Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 11.6.
Bruno
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:OČI
Henrietta (Občasný) - 18.2.2005 >
U příspěvku:Cvok cvokovi neporadí...
Henrietta (Občasný) - 17.2.2005 >
U příspěvku:3x o jazyku
Henrietta (Občasný) - 17.2.2005 >
U příspěvku:.:: S nadějí ::.
Henrietta (Občasný) - 16.2.2005 > Vypada presne stejne jak muj deda, ten se ale netvaril takhle stastne uz nekolik mesicu:o(
U příspěvku:Pigeons
Henrietta (Občasný) - 14.2.2005 >
U příspěvku:..rooty.1.
Henrietta (Občasný) - 14.2.2005 > Nekdy si myslim, ze zkousis, co tady bude kdo povazovat za super napad, fotku, obraz.. a tohle je pro me nulovy.
U příspěvku:Poslové
Henrietta (Občasný) - 27.1.2005 >
U příspěvku:Bez výčitek
Henrietta (Občasný) - 8.1.2005 >
U příspěvku:pokus...
Henrietta (Občasný) - 6.1.2005 > Zda se mi, ze od ramen az pod prsa je prilis mohutna
U příspěvku:Kamarádská lekce..lenivého kocoura
Henrietta (Občasný) - 1.1.2005 > ruka skvela, oblicej hezkej (trochu divne spuli pusu) ale vzhledem k tomu, ze vlasy vypadaji jako dredy myho kamarada, bych volila jine obleceni:o)
U příspěvku:The Way
Henrietta (Občasný) - 1.1.2005 > Pouhypatlal> to zalezi, jak se na to divas. Taky je mozny, ze 12. od shora se prave utrh s partou (je rebel nebo dokonce vudce rebelu) a ten prostredni je nemocnej, zranenej, starej..:o)
U příspěvku:The Way
Henrietta (Občasný) - 28.12.2004 > Pouhypatlal> anebo proste jen nestiha:o)
U příspěvku:Minulost
Henrietta (Občasný) - 28.11.2004 > karsio> Co presne mas na mysli tim "je dost videt ta uprava"?
U příspěvku:Uran
Henrietta (Občasný) - 22.11.2004 >
U příspěvku:Samuel
Henrietta (Občasný) - 19.11.2004 > Mimochodem plativa tu pravidlo, ze kazdy uzivatel publikuje denne maximalne 1 prispevek.
U příspěvku:Samuel
Henrietta (Občasný) - 19.11.2004 > Obycejna fotka kocky, takovou fotku bych pochopila na fotoalbum.cz ale ne na umeleckem serveru. Nespletla ses?
U příspěvku:Podzim
Henrietta (Občasný) - 19.11.2004 > Rozhodne slabe, nevzhledne, kompozice neresena. Nicim nezaujme.
U příspěvku:MIMIKRY
Henrietta (Občasný) - 15.7.2004 > Strážce_majáku> Tak jo:o) a kde se to da koupit?:o)
U příspěvku:MIMIKRY
Henrietta (Občasný) - 1.7.2004 > Super. Hned bych si to dala na zed:o)
U příspěvku:Černé slunce nad zapomenutým městem
Henrietta (Občasný) - 22.6.2004 > to se mi libi..
U příspěvku:O barvách života a náladách
Henrietta (Občasný) - 18.6.2004 > Kelly> Kritizovat, dobře, proto tady snad taky jsme. Ale Klišé nad klišé, to už je snad trochu moc. Nevím, hledala bych nějakou míru. Jasněže můžeš napsat tvrdou kritiku, ale .. někdy je snad lepší přejít okolo po špičkách. Snad to na totemu není jen o tom, pochválit ty nadaný a ostatní od Tvoření odrazovat. Napsat něco tvrdýho pod blbůstku, něco, co očividně zabralo básníkovi dvě minuty.. proč ne. Ale pod veškerou tvorbu by se snad hodilo trochu shovívavosti. Asi jsem příliš měkká:o) A.. opravdu Zirael přečetla všechny básně, jednu po druhé a nenašla tam vůbec nic, o čem by se dalo říct něco pěknýho?

Dobře, po Tvém výkladu slova hanobení uznávám, že jsem asi nevolila správně.
U příspěvku:Karlův Most
Henrietta (Občasný) - 17.6.2004 > Jako z pohádky
U příspěvku:Zpátky na Zemi
Henrietta (Občasný) - 17.6.2004 >
U příspěvku:O barvách života a náladách
Henrietta (Občasný) - 8.6.2004 > Kelly> Myslíš, že autor, který zde vystaví svoje dílo by měl počítat s takto podanou kritikou - zde zhanobením nejspíš velice dlouhé práce? Nevím jaký máš názor na smysl tohoto serveru, já osobně si myslím, že zde vystavuje pár opravdových talentů a pracovitých lidí a zbytek jsme my obyčejní, co doufáme, že občas některé dílko zahřeje čtenáře u srdce, případně je nechá chvíli přemýšlet - a tajně se modlíme, aby to bylo u každé naší práce a my se stali umělci:o) Proto bych si i u méně povedeného díla nechala svůj velekritický názor pro sebe a pokud bych už nemohla, pak se snažila to podat šetrněji.
U příspěvku:O barvách života a náladách
Henrietta (Občasný) - 1.6.2004 > Někdy je lepší bejt zticha, než zabouchnout kopnutím dokořán otevřený srdce. Možná sis, Zirael, moh svůj příspěvek odpustit. A navíc jestli sis to pročet všechno a pořádně, není to celý tak špatný.
U příspěvku:Akt???
Henrietta (Občasný) - 31.5.2004 > super
U příspěvku:V lochu
Henrietta (Občasný) - 24.5.2004 > hezký, to mě zaujalo:o)
U příspěvku:Porno Laurel a Porno Hardy
Henrietta (Občasný) - 29.4.2004 > :o) dobra kolekce:o))))
U příspěvku:Myšlenka
Henrietta (Občasný) - 29.4.2004 > Hezký, jak je to udělaný? obličej vypadá jak udělanej z fotky na compu a zbytek ručně?:o)
U příspěvku:.: VODPAL FRAJERE :.
Henrietta (Občasný) - 21.3.2004 > toono> toono: tos me asi dost blbe pochopil. neresim, jakou ma barvu pleti. zajimalo me, jestli je to muz ci zena. K tomu co komu prospeje.. tobe by prospelo se obcas zamyslet, nez neco placnes...
U příspěvku:02
Henrietta (Občasný) - 14.3.2004 > mhm, dobry!
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter