Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Drosophila
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1299x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Momentálně jsem nejvíce asi šíleným molekulárním biologem, bádajícím na octomilce, ale mnohem líp se cejtím jako horolezec, když se můžu šplžit kdesi v krásných horách či na malebné skalky ... a přitom rád občas udělám nějakej ten snímeček.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Schodiště
Drosophila (Občasný) - 29.8.2001 > Tušil jsem, že tahle fotka Lucku zaujme :-)
U příspěvku:Český Krumlov
Drosophila (Občasný) - 29.8.2001 > Jako C. i L., skutečně ta fotka zaujme tím pěkným kontrastem, uříznout okap a je to ještě o třídu lepší ...
U příspěvku:Proč spolu lidé chodí?
Drosophila (Občasný) - 28.8.2001 > Tak to je dost hrozný, když spolu lidi choděj kvůli tomuhle. Ale bohužel často to takhle nějak bude, ač si to nikdo nepříznává. Ale myslíš Lucko, že to platí o obou v daném vztahu, nebo zpravidla spíše jen o jednom z nich?
U příspěvku:Zima2
Drosophila (Občasný) - 24.8.2001 > Jako vždy, hezký s náladou...
U příspěvku:Studie hlavy
Drosophila (Občasný) - 21.8.2001 > Já do malování moc mluvit nemohu, ale tohle se mi moc líbí ... ta dívka je nádherná a ta kresba jí úžasně zachytila.
U příspěvku:Portrét_4
Drosophila (Občasný) - 21.8.2001 > Výraz povedený, ale dole bych to uřízl, vypadá to nějak "mutantně" (za výraz se omlouvám, ale nevím, jak to vyjádřit)...
U příspěvku:Malíř
Drosophila (Občasný) - 21.8.2001 > zajímavé a hezké ...
U příspěvku:Chodím kolem tebe...
Drosophila (Občasný) - 21.8.2001 > Že by POSER ? Docela zajímavé, Efo, i světelně to tam kupodivu tak nějak zapadne (možná tomu pomáhá ta barva), i když si nemyslím, že je světlo ze správných stran na figurkách ...
U příspěvku:Zima1
Drosophila (Občasný) - 19.8.2001 > Líbí se mi to ... na Monetovi obrázky se dívám rád a navíc díky Ginovi se člověk něco i dozví, včetně toho, že komposice se dá psát i se s, že jo m6k?
U příspěvku:Obří biliárová koule
Drosophila (Občasný) - 19.8.2001 > Cavalero, upřímně řečeno, já to taky nechápu, jak se mi tohle povedlo, dávám si většinou bacha, aby k takovému "zhnusnění" nedošlo, i když vždycky je to přece jen o něco horší, než by člověk chtěl. U téhle fotky jsem nějak chvátal a neskouknul to, a až po první reakci jsem se k tomu vrátil a koukal, co jsem to vyvedl. Fuj.
U příspěvku:LEGALIZACE...?
Drosophila (Občasný) - 2.8.2001 > O marihuaně bylo a bude řečeno hodně a asi většina věcí, co je tady, už někde nějak zazněla, ale myslím si, že je to pěkně napsané a vyjádřené, v podstatě se vším bych souhlasil. Bohužel nám asi nezbude, než ještě nějakou dobu počkat, dokud nadávači na trávu (a často chváliči chlastu v jedné osobě) nevymřou a do té doby to s nima nějak vydržet ...
U příspěvku:Sumava
Drosophila (Občasný) - 2.8.2001 > To je docela hezký ...
U příspěvku:Zion N.P.
Drosophila (Občasný) - 31.7.2001 > Made, úplně v pohodě, od začátku tvou kritiku beru, souhlasil jsem s tím, že těžím z atraktivity prostředí a netvářím se, že dělám umělecké fotky, zvláště v Americe jsem prostě fotil všechno, co se mi líbílo, ať to bylo s hezkým nebo ošklivým světlem apod. Na některých je něco hezkého nebo zajímavého, na co by se možná rádi podívali i jiní. Co se týče té hloubky ostrosti, tak jsem se na to zadíval z tohoto pohledu až poté, cos to napsal a máš pravdu, skutečně je dál, než by měla být, díky za poznámku, příště na to zkusím myslet ...
Vea: jsem rád, že se ti fotka líbí, tj. totem splňuje svůj účel, fotka udělala někomu radost a já se na konkrétním případě dozvěděl, co příště vylepšovat ...
U příspěvku:Yosemitský vodopád
Drosophila (Občasný) - 29.7.2001 > Madman a Ilona: naopak kvůli tomu chybějícímu světlu (nebylo příliš dobré počasí) se mě osobně nakonec ta fotka docela zalíbila. Myslel jsem, že bude dost o ničem, ale takhle mi ukazuje chladnost a takovou jakoby "ocelovost" mokré yosemitské žuly - fuj a brrr při představě, že je v takovém počasí člověk zavěšen pár set metrů nad zemí ve stěně El Capitana ...
U příspěvku:Obří biliárová koule
Drosophila (Občasný) - 29.7.2001 > Teprve teď koukám, co se s tím nebem stalo, asi je to kvůli velké komprimaci, ale od začátku byl problém s touhle fotkou při převádění do počítače ...
U příspěvku:Ve skoku
Drosophila (Občasný) - 27.7.2001 > Má to náboj, pěkné, jinak souhlasím s Madem a marjánkou ...
U příspěvku:Zion N.P.
Drosophila (Občasný) - 27.7.2001 > Madman: co na to dodat, u několika fotek z Ameriky, které tu chci ukázat, to tak prostě je, je to krásná příroda a já se nehodlám tvářit, že dělám nějaké umělecké fotky, třeba jsou tu lidi, kteří chtěj vidět i obyčejné fotky z hezkejch míst.
U příspěvku:Ňadra
Drosophila (Občasný) - 26.7.2001 > Strašně sme se tu nasmáli u toho, ale hezký, když jsou dobrá (a která nejsou), tak proč by na nich člověk nemoh ulítnout. Dyť co si budem namlouvat, proč má Lucčin Nightflight takovou návštěvnost, i když že je to dobře udělaná fotka, "o tom není žádná" ...
U příspěvku:Bryce Canyon
Drosophila (Občasný) - 26.7.2001 > Cavalera: barvy jsou skoro přirozené, samozřejmě to prošlo několikerým procesem (vyvolání, naskenování atd.), takže jsou určitě trošilinku jinak, ale věř tomu, že když se tam v zimě rozzáří sluníčko, tak je to opravdu fantastické, minimálně barva těch skal je vpodstatě taková, jak je tady vidět.
Museli jsme si tam na to sluníčko počkat dva dny zavaleni sněhem ve stanu, jediní blázni v kempu, kromě jednoho obytného vozítka s bioložkou ze San Diega ...
U příspěvku:PRIOR
Drosophila (Občasný) - 23.7.2001 > Á, Lucka se vrátila ke svým "šikmým" obrázkům, není to tak špatné, ale spíš mě to příjde zajímavé barevně, celkově to není nic moc ...
U příspěvku:Splněné přání
Drosophila (Občasný) - 23.7.2001 > to pozadi sedne :-))
U příspěvku:Cukrák
Drosophila (Občasný) - 21.7.2001 > Také mi to na Lucii přijde trošku odfláknuté (už jenom ten růžek, to se ti přece normálně nestává), ale docela by se mi to i líbilo ...
U příspěvku:Avoriaz
Drosophila (Občasný) - 21.7.2001 > Taková nádhera ... ale za tu síť prostě musím dát míň, koukám, jestli by nešlo kousek popojít - vešlo by se to ještě? A také nevím, jestli by šlo technicky nějak zamezit tomu bílému flekanci místo sluníčka? Ale jinak si těch keců nevšímej, moc se mi to líbí.
U příspěvku:AMSTERDAM10
Drosophila (Občasný) - 18.7.2001 > Najít a dostat se k vlastnímu, to musí bejt ňamina ...
U příspěvku:AMSTERDAM9
Drosophila (Občasný) - 17.7.2001 > Tenhle industriálek je už trošku lepší a zajímavější než minulej ...
U příspěvku:Pan Smutný
Drosophila (Občasný) - 17.7.2001 > Taky bych byl asi smutnej, takovej normální snímek ze ZOO ...
U příspěvku:Kočka
Drosophila (Občasný) - 16.7.2001 > -hm ...
U příspěvku:San Gregorio
Drosophila (Občasný) - 16.7.2001 > Není to tak špatné, věřím, že záběr byl docela hezký, ale souhlasím se všemi předešlými výtkami ...
U příspěvku:AMSTERDAM6
Drosophila (Občasný) - 16.7.2001 > Moc se mi to nelíbí, asi ten spodek to dost kazí ...
U příspěvku:AMSTERDAM5
Drosophila (Občasný) - 14.7.2001 > já myslím, že to není špatně vyfocená fotka, že to je záměr, pokus udělat zajímavé dílko, ale nějak moc mě to neoslovuje ...
U příspěvku:AMSTERDAM4
Drosophila (Občasný) - 13.7.2001 > :-) :-) :-) :-) dost dobrý a barevně je to moc pěkný (neupravoval si?) ...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter