Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:resample.php02.jpg
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Tady je živo! A já mám 1/2 hlavy, prima!
U příspěvku:02092007762.jpg
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > OF tedy žije, tohle je důkaz?! Nejen umělci, ale i politici zítřka přijdou tedy z undergroundu.
U příspěvku:šperl I.
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 17.2.2008 > born to be child> E-e.
U příspěvku:ranní říkadla V.
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 17.2.2008 > Vyčurat a jde se hysterčit; prima den!
U příspěvku:hrdinové své doby!
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 17.2.2008 > "umřít pro nic", to je mi blízké... a tak vzdálené, když to napíšeš.
U příspěvku:vypínám své služby
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 11.2.2008 > čtenář> Nezapomeň si tentokdát tdenýdky!
U příspěvku:...
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 11.2.2008 > sojka> Milá Sojko, připomínáš mi v argumentaci samu sebe o "jednu Oběť" dříve, ale nějak se mi teď nechce s tebou (sebou?) souhlasit. "Dobrý malíř" je (bohužel?!) dávno mrtev, jde jen (?!) o strategie, komunikaci a co já vím. Slova jako "odfláklé", "znetvořené" už nemají žádný význam, resp. mají, ale neodkazují k něčemu, co lze zobecnit. Smysl má snad mluvit o detailech, jednom detailu, osobní asociaci, střípku z kontextu. Napsat "holka, holka, ty si mazal", nevím kam vede... vlastně to víme dobře.
U příspěvku:Kopretinky
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 11.2.2008 > žádnej velkej árt> Nebudu ti lhát, je to tak. Tato krásná fotografie tak byla zneužita, ale není to její vina. A kopretinek už vůbec. Ty jejich krásu ale asi nevidíš viď. Možná ti otevře oči Papoušek?
U příspěvku:Papoušek
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 11.2.2008 > Věza> Děkuju! Já ti to myslela vážně, z čistého srdce, ale to asi nestačí viď. Takovej činanej Papoušek.
U příspěvku:...
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 11.2.2008 > No vida Jawko! Pro mne je to Oběť č. 3 jako vyšitá, fotografická předloha Oběť č. 6 (koho dneska proboha zajímá předloha?), já č. 4 a Jawka č. 5. Tak. A od posledně se to jenom komplikuje o tu fotku.
Ještě pozor na tu vystupující podmalbu, to asi nebude jen přetřený Pollock, ale záměr a myslím povedený.
U příspěvku:šperl I.
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 11.2.2008 > born to be child> Tak to vybal, kde tě to popletlo, až jsi "musel zasáhnout"? S nejhoršíma vlastnostma žongluje jen pitomec, nebo přisleplej pitomec. A omlouvat se nemusíš viď.
U příspěvku:šperl I.
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 9.2.2008 > born to be child> - peníze a peníze a zábava a
zábava - v čem je ten rozdíl?
v přístupu?

Řeč je o této pasáži, rozumbrádku? Jsi asi takový nějaký nejhorší čtenář..kombinovaný s hysterií?

Ale zpátky ke karkovi:

malá polní

DÍKY...
U příspěvku:Papoušek
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 8.2.2008 > wandalka> Jak se vede wandalko? Ještě s každým na kordy? Nepolevuj...
U příspěvku:Papoušek
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 8.2.2008 > Věza> Děkuji králíčku. Papoušek není tvoje gusto?
U příspěvku:Džbánky
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 8.2.2008 > ariel> Změna je nutná.
U příspěvku:Obeť II
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 8.2.2008 > Vidím, že "holokaust" stále jede (nepřeháním to, že?). Milá Jawko, zajímala by mne tvá Oběť 3, nemyslím to ironicky, ani posměvačně. Jaká by byla teď? Děkuji a nezlob se.
U příspěvku:beránek III.
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 8.2.2008 > ta
informace je nepálí.

a

hlady napíšeš leda tak
"jíst!"

Ale vybírat jen hrozinky je k ničemu. Drž se, "máš" ještě osm let a "život před sebou".
U příspěvku:resample.php02.jpg
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 6.2.2008 > Damika> (Jsi v nějakém ohrožení, že se tak strašidelně "zajištuješ"? Trochu relaxu, moje milá dokumetaristko. Srdce, které napsalo "...ten Exupéry mě skoro rozbrečel", tu rozhazuje svrab a neštovice...)
U příspěvku:prolet kult
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 4.2.2008 > Pěkná říkačka! Oceňuji, že je to tentokrát psáno i s jinou ambicí, než jen... (ubírám na síle). Takže slunce blunce i bez kompetence.
U příspěvku:Narkolepsie
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 4.2.2008 > Lyryk> Je hezké, že rád luštíš křížovky, ale lušit jen ty vlastní? To je divná hra... (ubírám na síle) Pozdravuj miroslawka.
U příspěvku:Papoušek
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 4.2.2008 > (stalo se)
U příspěvku:Narkolepsie
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 4.2.2008 > Lyryk> Tahle vyluštěná samokřížovka je ... smutná, vážně je mi tě ... Vlastně si přeji, aby to byly jen expost interpretace, jakési racionalizace ..., s tím by se snad dalo žít... Promiň.
U příspěvku:Naše psice
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > Malá.hloupá.holka> Tak se drž! Škola základ života.
U příspěvku:kult neúsilí
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > mezi věcnou věčností
věčná věcnost aspektů v aspiku pohrdání se třese

Dokonale zaspórované, můj obdiv. Tolik práce a nic neříct, je to DOKONALÉ. Slunce, blunce...
U příspěvku:petr tluchoř
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > Jen poděkuji a počkám za pódiem.
U příspěvku:Loutkoherec
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > wandalka> Tak jim to vysvětlíš sestro.
U příspěvku:Blbost 6/ kdo si hraje nezlobí
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > toono> Malá.hloupá.holka/toono

Tohle se vám fakt povedlo. Z EMO/GOTHIC je 1965 v český knižní ilustraci. Bravo!
U příspěvku:Naše psice
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > Soukr. dotaz: kolik ti vlastně je? A v jaký škole po vás chtěj pejsky?
U příspěvku:Pseudodrozd
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > A mínus za sebeshazování. Neboj se, nemáš důvod...
U příspěvku:bordel v (mojí) hlavě...
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > Pusť do klece barvu! Zajímáš mě. A viz wandalka, neshazuj se, od toho jsou tu jiný...
U příspěvku:Tom a Jerry
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 3.2.2008 > Jsi dobrej kluk, nenech se zkazit...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter