Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Kejchal

Občasný
Na Totemu: 12036x
Napsat zprávu

Nikdy nesmíš zadržovat větry, protože ti to vyběhne přes páteř do mozku a odtud přicházejí ty na hovno nápady...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Integrály ve tvé hlavě
Kejchal (Občasný) - 15.9.2008 >

Nabízí se derivace, která integrál vrátí do předchozí podoby. V tomto případě by to ale asi bylo vytloukání klínu klínem.

U příspěvku:Myslela si
Kejchal (Občasný) - 7.9.2008 > jeden myslel..
U příspěvku:Bezejmenná
Kejchal (Občasný) - 6.9.2008 > drsná pařba
U příspěvku:Co zní v (uříznutém) uchu Vincenta van Gogha?
Kejchal (Občasný) - 6.9.2008 > Konečně tu dnes čtu něco pořádnýho.
U příspěvku:báseŇ
Kejchal (Občasný) - 6.9.2008 > Mě stejně nejvíc zaujal pohled jelena před zmáčknutím spouště.
U příspěvku:CHTĚL BYCH TI MILOSTNOU
Kejchal (Občasný) - 6.9.2008 > roztomilé
U příspěvku:Letní déšť
Kejchal (Občasný) - 6.9.2008 > pohladila
U příspěvku:Básně-Oratoriu-Den
Kejchal (Občasný) - 6.9.2008 > já jsem si počet
U příspěvku:Zpívám
Kejchal (Občasný) - 6.9.2008 > dokud se zpívá ještě se neumřelo
U příspěvku:Básně
Kejchal (Občasný) - 7.8.2008 > tak takhle je to s těma barvama
U příspěvku:Básně
Kejchal (Občasný) - 7.8.2008 >

Zaujalo. Proto se vracím. Ten Bezejmenný s velkým B je vtipný. Lepší by mi toto přišlo bez toho „jen“ – „Druid bloudí, Mág bloumá, básník mlčí,…“ To „nač lkát, nač se smát“ je fajn myšlenka – stejně je to jedno. A je dobře, že to tím i graduje. Líbí se mi, jak ruce na větvi ukazují na Druida. Ruce ve vzduchu na věštkyni…. Také hodnotím, že to nejsou jen hrátky se slovy, ale má to své myšlenky. Ta 20 už lépe. Mě tam jen kazí dojem ten bilion let. Na mě je to moc. Doufám, že jsem to teď ve svém subjektivním chápání neposunul moc někam jinam.

U příspěvku:život nad elektrárnou
Kejchal (Občasný) - 6.8.2008 > Tam to teda žije. :-)
U příspěvku:Básně
Kejchal (Občasný) - 6.8.2008 > Ta 19 je dobrá, 20 méně
U příspěvku:Od pólu k rovníku
Kejchal (Občasný) - 29.7.2008 > ariel> 

Tak to je dobře, že to nevadí. Svého času tady jedna moje básnička, ale opravdu, nasrala Judith. Jsem to raději smazal, aby jí to neiritovalo. :-))

U příspěvku:Od pólu k rovníku
Kejchal (Občasný) - 28.7.2008 > čtenář> Dík. :-)
U příspěvku:Vzdušná
Kejchal (Občasný) - 28.7.2008 >
U příspěvku:Od pólu k rovníku
Kejchal (Občasný) - 28.7.2008 > čtenář> Jo. Opraveno.
U příspěvku:Páření lidského druhu
Kejchal (Občasný) - 23.7.2008 >

Nám to doma s manželkou taky zabere tak 2 až 3 hodiny. I s předehrou samozřejmě. Předevčírem jsem šel spát ve dvanáct, včera v jedenáct. Když vstávám o půl šesté do práce, tak je to někdy nepříjemné. Ale člověk si zvykne a zjistí, že vlastně ani tolik spánku nepotřebuje. A když má žena krámy, tak někdy večer hrajeme Člověče, nezlob se. Mezi večeří a snídaní se dají dělat různé příjemné věci.

U příspěvku:Páření lidského druhu
Kejchal (Občasný) - 22.7.2008 >

No jó tak. Já bych ti poradil nejprve použít tu ruku a pak se duchovně posunout dále. Soudě podle sebe. Ale když ti to urve (a nejen) ruku tak nevím.

U příspěvku:Páření lidského druhu
Kejchal (Občasný) - 22.7.2008 >

Sex sám je vnitřním darem. Je to prostředek, který se dá používat různě. Stejně jako cokoliv jiného. Ve vztazích je určitým signálem. Podle intenzity citů – kvalita sexu. Průnik do integrity těla coby krádež– subjektivní pocit žen. Člověk se od zvířete liší tím, že je sex spojen s citovou oblastí. Už kdysi když žil “na stromech” věděl, že se musí držet alespoň ve třech bodech. Aby nespadl na hubu. Stejně tak musí zohledňovat všechny tři části člověka. Duševní, duchovní, ale i tělesnou. Když některou z nich zanedbává, ztrácí stabilitu a vyrovnanost.

U příspěvku:všecko jinak
Kejchal (Občasný) - 21.7.2008 > jeden myslel...
U příspěvku:TT
Kejchal (Občasný) - 17.7.2008 > To je dobrý. Vlak bez lokomotivy. Musí se šetřit.
U příspěvku:Zázraky:)
Kejchal (Občasný) - 17.7.2008 > no nekecej zlatá rybko
U příspěvku:Petrifikace
Kejchal (Občasný) - 16.7.2008 > báseň divoká jak západ
U příspěvku:Detské hry
Kejchal (Občasný) - 16.7.2008 > S takovýmto vzorkem jsem ještě dobu jezdil. Myslím škoda na hraní. Ale klučina vypadá roztomile. V příští otáčce hodí šavli.
U příspěvku:Příspěvek k teorii relativity aneb O čem Einstein nenapsal ani čárku
Kejchal (Občasný) - 16.7.2008 > Mě tam vadí ten recept na zjišťování hmotnosti. Recept je spíš na vaření. I když je to tady asi schválně.
U příspěvku:Demonstrace proti radaru
Kejchal (Občasný) - 14.7.2008 >

K tomu aby člověk šel demonstrovat musí mít určitou náturu. Jasně, že my suchaři ze středních vrstev bychom tam nešli. Raději si přečtu tu smlouvu http://zpravy.idnes.cz/dokument-smlouva-ceske-republiky-a-usa-o-vybudovani-radaru-pox-/domaci.asp?c=A080709_112632_domaci_jw, co se podepsala a nic zvláštního tam nevidím. Američané budou sedět na té své základně a nebudou okupovat Prahu, jak to bylo v osmašedesátém od Rusů. Výhodou této smlouvy je její vypověditelnost. S roční výpovědní lhůtou. Výhody pro naši zemi jsem tam žádné nenašel. Jednoduše každá strana financuje své závazky. Naše strana vyběhá a zaplatí potřebná povolení. Také zajistí ostrahu. Americká strana dostane zdarma pozemky, na kterých bude provozovat vojenskou základnu chránící, podle smlouvy, především území USA. To je celé. Možná pan kníže oplátkou dostane podobný pozemek v USA. Nevím. Pro někoho to je záruka bezpečí a jistoty. Někoho to pěkně sere. Chápu, že s ohledem na pohnutou historii naší země je příslušnost cizích vojáků na našem území citlivá věc. Každopádně jakékoliv srovnávání s Marschalovým plánem, nebo s posrpnovou okupací je zcela zcestné.

 

Dle mého soudu jde více o politiku, než o bezpečnost. Nad smysluplností radaru z vojenského hlediska visí hodně otazníků. Proč naše vláda docela horlivě vyjednává? Potřebuje vykázat nějaké výsledky své práce. Reformy, které slibovala v předvolební kampani těžce prosazuje při těsné většině v parlamentu. No a proč Americká strana stojí o to zrovna v Brdských lesích, kousek od Prahy, mít podobnou základnu jakou má na Marshalových ostrovech? Prostě potřebují potvrdit sféru svého vlivu v Evropě. Jde o to mít zde NĚJAKOU vojenskou základnu. Já prostě nevěřím tomu, že vojenští experti v USA optimalizovali místo umístění protiraketové základny a výsledkem byly souřadnicei právě v Brdech. Mě základna přijde pro USA výhodnější politicky než vojensky.

U příspěvku:padá klec
Kejchal (Občasný) - 25.6.2008 > Padá klec, něco si přej.
U příspěvku:Divnej svět
Kejchal (Občasný) - 25.6.2008 > Tak ono kdybych si teď řekl: "Mám hodnou ženu a dostatek škváry, tak mě nic nechybí" asi by se mi brzy zkrátily žíly.
U příspěvku:písek pro náměsíčné
Kejchal (Občasný) - 19.6.2008 >
U příspěvku:Silikony
Kejchal (Občasný) - 17.6.2008 >  prasák, ale spravedlivý
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter