Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Dementhor
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1531x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Dá si někdo dementál?

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Slunce nad Radošinou
Dementhor (Občasný) - 16.11.2001 > To jso necvaknul špatně :-)
U příspěvku:Průchlast do neznáma
Dementhor (Občasný) - 15.11.2001 > čtenář> Čau Olino. :-)
U příspěvku:Tam za řekou, to už je Amerika...
Dementhor (Občasný) - 15.11.2001 > danniel> Jo, je to tvrdý a tak. S denzitou mýho skeneru to jde z kopce... :-(
U příspěvku:Darmoděj
Dementhor (Občasný) - 15.11.2001 > To znám - taky se občas divím, co to na tom papíře mám. Mimochodem, doufám, že se ti to stane častěji. :-)
U příspěvku:Cortina a ......
Dementhor (Občasný) - 15.11.2001 > anglij> Jo, znám. Myslel jsem to na obě strany :-)
U příspěvku:Tam za řekou, to už je Amerika...
Dementhor (Občasný) - 15.11.2001 > Cavalera> Jo. Chtělo by to oskenovat znova a pořádně. :-)
U příspěvku:Vlnky
Dementhor (Občasný) - 15.11.2001 >
U příspěvku:Průchlast do neznáma
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > Koukám, že tu už došlo k čistce po tom včerejším extempore. Skoro je to škoda, protože to teď tak trochu ztrácí kontext... :-)
Díky za xichtíky.
U příspěvku:Turbine
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > Asi bych to trochu ořízl, ale ty barvy fungujou moc dobře. Příjemné pokoukání.
U příspěvku:Druhý břeh
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > Z tohohle jsem dost rozpačitý. Forma poněkud archaická a těžkopádná, téma tendenční a provedení příliš proklamativní (to chce buď úplně dokonalou formu nebo to zabalit do opravdu chytré metafory - viz třeba C. S. Lewis - nebo nejlépe oboje).
U příspěvku:Trocha kýče
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > Už jsem viděl horší kýče :-) Klidně by to mohla bejt stránka v nástěnným kalendáři nebo tak.
U příspěvku:Majda
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 >
U příspěvku:Průchlast do neznáma
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > adammo> Jo. Přesně tak. Chtěl jsem vám dát něco, k čemu se konečně můžete kvalifikovaně vyjádřit. ;-)
U příspěvku:Cortina a ......
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > Moc hezká fotka. Jo ten export je mizérie, ale žádnej učenej z nebe nespadl :-)
Je to takovej problém spolu komunikovat trochu decentně místo dacantně?
U příspěvku:Sám
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > adammo> Ne, neznám. Vypadá to, že naštěstí. Připomíná mi to tu rozjetou okloboukovanou partičku z Mechanickýho pomeranče.
U příspěvku:Sám
Dementhor (Občasný) - 14.11.2001 > Zajímavý. Ne že bych tomu moc rozuměl, ale stačí mi závan atmosféry...

Mimochodem - tady dneska řádí nějaká parta kverulantů, ne? :-O
U příspěvku:Starý muž a piano
Dementhor (Občasný) - 13.11.2001 > Jo jo, má to atmosféru :-)
U příspěvku:*
Dementhor (Občasný) - 13.11.2001 > Jenže s tím padákem to zas není ono, že ;-)
U příspěvku:Tváře
Dementhor (Občasný) - 13.11.2001 > Připomíná mi to kolážový plakáty, jaký bejvaly v našem komunálním holičství/kadeřnictví (i na jinejch místech) kdysi dávno v sedmdesátejch letech :-)
U příspěvku:Houslista
Dementhor (Občasný) - 12.11.2001 > Tady to někdo umí, že jo :-)
U příspěvku:Trny nevinné
Dementhor (Občasný) - 12.11.2001 > To je to ale dobrý.
U příspěvku:cestou.....
Dementhor (Občasný) - 12.11.2001 > Zajímavý, povedený, moc se mi to líbí.
U příspěvku:TEN RULES....
Dementhor (Občasný) - 12.11.2001 > Yes! Yes! Yes! Oh brother...
U příspěvku:Písek004
Dementhor (Občasný) - 12.11.2001 > Moc dobrý. Nechceš mě to naučit? :-)
U příspěvku:Proměny
Dementhor (Občasný) - 12.11.2001 > Zajímavej nápad, ale mě tam chybí něco, co by mě opravdu vzalo :-)
U příspěvku:ě-je
Dementhor (Občasný) - 12.11.2001 > Dobrý :-)
U příspěvku:fantasy 07 - Inflame
Dementhor (Občasný) - 12.11.2001 > No jestli neumíš kreslit, tak jsi přinejmenším na dobrý cestě :-) Chce to hodně trénovat a pozorovat...

A mimochodem, pro spoustu SF fanzinů tohle JE publikovatelná kvalita.
U příspěvku:KMB
Dementhor (Občasný) - 11.11.2001 > Wow.
U příspěvku:Turecko-jednooký děd prodávající králíky
Dementhor (Občasný) - 11.11.2001 > Bylo by to ještě lepší, kdyby takovejch fotek byla série, aby bylo víc kontextu...
U příspěvku:Báseň asi bez názvu
Dementhor (Občasný) - 11.11.2001 > tera> To měl jako bejt fór... :- Zní to nádherně psychedelicky.
U příspěvku:O garderobě.
Dementhor (Občasný) - 11.11.2001 > stefan> To jakože "Váš prostor" :-)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter