Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Bernini
(žena)
Občasný
Na Totemu: 277x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
ehm...
...není co dodat.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Město
Bernini (Občasný) - 11.8.2001 > hmmmm
U příspěvku:Gravi(di)ty
Bernini (Občasný) - 11.8.2001 > A mohu vědět v čem jsi to dělal, jestli ve photoshopu, nebo kde....?
U příspěvku:RYBA
Bernini (Občasný) - 9.8.2001 > hmmm...ryby..
U příspěvku:HOLUB-LETEC
Bernini (Občasný) - 9.8.2001 > Docela pěkný..............

ad tvá poznámka- že to je výřez (atd.) tam psát nemusíš, ono až zas tolik nikoho nezajímá...
U příspěvku:LAIBACH
Bernini (Občasný) - 9.8.2001 > Vážně moc dobrý, to jo! Skvělý pozadí(akorát trošku to světlo za hlavou, ale zas tak moc tam nevadí), i osvětlení......
U příspěvku:DOPAD KVAPKY
Bernini (Občasný) - 9.8.2001 > Tak to je parádní!!!!!!!!!!Super.
U příspěvku:Gravi(di)ty
Bernini (Občasný) - 9.8.2001 > Vypadá to docela efektně a vcelku i prostorně, ovšem moc mi to neříká......snad halušky na tripu...hihi
U příspěvku:Monika, 14 let
Bernini (Občasný) - 9.8.2001 > Nevadí mi tam ten panák, ten to dětství pěkně vyjadřuje, vadí mi tam ten bílý proužek a vlevo nějaký ty fleky...
U příspěvku:Óda na marihuanu
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Pěkné, ale trochu rytmu by tomu neuškodilo, ale jinak jo, jde to.
U příspěvku:S trochou pathosu...
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Taky mi to trochu připomíná rap, ale jinak to jde.
U příspěvku:MAXIMALISMUS
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Taky mi to moc jako maximalismus nepřijde, spíš jako divnej minimalismus...
U příspěvku:Tvoje vlasy
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Nevím proč, ale já tam vidím spíš toho zelenýho medvědanež vlasy...Ten název je taky divnej, zní trochujako jméno ke knížce z nadace Harlekýn.
U příspěvku:Absolut Ukrajina
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Taky je to trošku našedlý...
U příspěvku:Absolut Ukrajina
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Výraz vypadá zajímavě, ale nic víc na tom nevidím. Taky to trochu vypadá jako by právě čekal na to zmáčknutí spouště.
U příspěvku:Absolut paparazzi
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Jo, tak to se mě líbí docela dost. Ten "kus" toho člověka vpravo je dobrej, dokresluje. I ten výraz tý malířky. Fakt líbí!
U příspěvku:TRAP
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > V tom ELLE by ti to možná zbaštili, ale je to děs. Pokud to bylo myšleno jako umění, je to kýč a pokud jako reklamní fotka, tak taktéž a ještě k tomu virová! Možná jako cvičení ve Photoshopu, ale nevím jestli bych se s tím někde chlubila...sorry, ale příjde mi to spíš jako nevkus.
U příspěvku:Where the fuck is the focus?
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Něco na tom snad bude, ale ostrost určitě ne..... ;°)
U příspěvku:SUPPORT NONSENSE SENSE!!!!!!!!!!!!
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Šla jsem se sem jen tak mrknout a docela se mě to líbí a ráda dám za jedna. Je to zajímavej obrázek, fakt že jo...
U příspěvku:Monika, 14 let
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > A na pravé straně se kus těla docela ztrácí, ale nevypadá to jako záměr, spíše omyl...
U příspěvku:Monika, 14 let
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Především mi tam hrozně vadí ten řetízek na ruce, a celkově? No, nevím, snad kdyby tam vzadu nebyly ty bílé "čmouhy" nevím z čeho.
U příspěvku:V krátkosti
Bernini (Občasný) - 27.7.2001 > Zajímavě řečeno, ale proč omylem to nechápu...
U příspěvku:Mlčení
Bernini (Občasný) - 27.7.2001 > To už je podstatně lepší, ale zas je to hůř oreprodukovaný.
U příspěvku:Recycle
Bernini (Občasný) - 27.7.2001 > Jako námět možná, ale jinak mě to příliš nenadchlo...
U příspěvku:Slunečnice
Bernini (Občasný) - 27.7.2001 > Chybí tomu prostor, je to jako nalepené na skle...hodnocení se ale radši zdržím.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter