Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na cikánským dvoře
zase zkrvák (Občasný) - 22.12.2008 > až na ten konec...
U příspěvku:Bazén
zase zkrvák (Občasný) - 22.12.2008 > no.. až na tu krev...
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 16.12.2008 > Ondrej Kern> zaprvé slovíčkaříš.
zadruhé plácáš blbosti.

k prvnímu se vyjadřovat nebudu, k druhýmu mi to nedá... autor má samozřejmě právo na cokoliv. pokud čtenář tvrdí, že je text snůškou prázdnejch slov a tří vět o kopulaci (volnej přepis), dokládá to jeho omezenost. pokud čtenář má právo vyjádřit takovejhle názor, má autor stejný právo mu naznačit, že se mýlí. je na autorovi, jaký slova zvolí, je na čtenáři, jak je pochopí. naštvanost nebo navztekanost z psanýho textu (pokud neni plnej vulgarit) nepoznáš, protože nevidíš gesta a neslyšíš tón.

a protože jsi mě jako čtenář přestal bavit, klidně si ke mně píchni poznámku "nehodnotit, je namyšlenej" a měj klid. co si o mně myslíš nebo myslet budeš, je mi ukradený a tobě to, zdá se, pomůže.

U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 16.12.2008 > Ondrej Kern> :-)))

nechápu, kde jsi přišel na to, že mě tvá poznámka naštvala. byla v ní zmínka o tom, že bys text uměl přeložit do češtiny tak, aby vyšlo erotický nic. chtěl jsem to vidět.

"je úsměvné," jak je celej totem všímavej a vnímavej, co se týče ostatních. taky "je úsměvné," jak z textu psanýho arialem desítkou dokážete určit, jestli je autor nasranej anebo veselej. ještě víc mě baví představa kerna se zedníkem, jak si u cigárka vyprávěj vo reakcích zkrváka na negativní kritiku...

ale vim co. příště už budu vědět.
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 13.12.2008 > čtenář> no... každej si to samozřejmě vyloží podle svý chuti a touhy... o pornografii nebo kopulaci nejde ani v nejmenšim, proto by mě zajímal ten tvuj překlad do čj. posílám s avízem.
U příspěvku:Jelením krchovem
zase zkrvák (Občasný) - 11.12.2008 > dospěl jsem
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 11.12.2008 > Karel M. a Skold> zkoukni
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 10.12.2008 > kink> nechápu, proč se tim pořád zabejváš. píča má tolik pojmenování, že jí jedno navíc neuškodí.
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2008 > šedé> to mě u tebe nepřekvapuje.
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2008 > kink> tak mně zas přijde nesmyslná celá tahle debata. hlavně proto, že je to z jazykovýho hlediska dobře. fakt. věř mi.
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2008 > kink> proč by mělo bejt přídavný jméno doplněný podstatnym, když je zjevný, o co jde? to je plejtvání.
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2008 > kink> proč by měla bejt jazykově nesmyslná? když je přirozená? jmenuju jí dost přesně.
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2008 > kink> no... já vycházim z toho, že pinda je přirozená jenom holkám.
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2008 > kink> tak... kluci maj bimbase, holky přirozený:-)
U příspěvku:TANEČKY
zase zkrvák (Občasný) - 9.12.2008 > jiri-jirik> che... můžu tě ujistit, že tohle je život.
U příspěvku:zdi
zase zkrvák (Občasný) - 2.12.2008 >
U příspěvku:Hnízdo pro dva
zase zkrvák (Občasný) - 28.11.2008 > bzz
U příspěvku:Sourozenci
zase zkrvák (Občasný) - 20.11.2008 > Quotidiana> ty seš fakt jantar, to neni možný.
typickej mozeček, kerýmu se musí všechno podrobně vysvětlit, aby se aspoň trochu málo chytil.
U příspěvku:Sourozenci
zase zkrvák (Občasný) - 20.11.2008 > Quotidiana> pochopilas to?
U příspěvku:výlet
zase zkrvák (Občasný) - 18.10.2008 > ,.,
U příspěvku:voňavé posteelky
zase zkrvák (Občasný) - 18.10.2008 > ,.
U příspěvku:neděle utěšitelka
zase zkrvák (Občasný) - 18.10.2008 > ,
U příspěvku:pátek
zase zkrvák (Občasný) - 18.10.2008 > .
U příspěvku:11.10.2008
zase zkrvák (Občasný) - 14.10.2008 > hm. a co?
U příspěvku:Kýrovi
zase zkrvák (Občasný) - 10.10.2008 > Michelle> tam žádná pani R. neni.
U příspěvku:Annička
zase zkrvák (Občasný) - 10.10.2008 > a eště s hrubkou
U příspěvku:Annička
zase zkrvák (Občasný) - 10.10.2008 >
U příspěvku:..k.
zase zkrvák (Občasný) - 8.10.2008 > co má v puse?:-)))
U příspěvku:bojkot Totemu
zase zkrvák (Občasný) - 7.10.2008 > ty seš hugo... jako by to nestačilo ve fóru.
U příspěvku:S mrtvými věcmi živé divadlo
zase zkrvák (Občasný) - 6.10.2008 >
U příspěvku:podzimní nálada
zase zkrvák (Občasný) - 5.10.2008 > point> no vidíš, půl hodiny ses s tim dřel a vůbec to neni vidět...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter