Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:David
Mari (Občasný) - 27.4.2005 >

Je to focené na Pentacon Six, film prošlý Kodak Portra 160vc (exp. 100asa). Jediný výřez, jaký tam je ten, co mi udělali v labu (jen trochu ořezali okraje).

Za komentáře moc děkuju všem =o)

U příspěvku:Však já tě to naučím!
Mari (Občasný) - 26.4.2005 >

=o))

U příspěvku:Zima
Mari (Občasný) - 27.2.2005 > Tak před sto lety možná... dnes už to nějak neto...
U příspěvku:zimni design
Mari (Občasný) - 27.2.2005 > =o)))
U příspěvku:..d.v.o.m.d.
Mari (Občasný) - 18.1.2005 > Aha, tak na úrovni... Docela by mě zajímalo, co je podle tebe na úrovni?
U příspěvku:..d.v.o.m.d.
Mari (Občasný) - 17.1.2005 > Mi šlo jen o to, jestli jsi ty škrábance a bordel na fotce vytvořil uměle (ať už ručně nebo na počítači) nebo nedopatřením a nechtělo se ti to retušovat... Samozřejmě to nemá nic společného s tím, že mě fotka moc neoslovuje.
U příspěvku:..d.v.o.m.d.
Mari (Občasný) - 17.1.2005 > Těžko říct... jestli jsou ty smítka záměr...
U příspěvku:Hlavy
Mari (Občasný) - 13.1.2005 > Jo, fakt hezký. Mluví to ke mě.
U příspěvku:pf 2OO5
Mari (Občasný) - 27.12.2004 > Klikem na fotku se dostanete na stránky, kde je můj poslední cyklus Portréty na gauči a z toho jserm vycházela.... A taky jsem vycházekla z toho, že někoho napadne na něj kliknout a když ne, tak že si tam něco najde sám.... Ale nevadí, třeba příští rok vymyslím něco jiného =o)
U příspěvku:pf 2OO5
Mari (Občasný) - 26.12.2004 > Koper > Není to jen pro zasvěcené, posílala jsem tohle péefko všem mým přátelům, i těm, kteří moje portréty na gauči neznají....
U příspěvku:..s.f.
Mari (Občasný) - 12.12.2004 > Tahle je fajn, jen to tónovaní nevím... už se mi to zdá profláklé.
U příspěvku:..s.l.p.
Mari (Občasný) - 12.12.2004 > to zrno, to je uměle v počítači, nebo z gilmu? Připadá mi to jak nějaký filtr nebo přílišný výřez z negativu. Je to taky dost šedé, teda aspoň na mém počítači se to slívá do jedné mazanice.
U příspěvku:..d.u.pn.
Mari (Občasný) - 12.12.2004 > nevím, ale příjde mi to takové nijaké... je to kategorie architektura, ale z architektury tady teda moc nemám. Spíš subjektivní dokument ještě by šel.
U příspěvku:The One
Mari (Občasný) - 28.11.2004 > Mi se líbí celá série... =o)
U příspěvku:Choc-ice
Mari (Občasný) - 28.11.2004 > nemám co dodat...
U příspěvku:Na vsi
Mari (Občasný) - 28.11.2004 > =oD zvedlo mi to náladu! Díky.
U příspěvku:senzace
Mari (Občasný) - 18.11.2004 > Já bych ten záběr neviděla tak zle. Akorát se nehodí na barvu, spíš bych to viděla na čb...
U příspěvku:Cestou
Mari (Občasný) - 18.11.2004 > Já myslela z náhledu, že je to portét...
U příspěvku:Na cestě do kostela..
Mari (Občasný) - 15.11.2004 > Pěkné. Jen bych si přála vidět plný formát. Myslím, že by nebyl od věci (aspoň soukromě =o) Nebo spíš nechat jen pravou polovinu, ta vlevo se mi zdá horší...rozbitá...nebo míň éterická... 4+
U příspěvku:Malý prinzz
Mari (Občasný) - 11.11.2004 > Hezké, moc hezké
U příspěvku:Bez názvu
Mari (Občasný) - 11.11.2004 > No, tohle bez debat!
U příspěvku:NoComment
Mari (Občasný) - 11.11.2004 > Hezký dokument.
U příspěvku:Kráva
Mari (Občasný) - 8.11.2004 > tomash > To jo teda. Ale v poslední době víc čmárám tou myší než tužkou... Hlavně u bráchy, má větší monitor =o))
U příspěvku:Koberec
Mari (Občasný) - 5.11.2004 > Kdyby to bylo na plátně, tak dám plný počet. Takhle se akorát usměju =o)
U příspěvku:pára tryská
Mari (Občasný) - 2.11.2004 >

U příspěvku:ryby
Mari (Občasný) - 29.10.2004 > toono > Když to říkáš...
U příspěvku:ryby
Mari (Občasný) - 20.10.2004 >

Povedené!

U příspěvku:Čas
Mari (Občasný) - 10.10.2004 > V tom náhledu to vypadalo perfektně, takhle jsem teď na rozpacích a nevím...
U příspěvku:Portrét dívky
Mari (Občasný) - 28.9.2004 > Ech, poněkud jsem se lekla  Je to takové umatlané (to stínování, raději šrafuj), výraz docela neestetický. Taky to na mě působí jako kresbička podle fotky. Skus si napřed naprosto jednoduchý portrét ze všech stran (profil, tříčtvrtka, zepředu) a pak se pouštěj do složitějších (podhledy, nadhledy, vleže, postupně přidej i ruce, které si klidně můžeš nakreslit i zvlášť samotné). Můžeš skusit i studie samotných partií těla, jako jen uši, ústa, oči...
U příspěvku:ČERNOBÍLÁ
Mari (Občasný) - 19.9.2004 > jo
U příspěvku:MARKO - AKT
Mari (Občasný) - 19.9.2004 > Hra s barvou je fajn, ale ty proporce by měly být samozřejmostí si myslím. Ale je fajn, že sem dáváš jiný věci, než je tady zvykem (dokonalůstky... =o))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter