jednotlivostí. A někdo třetí (tady třeba Damika) se s tim popere a taky mu to něco dá. V tom to je, dokázat se učit i od těch "idiotů" ;)
U příspěvku:Most
ivanos (Občasný) - 12.2.2008 > Lumiik> Už jen fakt že píšeš k citu procenta dokazuje že dokážeš cejtit leda nosem.
U příspěvku:oči videné vidiace
ivanos (Občasný) - 12.2.2008 > škoda žes to nepojmul výtvarně - třeba z toho neudělal asambláž - dát tomu nějakou hmotnou formu, pracovat s tim jako s normálnim uměleckym materiálem. takhle jako fotka to nemá žádnou hloubku a je to stavěný na efektu s účelem šokovat, teda aspoň na mě to tak působí.
U příspěvku:pohled
ivanos (Občasný) - 21.1.2008 > chudák pes, to si nezaslouží
U příspěvku:MODELKY - NOVÉ TVÁŘE
ivanos (Občasný) - 19.1.2008 > wandalka> no jo, ten by koukal a možná by se z toho i posral
U příspěvku:zloba
ivanos (Občasný) - 15.1.2008 > Mira> nemůžeš do díla vložit expese, které nemáš když dílo tvoříš. pocit nepřeneseš tak, že na něj budeš myslet a na základě toho si vykonstruuješ racionální symboly. celý o čem se tu bavíme je název. proč si to nenazvala třeba "pani s popálenym ksichtem" pětky a déčka bys dostala stejně ;)
U příspěvku:zloba
ivanos (Občasný) - 14.1.2008 > Mira> symbolika dokáže přenášet informace, toť vše. ale je fakt, že člověk je schopen vyjádřit jen to, co v něm je. víc ani prd ;)
U příspěvku:zloba
ivanos (Občasný) - 14.1.2008 > zlobila ses kdyžs to kreslila?
U příspěvku:Z věže bláznů
ivanos (Občasný) - 14.1.2008 > tohle je kuul
U příspěvku:Ráj
ivanos (Občasný) - 14.1.2008 > nohome> já sem se zasmál ;)
U příspěvku:Krása obyčejného špendlíku
ivanos (Občasný) - 13.1.2008 > Ymy.po> no ju, jdeš se mnou? ;) teď nová moda, musíš být také IN!!!
U příspěvku:Ráj
ivanos (Občasný) - 13.1.2008 > proč to děláš?
U příspěvku:ilustrace 1
ivanos (Občasný) - 13.1.2008 > kin> kde?
U příspěvku:Krása obyčejného špendlíku
ivanos (Občasný) - 13.1.2008 > výtečně skvěle!!
U příspěvku:xxx
ivanos (Občasný) - 9.1.2008 > krutý
U příspěvku:Vánoční kapříci
ivanos (Občasný) - 24.12.2007 > děte doprdele tu ohrnujete nos a stejně to všichni žerete
U příspěvku:Vánoční kapříci
ivanos (Občasný) - 23.12.2007 > ty vole tohle je nejlepší věc na totemu!! :DDDD
U příspěvku:Nepravidelnosti
ivanos (Občasný) - 22.12.2007 > Janele z Liků> zkus tu pani kontaktovat, třeba ti nějaký prodá
U příspěvku:femme incomprise
ivanos (Občasný) - 1.12.2007 > je to tak strašně umělý a falešný že bych blil
U příspěvku:accomplice in robbery
ivanos (Občasný) - 1.12.2007 > hrubě
U příspěvku:jeden /iluze/
ivanos (Občasný) - 1.12.2007 > jo
U příspěvku:Popelničářův profil
ivanos (Občasný) - 1.12.2007 >
U příspěvku:Pas si je le connais
ivanos (Občasný) - 1.12.2007 > pro mě dobrý, jak že to je veliký?
U příspěvku:Popelničářův profil
ivanos (Občasný) - 1.12.2007 > Ymy.po> že by ta zkurvená hudba?
U příspěvku:Svaty kopecek
ivanos (Občasný) - 1.12.2007 > tohle je velice povedená práce, je to kvalitně vyfoceno, jen jestli nás netaháš za nos s těma mráčkama.. jako vlastně doufám že si z nás celkově děláš prdel jinak fakt nevim :)
U příspěvku:::
ivanos (Občasný) - 21.11.2007 > kráásný!!
U příspěvku:O lese... 7x100/70
ivanos (Občasný) - 13.11.2007 > tyjo zas něco novýho!
U příspěvku:A
ivanos (Občasný) - 4.11.2007 > ty toho boudníka fakt pokoříš ;-D
U příspěvku:imprese
ivanos (Občasný) - 30.10.2007 >
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter