Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 9.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:sluneční hádanka
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.4.2008 > slunečně medově žluté, bajkově báječné.
U příspěvku:Hledala jsem klid
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.4.2008 > kalendář...já mám dnes jen ten jeden trhací...takže Ti trhám i ten Tvůj a...za pět mi můžeš zapět něco pěkného.
U příspěvku:Pardubické nádraží
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.4.2008 > Vtipné. Jsem z Pardubic, na nádraží se sem tam objevím, když jedu z Prahy, ale takové nabídky tam nikomu nedělám. Naopak - během cca 10 minut mě obejde celé místní obyvatelstvo (nádraží) a žádá o 20 korun (dřív to byla třeba jen 1Kč, či pár drobných), pokud odmítnu, tak je to cigerata, mobil, lístek...neuvěřitelné portfolio. Ale teda na koleje...pěkné!
U příspěvku:Baby 5x100/70
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.4.2008 > 5 bodů za tu třetí, doporučení za pátou :)
U příspěvku:Trhni si
Boobis Typewriter (Občasný) - 29.4.2008 > Mbonita> jistě?
U příspěvku:Kontrola
Boobis Typewriter (Občasný) - 28.4.2008 > Montrealer> Ťuk, ťuk, jo, docela to jde. Jen se někdy přehazujou "y" a "z", ale předpokládám, že se to se to neděje jen mně...
U příspěvku:Kontrola
Boobis Typewriter (Občasný) - 28.4.2008 > Pomerančová> Jo, jo, rád si hraji a rád si jen tak píši... :)
U příspěvku:Obraz obra obr ob b
Boobis Typewriter (Občasný) - 26.4.2008 > je fakt velkej. 100x200cm.
U příspěvku:Dvě vrstvy
Boobis Typewriter (Občasný) - 24.4.2008 > Mbonita> ne, děkuji, dokážu si to dostatečně představit. spíš by mě zajímaly ty texty, protože teda u nás je to "hukot". to se fakt pak nestíhá malovat a jak říkali, ani to nemá cenu se snažit víckrát jak 1x do roka...
U příspěvku:Never ever
Boobis Typewriter (Občasný) - 24.4.2008 > magie_esence> (-:
U příspěvku:Never ever
Boobis Typewriter (Občasný) - 24.4.2008 > Pomerančová> jakypak s tim zadny...hurá na níí!!
U příspěvku:Dvě vrstvy
Boobis Typewriter (Občasný) - 24.4.2008 > Mbonita> tak to jsem si myslel. díky za potvrzení. to byste u toho musely stát a to asi moc dobře nejde, že.
U příspěvku:Never ever
Boobis Typewriter (Občasný) - 24.4.2008 > Mbonita> Da, da - to bylo rusky?
U příspěvku:Life (Cartoon Man)
Boobis Typewriter (Občasný) - 23.4.2008 > Life is life. What is behind? Who knows...
U příspěvku:Pohlédla jsem peklu do tváře
Boobis Typewriter (Občasný) - 23.4.2008 > ksakru, lentilky, už vím a už jsem to někde psal...a tak tedy jen za 4. Jinak píšeš taky hezky stroze a dvojjazyčně a to se mi taky moc líbí *BLUSH*
Jinak pěkné.
U příspěvku:Proč já jen vlastně jezdím tím vlakem
Boobis Typewriter (Občasný) - 22.4.2008 > čtenář> :))) ...rozličné to píši věci...pokud umíš jibberish, podívej se na Jibberland a pěkně se znuď čtenáři...
U příspěvku:Ibsenovo zrnko písku
Boobis Typewriter (Občasný) - 22.4.2008 > Mbonita> Pokud se chceš smát, mrkni spíše na "Lice of Jibberland" text je mírně náročnější, tento Ibsen je odvárek :)
U příspěvku:Proč já jen vlastně jezdím tím vlakem
Boobis Typewriter (Občasný) - 21.4.2008 > Mbonita> :) tak si to dál užívej...
U příspěvku:Cesta z Dolního Libochova do Spodní Sžírné
Boobis Typewriter (Občasný) - 21.4.2008 > šedé, pokud je vše Tvé tak pěkné, pak samozřejmě nemůže než hlasovat zde pro Rulandské...
U příspěvku:už ne jaro....tady tedy už ne
Boobis Typewriter (Občasný) - 21.4.2008 > Jsi taky šikula :) krásný vandal!!!
U příspěvku:Pracovní nasazení, blouznění ozvěny
Boobis Typewriter (Občasný) - 21.4.2008 > děkuji Ti...mjachu hochu brachu chápů děkuji Ti...mjachu :) Přeji pěkné 1. den třídění, tedy pondělí. Do středy včetně budeme mít všichni co dělat...
U příspěvku:Pracovní nasazení, blouznění ozvěny
Boobis Typewriter (Občasný) - 20.4.2008 > wandalka> Neděle můj týden od práce dělí a líto mi je, že Ty i nedělí bloudíš. :)
U příspěvku:Vo zem
Boobis Typewriter (Občasný) - 17.4.2008 > Michelle> pěkně mrkáš a hezky se válíš smíchy. díky.
U příspěvku:Vo zem
Boobis Typewriter (Občasný) - 17.4.2008 > tak to mě tedy taky baví... :)
U příspěvku:Kouzelné slovíčko
Boobis Typewriter (Občasný) - 16.4.2008 > v reálu byla A žena, B byl muž. Ale proč to nenechat čtenáři skryté? :)
U příspěvku:Kouzelné slovíčko
Boobis Typewriter (Občasný) - 16.4.2008 > čtenář> velmi skutečná.
U příspěvku:ne 1.
Boobis Typewriter (Občasný) - 16.4.2008 > Tak tomu říkám "ČISTÝ PRŮSTŘEL".
Krátké
Zřetelně výstižné.
(mluvě jen o předmluvě)

Dík, Boobis.
U příspěvku:Malá Amerika
Boobis Typewriter (Občasný) - 16.4.2008 > Jedno slovo na předposledním místě mi chybí "SMETANA". Jen můj názor :)
U příspěvku:Mystika v zeleném
Boobis Typewriter (Občasný) - 16.4.2008 > Pěkný, tak toto velmi vyvedené! Francie? Kdys tam byl {a s kým?)
U příspěvku:Dumavá
Boobis Typewriter (Občasný) - 16.4.2008 > No vidíš! Konečně jsem se podíval na Tebe a nový vesmír vidím náhle...
U příspěvku:V pohybu rytmu tance DADA.
Boobis Typewriter (Občasný) - 16.4.2008 > Pomerančová> Má Pomerančová má milá, děkuji Ti, dále píši, Ti, já piši jen a stále jen díky, jen Tobě díky Ti díky Tobě NAHLAS za HLAS. :)
  <<< předchozí 
9.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter