Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Left, left, left?
Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Mbonita> ha, proc je ta kraska vlevo tak RUDA, proc se LEFT tak cervena? Mozna je LEFT alone a jen se stydi?
U příspěvku:Teletubbies v Mikulovicích
Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Jarkakrej> tak toho jsem si nevsim! dik za napad/postreh! dneska stejne vsechny panelaky premalovavaj. seda prej uz neni v mode...
U příspěvku:S Freudem v oblacích
Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Quotidiana> Ne. firma zajistila, abych si nemusel shanet sam taxika. MHD uz se to nedalo stihnout, i tak jsem skutecne prijel pozde. Mel jsem zpozdeni 20 min (to jsem psal). I bez zpozdeni cas mezi meetingem a pristanim 35 min. To neslo stihnout jinak. Prisel jsem pozde a prisel o 1/3 jednani. Je to non-fiction. Fiction v tomto pribehu je pouze jmeno taxikare...nebo ne?
U příspěvku:Česká
Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Mbonita> Ano. Bohuzel/bohudik - 90 procent je skutecnych. Az na to intro to mam snad dokonce nahrane na mobilu. Nekdy rana byvaji tezka a bohuzel to dava me smysl. Jasne, same nahody...
U příspěvku:Left, left, left?
Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Jak jsem rekl - kolika zpusoby se dostanete na zachod kolem 3 rohu? Ja jich napocital osm. Jednoducha kombinatorika, snaha o ztvarneni v rytmu a v grafice. Lehke ne? Skutecne, napadlo me to v jednom baru, kdyz ze jedna pani doprosovala barmanky o vysvetleni, jak se dostat na WC. Uz nevim, zda rekla "doprava - doleva - doprava", ale mne z toho vyplynulo toto: okolo 3 rohu to je 8 zpusobu. Pekne bludiste. Rytmus, poezie, politika, napad? Nechavam na vas :)
U příspěvku:Heda na přechodu pro chodce
Boobis Typewriter (Občasný) - 2.5.2008 > Anea - rád Tě poznávám. Super věc. O víkendu se snad probrouzdám Tvým prostorem. Snad se mi to nezdá. Jinak no comment! Hlasující RUCE VZHŮRU!
U příspěvku:Left, left, left?
Boobis Typewriter (Občasný) - 2.5.2008 > anae> jo, nakonec se nám to podařilo vycentrovat :)
U příspěvku:Typewriter
Boobis Typewriter (Občasný) - 2.5.2008 > A, E, I, O, U, Y :)
U příspěvku:Krakow
Boobis Typewriter (Občasný) - 1.5.2008 > Mbonita> tak tedy kupředu! levá, pravá, levá, pravá... tak proč ještě stojíš?
U příspěvku:Dolíbáno
Boobis Typewriter (Občasný) - 1.5.2008 > hezké!!! jsi šikula!
U příspěvku:Krakow
Boobis Typewriter (Občasný) - 1.5.2008 > Mbonita> ten není můj!!! ach, Freude, Freude...točím Ti hlavou kolem dokola se mi točí :))
U příspěvku:Dentální nit (fotografická)
Boobis Typewriter (Občasný) - 1.5.2008 > Mbonita> Guarantee?
U příspěvku:Tanečnice
Boobis Typewriter (Občasný) - 1.5.2008 > Capulet> jsem na tom podobně. člověk se vyvíjí...
U příspěvku:Krakow
Boobis Typewriter (Občasný) - 1.5.2008 > raději píši....ale fotka mě taky baví :)
d2kuji za podporu mé okrajové aktivity :)
U příspěvku:Guarantee
Boobis Typewriter (Občasný) - 1.5.2008 > anae> wanna bet? :)
U příspěvku:Hledala jsem klid
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > Mbonita> ...do ouška...pěkně po tichu...
U příspěvku:S Freudem v oblacích
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > Pomerančová> snově nové...(tnx)
U příspěvku:Tanečnice
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > prolétl jsem Tvoji tvorbu - tak tohle je nejžlutější! :)

A teď vážně: pěkná žlutá, sedí Ti k tomu výběr pozadí, samotnej objekt zajímavý, hezky spojeno s titulkem. Nemám s tím problém.
U příspěvku:Teletubbies v Mikulovicích
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > Capulet> ano, ano, www.sRadaremdoPrcic.cz - moje malá stránka o kreativitě. Ať žije slovo politika, politik a slovo, ať žije politika slova! Jakou má tedy slovo váhu? A co heslo, he?
U příspěvku:Teletubbies v Mikulovicích
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > xmark> náš děda už taky nejezdí. má Š110, stále. no, ty baráky to hyzdí už pár let. mně se na té fotce líbí ten kostelík vzadu... :) malá naděje v dááálce...
U příspěvku:Teletubbies v Mikulovicích
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > xmark> :) taky pamatuju. Když jsme jezdili z CR, tak jsme se tam stavovali. To jsme ještě měli Š100, nebo už Š130L. Luxus. Teď máme šílené domečky a silnici, která se klikatí kolem Dražkovic, Mikulovic a Medlešic. Alespoň si obyvatelstvo odpočine od hluku. Ale ta Chrudim...taky by to chtělo nějakej okruh kolem... CTRL+C & CTRL+V = Zásah do černého.
U příspěvku:Teletubbies v Mikulovicích
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > žádnej velkej árt> SHINY HAPPY PEOPLE Holding (Hands) Ltd.
...jo R.E.M. to věděli. Docela pěkná veselá/smutná písnička...pak člověk nestačí ani mrkat, má pocit, že se mu to snad zdá...a ona je to realita...
U příspěvku:Teletubbies v Mikulovicích
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > žádnej velkej árt> mně to přijde taky tragický. ano, dal jsem to do sekce "architektura" a beru to jako záznam, prostě tragédie. hlavně, že je to "HAPPY", že...
U příspěvku:Jindřišská věž, Mali a Guinea
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > To je dobrý. Dík.
U příspěvku:Línie S
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > pěkná nálada, ke kontrastu se nedokážu vyjádřit, super nazev na s.
U příspěvku:Trhni si
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > Michelle> já také tuším, vím...a je to docela legrace :) život je "jen" hra :)
U příspěvku:S Freudem v oblacích
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > Mbonita> děkuji. to jsi vystihla pěkně. koktejl je asi to správné slovo. mírně snové, mírně freudovské...
U příspěvku:Trhni si
Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > Michelle> To si piš. Není to lehké...
U příspěvku:Pardubické nádraží
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.4.2008 > born to be child> to je pravda. dnes mi to myslí docela pomalu.
U příspěvku:Hide in Bin Ladin!
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.4.2008 > Věza> a zde pro Tebe Vězo můj podpis - arabské písmenko "b" (jako Boobis)
U příspěvku:sluneční hádanka
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.4.2008 > slunečně medově žluté, bajkově báječné.
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter