Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:spring Vadžra
psykick (Občasný) - 28.3.2010 > germanica> Děkuji. Bohužel, jeto jediný formát co z tén betaverze programu leze.

Mně asi moc nevadí, že vertikálně je to šmiknuté, pracovala jsem s tím od začátku, že to tak bude.
U příspěvku:spring Vadžra
psykick (Občasný) - 28.3.2010 > jaxxana> asi bych to furt fraktálem nenazvala.

viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Frakt%C3%A1l
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 27.3.2010 > A.x.e.l> Díky.
U příspěvku:intermind flower
psykick (Občasný) - 16.3.2010 > Díky všem.
U příspěvku:intermind flower
psykick (Občasný) - 16.3.2010 > jaxxana> to máš pravdu...krásně využitý/promrhaný :-) čas
U příspěvku:flake
psykick (Občasný) - 15.3.2010 > Mima> Super :-) dík. prográmek na kterém je to tvořené je celkem asi primitivní...pár nástrojů a odrážení a násobení stran, postupně mu přícházím čím dál víc na kloub. Škoda jen, že existuje jen betaverze a ještě jen online.
U příspěvku:flake
psykick (Občasný) - 15.3.2010 > Sallybill> šiš. Psychickou újmu jsem rozhodně nikomu způsobit nechtěla. Doufám, že jsi to rozdejchal a cítíš se dobře ;-)
U příspěvku:flake
psykick (Občasný) - 15.3.2010 > wow. díky moc všem :-)
U příspěvku:lightstar
psykick (Občasný) - 12.3.2010 > jaxxana> spíš mandala ;-)
U příspěvku:lightstar
psykick (Občasný) - 12.3.2010 > atreb> Děkuju. Budu se snažit, přidat v brzku něco nového.
U příspěvku:lightstar
psykick (Občasný) - 11.3.2010 > atreb> vic prostoru ano.Příště to bude lepší :-) je to prvni pokus s pc grafikou, jsem ráda, že to dopadlo tak jak to dopadlo :-)
U příspěvku:lagoon in my mind
psykick (Občasný) - 25.10.2008 > Mima> Díky. co se týká té náhodnosti, tak ano je tam ponechán prostor pro náhodnost, je to tak půl na půl. :-)
U příspěvku:lalí balí malí dalí kalí
psykick (Občasný) - 14.10.2008 > no hurá.
U příspěvku:lalí balí malí dalí kalí
psykick (Občasný) - 14.10.2008 > davidhuge> tak sry za mystifikaci. pro klid všech rejpalů to edituju....

Nicméně to neřeší základní problem, který tu diskuzí s tebou vznikl, že tu jen tak někdo neni schopen poradit, jak něco zlepšit, ale jen si tu masíruje svoje ego.

U příspěvku:lalí balí malí dalí kalí
psykick (Občasný) - 13.10.2008 > Janie> Díky :-)
U příspěvku:lalí balí malí dalí kalí
psykick (Občasný) - 13.10.2008 > davidhuge> nojo ale tak proč to sem dávám, když se nikdo nerozepíše?

To mě fakt sere....tak když je to špatně, tak by třeba bylo fajn poradit jak to napravit.

Nu což, miluju podobné komunity, kde si kde dko masíruje ego....ale skutek utek a konstruktivně poradit atd atd ...
U příspěvku:Keř
psykick (Občasný) - 3.10.2008 > :-)
U příspěvku:nedokoncena
psykick (Občasný) - 1.10.2008 > souhlasim s ID Mima.....takle je to hotové.
U příspěvku:DRAGON HEAD
psykick (Občasný) - 1.10.2008 > Mňam,moc pěkné.
U příspěvku:studie
psykick (Občasný) - 1.10.2008 > Jarkakrej> tak takle bych se stim nevypořádala :-D vzhledem k tomu, že je otázkou několika vteřin zmírnit přechod a obrazek zdokonalit.
U příspěvku:studie
psykick (Občasný) - 1.10.2008 > Jarkakrej> :-) no to neni. chyba...to napravim.
U příspěvku:My personal daemon no.2
psykick (Občasný) - 28.7.2008 > Janele z Liků> Přesně tak :-) první mě pouze sleduje, druhý se mě chystá sníst.
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 14.7.2008 > psykick (Pravidelný) - 3.7. > pablo> se ti to nelíbí, tak se na to nedívej a máš po problemu ne?
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 4.7.2008 > Mima> ok. :-)

( osobně tyto dvě barvy v té nejtěsnější kombinaci k smrti miluju)
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 3.7.2008 > wandalka> Díky za názor :-)
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 3.7.2008 > Luk Malér> A dál?

Nic dál tam neni. Je to tak jak to je a jak to být má.
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 3.7.2008 > pablo> se ti to nelíbí, tak se na to nedívej a máš po problemu ne?

U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 1.7.2008 > pablo> Nikdo mi neříkal, že bys měl vědět?
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 1.7.2008 > Luk Malér> a radši už nic :-)
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 1.7.2008 > romann> Tak s tím souhlasím.

Články rozhodně zajímavé.
U příspěvku:Psychedelic energie
psykick (Občasný) - 1.7.2008 > pablo> A co bych tim jako měla říkat. A už vůbec nevim proč se pídíš po něčem co tam neni. Je to prostě jen světelnej efekt. tak se uklidni jo. Nehraju si na žádného pseudoumělce.......tak si běž budzerovat někoho jinýho .
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter