Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Keka & Veka 2
DavusenkaG (Občasný) - 22.11.2006 > Ano, to jen potvrzuje mou teorii:)
U příspěvku:Keka & Veka
DavusenkaG (Občasný) - 22.11.2006 > Myslím, že Tvé komplexy z lépe vybavených kamarádů jsou očividné a je hezké, že se s nimi takto vyrovnáváš a nedusíš to v sobě....
U příspěvku:Anděl
DavusenkaG (Občasný) - 20.11.2006 > Pokud je obsah skutečně důležitý, nemohu se mu nevěnovat podrobněji: je to... fádní...*




*slovo fádní v tomto případě používám jako eufemismus vazby "O hovnu"
U příspěvku:Časování
DavusenkaG (Občasný) - 20.11.2006 > Připomínáš mi spolujezdce, který říká řidiči v autě, které ani jednomu z nich nepatří, aby si vystoupil.
Zbytek své kritiky si nechám k Tvým dokonalým příspěvkům.
Zde snad jen tolik - kašli na něj, Martine, názory lidí, kteří "objektivně" hodnotí subjektivní pocity druhých z hlediska čehosi jako "intenzita", "hodnota" či "schizofreničnost" se nezaslouží, aby ses jimi zabýval či dokonce trápil.
Mně se to líbí.
U příspěvku:Vyznání....:-)
DavusenkaG (Občasný) - 16.11.2006 > ó...
U příspěvku:Jednou v noci...:-)
DavusenkaG (Občasný) - 13.11.2006 > Myslím, že autor na Váš názor z vysoka kašle, protože má vlastní rozum.
U příspěvku:5
DavusenkaG (Občasný) - 10.11.2006 > Dyž já nevím, jaký tu máš nick:) Ale zrovna tohle je jen moje vnitřní Argoni:)))
U příspěvku:Psí život
DavusenkaG (Občasný) - 9.11.2006 > Toto je UMĚNÍ... a na tom NENÍ NIC K SMÍCHU!!!!!!!!!!
Btw - tož totok je kurwa humus...
U příspěvku:To se stává
DavusenkaG (Občasný) - 9.11.2006 > No, u nás ve městě je prodejna s hostiema... asi o dva baráky dál je nějaká pobočka nosferatu.cz:) Ani nemusím pít, abych měla divný pocity:)
U příspěvku:Albert
DavusenkaG (Občasný) - 9.11.2006 > 21 proč?:)
U příspěvku:To se stává
DavusenkaG (Občasný) - 9.11.2006 > Zdá se mi to, nebo máš něco proti křesťanům?:) Co konkrétně?:)
U příspěvku:Večer
DavusenkaG (Občasný) - 9.11.2006 > Že si rád hraješ mi připadá jako jedno z nejkrásnějších zjištění na celém tomhle intelektuálsko uměleckém webu:)
U příspěvku:Zeď
DavusenkaG (Občasný) - 8.11.2006 > Mám čich na lidi, co ke mně nějak patří:) A to jsou především ti se stejným smyslem pro humor:)))
U příspěvku:5
DavusenkaG (Občasný) - 6.11.2006 > Dík, aspoň někdo v tom nehledá nic než důvod k úsměvu:)
U příspěvku:Světlo
DavusenkaG (Občasný) - 7.6.2006 > Ano, protože úkolem umění přece je být objektivní - na to tady všichni slyší. Ale nevím, jak vyjádřit pocit, který ostatní ohromí, ačkoli Ty sama ho necítíš. Nebo možná vím, jak to udělat, ale nevím, k čemu je to dobrý. Jsi tu za sebe, oni mají poznat Tebe, Ty sama jsi umění, Ty jsi určující, pokud po Tobě někdo chce, abys realizovala to, co chce vidět on, neposlouchej ho.
Mám pocit, že se tady propaguje jen jeden typ umění a netuším, kdo ho určil. Jen pěkně dělej dál, co se líbí Tobě, zdokonaluj sebe, na ostatní můžeš zvysoka kašlat, když Tě nutí opisovat to, co sami bezduše opsali.
U příspěvku:Domácí mazlíček
DavusenkaG (Občasný) - 7.6.2006 > Nějak Vám uniklo, že je to nádherný zvíře - jste oběťmi formalismu. Prej zarovnat plot s rámečkem... nesmírně přirozené a přírodní. Na to se dá říct jen : Hovada!
Mně se to líbí:o)
U příspěvku:více takových let
DavusenkaG (Občasný) - 30.3.2006 > Ach Rawene, my vidláci tak nějak podvědomě cítíme, že jsi krásný vevnitř a pudově vnímáme, že i zvenčí... Jsem v zajetí obdivu k Tobě a již nesvedu být objektivní:o)
U příspěvku:Had na lustru
DavusenkaG (Občasný) - 27.11.2005 > Rawen> Ale no tak, nakonec si našeho hada jistě všichni oblíbí:o)
U příspěvku:Cesta
DavusenkaG (Občasný) - 11.1.2005 > Nezbyde nic, a nakonec přijde ... Čirina...
Tak to vidím já...
U příspěvku:Třikrát jednou
DavusenkaG (Občasný) - 11.1.2005 > Co byste nechtěli???
U příspěvku:Třikrát jednou
DavusenkaG (Občasný) - 11.1.2005 > Tak co, jak je???
U příspěvku:Albert
DavusenkaG (Občasný) - 22.5.2001 > ale líbí se Vám to, ne?:o)))
U příspěvku:Před lety
DavusenkaG (Občasný) - 21.5.2001 > Já nevím, co se mi nelíbí jen na Tobě, nejsi trošilinku vztahovačný/á?
A když už nemám zevšeobecňovat, tak laskaveě nemluv za všechny:
cituji: "No když jsi to nemyslel vážně, tak pročs chtěl hlubší kritiku? Tím si říkáš o známkování a po tý básničce, cos vyprodukoval jsme to vážně holt vzali."
A mimochodem si myslím, že jako experiment je to dost dobrý. Umím snad natolik dobře česky a mám snad i tolik vkusu, abych věděl, že je to zařazené dost blbě a udělané dost blbě, ale přesně podle mého záměru. Nemusíš s tím souhlasit, ale to je asi tak to jediné, co můžeš dělat.

U příspěvku:Před lety
DavusenkaG (Občasný) - 18.5.2001 > Experiment to je, jenže ne s fotkou, ale s Vámi, kolik toho přejdete absolutně bez zamyšlení, protože Totem mi občas přijde takový hodně pokrytecký (a dělám to i já, nezapírám)- já neshodím Tvé dílo a Ty ze solidarity neshodíš moje a všichni budeme spokojení. Ale o tom to není, probuďte se všichni z letargie!
Posaďte se.
(Přece jste si nemysleli, že by něco takového mohlo být míněno vážně???)
U příspěvku:Můj den
DavusenkaG (Občasný) - 18.5.2001 > Asi by bylo hezké tohle všechno nějak rozumně vysvětlit. Myslím, že je to test toho, kolik toho ještě totem unese a kolik toho jsou schopní čtenáři přejít naprosto bez zamyšlení, pěkně to zhodnotit jen proto, aby neurazili. Jsem ráda, že to vzbudilo aspoň nějaké reakce, ale takové rozhořčení jsem snad ani nečekala:o))) Posaďte se.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter