|
U příspěvku:Čtení & cestování |
čmelák (Občasný) - 18.12.2001 > Tak jsem to vytisk a přečet. Vpodstatě bych ti vytknul, co sis vyčet ty sám. Takže - smůla :) |
U příspěvku:Tahle je černočerná |
čmelák (Občasný) - 17.12.2001 > Pěkné a beru to i jako odpověď :) na tu předchozí kritiku. |
U příspěvku:Noční Prahou |
čmelák (Občasný) - 17.12.2001 > Je to naprosto prázdné. Propříště se už asi nebudu opakovat. |
U příspěvku:Začtená dívka |
čmelák (Občasný) - 16.12.2001 > nevím. |
U příspěvku:bezmoc |
čmelák (Občasný) - 16.12.2001 > Ta se mě taky líbí. Fakt je vydět vyrovnanost a to je pro mě nejdůležitější. Uvěřit autorovy, že to co píše nejsou plky. Fakt dobrý. |
U příspěvku:Popelnice |
čmelák (Občasný) - 16.12.2001 > každopádně verš více -popelnice je fakt kvalitní (bez ironie i s ní) |
U příspěvku:Tanec |
čmelák (Občasný) - 15.12.2001 > To jsem na srdci neměl. |
U příspěvku:Rady na cestu |
čmelák (Občasný) - 15.12.2001 > Hezký, ale není tam toho náboženství nějak moc? teda na můj vkus asi jo. Měj se fajn |
U příspěvku:Život už je "thakovej" |
čmelák (Občasný) - 15.12.2001 > Ten patos je přemrštěnej. Myslým, že je to jen básnická licence(nebo tak nějak se tomu říká), když po nás žádáš kritiku. Už je mi totiž blbě z toho uměleckýho (nebo umělího) vraždění se. Každej den to tady čtu a nikdo zatím neumřel.
Jo jinak ta básnička je fakt dobrá (alespoň forma) :) měj se fajn Č. |
U příspěvku:Tanec |
čmelák (Občasný) - 15.12.2001 > Úplně si představuju profesorku literatury jak to velmi procítěně přednáší. Dycky nám totiž přednášela básně, které nás nijak neoslovovaly. byla to strašná prdel. Ale to necháme bejt. Je to hrozná básnička a měj se fajn. |
U příspěvku:Marnost doteku (5. část) |
čmelák (Občasný) - 14.12.2001 > Myšlenku jsem nesledoval. Jsem nějak tupější -horečka. Forma je dobrá, každýmu dle jeho gusta. Některý verše jsou skvělí. |
U příspěvku:Arta |
čmelák (Občasný) - 14.12.2001 > dík holky |
U příspěvku:Robert Bresson |
čmelák (Občasný) - 13.12.2001 > Já IDIOT myslel, že je to od 19:30 tak jsem přišel a bylo po představení.
Určitě na něco od B. musím jít. Chtěl bych vydět aspoň Něžnou. Uvidíme. |
U příspěvku:Robert Bresson |
čmelák (Občasný) - 13.12.2001 > odcházím teď na k smrti odsouzený...
b. je fakt nejlepší? uvidíme |
U příspěvku:Arta |
čmelák (Občasný) - 13.12.2001 > Omlouvám se za ten blábol v úvodu |
U příspěvku:Sundown III. |
čmelák (Občasný) - 13.12.2001 > Ale DK má pravdu. Kýč se nepoznává podle toho co věc zobrazuje, ale jaké dojmy vyvolává. Fotka sama o sobě kýčovitá být nemůže. Jen ve vztahu k tomu kdo to hodnotí. Jde o interakci.
Díky, žes mě neoznačil za piplavého kritika. Vážím si toho. |
U příspěvku:Předvánoční Jazzklub |
čmelák (Občasný) - 12.12.2001 > Nechtěl bys ještě tu tvojí obec spisovatelů dát ještě větším písmem? |
U příspěvku:Panská ulice |
čmelák (Občasný) - 11.12.2001 > Ten obraz je hezký, ale to je všechno tečka. Nic víc. Jediné co je na něm zvláštního, je ta skvrna na pravé zdi, ale i tak k té tvé kráse patří, takže zase nic.
Takže - kde nic není, ani kuře nehrabe |
U příspěvku:Sundown III. |
čmelák (Občasný) - 11.12.2001 > Je to naprosto krásnej a peklenej kýč. fakt líbí |
U příspěvku:Originál vs. kopie |
čmelák (Občasný) - 8.12.2001 > Hele přemejšlel jsem, jak je to s hudbou, která jinej než estetickej požitek (spíš něco jemu ekvivalentnímho) asi nepřináší a navíc je tipicky reprodukční? |
U příspěvku:Portret |
čmelák (Občasný) - 7.12.2001 > Měl by mít pootevřený ústa a triko do "v" a pak by byl jak z provařenýho krámu v karlovce, takhle by si to žádnej němec (němka) nekoupila. A ještě možná trošku víc přivřený oči. Pak by byl jen pro fajnšmekry kýče :) |
U příspěvku:Kolik podob má samota? |
čmelák (Občasný) - 6.12.2001 > Obsah nic moc, ale ta forma je excelentní. Hned hledám tvoje další příspěvky. Jen za ní bys ode mě dostala jedničku, ale já na ty xichtíky nehraju :) |
U příspěvku:Verlainova báseň mojí rukou na těla děvek,
kterou by sám nazval Melodramatem |
čmelák (Občasný) - 6.12.2001 > Fines - Co je to asonance?
Děkuju :) |
U příspěvku:Dadadadadada |
čmelák (Občasný) - 4.12.2001 > dadaismus, umělecké literární a výtvarné hnutí založené v roce 1916 T. Tzarou, J. Arpem aj. v Curychu, paralelně se rozvíjelo v USA a v Německu, od roku 1920 centrem Paříž. Podstatou dadaismu je negace konvenčního umění i života, a to formou nesmyslného, provokativního počínání; ve výtvarném umění zejména použití ready-mades (nalezené objekty) M. Duchampa. V roce 1917 otevřena Galerie Dada (kde vystavovali J. Arp, G. de Chirico, M. Ernst, L. Feininger, V. Kandinskij, P. Klee, O. Kokoschka, F. Marc, T. F. Marinetti, A. Modigliani, P. Picasso aj.) a založen časopis Dada. V New Yorku soustřeďoval skupinu dadaistů M. Duchamp (F. Picabia, M. Ray aj.), v Paříži lze k hnutí přiřadit A. Bretona, L. Aragona a P. Eluarda, v Berlíně R. Hülsenbecka, v Hannoveru K. Schwitterse. Od pol. 20. let dadaismus plynule přecházel v surrealismus.
Tohle je slovníková definice (nemožná); doporučuju knihu DADa od Ludvíka Kundery :) |
U příspěvku:Tao-te ting |
čmelák (Občasný) - 4.12.2001 > Je to překlad Berty Krebsový (česká sinoložka), je to nejlepší českej překlad Tao-te ťingu jakej existuje :) na netu jsem našel ještě dva jiný.
Doporučuju Vám ale knihu (vydalo DharmaGaia 95), kde jsou její komentáře k textu a frakt stojí za to je přečíst a pochopit to ještě víc do hloubky. Mějte se Taoisté :)))
Na tomhle překladu se podílel ještě Egon Bondy. |
U příspěvku:Nic se nemění... |
čmelák (Občasný) - 4.12.2001 > Vzpomněl jsem si na slova jednoho mýho kamaráda : "Ještě nejsem tak hlubokej, abych byl schopnej se vysmát sám sobě.!
Romane jsi přesně opačnej příklad. Ty seš tak hlubokej, že ses nám někde v sobě samym ztratil a nevíš jak z toho. Znám to, taky jsem měl problémy se ze "svýho" světa dostat ven. Ale zkus se od toho odpoutat. Jdi na procházku a nekoukej na stromy jako na fraktály, nebo jako na duše, ale jako na stromy a to je celý. |
U příspěvku:Originál vs. kopie |
čmelák (Občasný) - 4.12.2001 > Naprosto se tím můžu ztotožnit. Již hned na začátku mě bylo divný, že se knsthistorici a filosofové nechali zmást, že to není problém estetický, ale po výtce etický.
Osobně jsem si tak představoval, jak by se ten který estetik snažil takto ohodnotit Duchampovu Nevěstu :)).
Ale ten teoretik, kerej to psal na to mohl jít daleko moderněji a dalo by se to krásně rozebrat na příkladu moderního "digitálníhoi" umění, kde originál od kopie nemáš šanci poznat a jsou naprosto totožné. Ale i tak se to moc povedlo. Děkuju bylo to pro mně přínosný. |
U příspěvku:Bez názvu |
čmelák (Občasný) - 3.12.2001 > když já mám problém udržet kontinuitu a často v próze odbočuju. takže to je pro mně těžké :) navíc mně to přijde lepší říct básní |
U příspěvku:Dadadadadada |
čmelák (Občasný) - 3.12.2001 > No vidíš a s tím já právě nesouhlasím :) |
U příspěvku:Začátekonce |
čmelák (Občasný) - 2.12.2001 > Tahle báseň je tipická. Nedá se jí nic vytknout, ale taky na ní není nic co pochválit. |
U příspěvku:Poznaní |
čmelák (Občasný) - 2.12.2001 > dobré
|