Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sedm částí duše - Šťastná
kalice (Občasný) - 31.1.2012 >
U příspěvku:Sedm částí duše - Rozervaná
kalice (Občasný) - 31.1.2012 >
U příspěvku:Sedm částí duše - Prázdná
kalice (Občasný) - 31.1.2012 >
U příspěvku:Osmá část duše - poslední - Nadějně-bláhová
kalice (Občasný) - 31.1.2012 > Ještě i víra,když je naděje i láska za mrakem
U příspěvku:Katastrofy přicházejí potichu - Uvězněná svoboda - 3. část
kalice (Občasný) - 31.1.2012 >
U příspěvku:Pálkové Libuši? vysměji se srdečně :-)
kalice (Občasný) - 29.1.2012 > safran> SOUHLASÍM 100%. Někde se ti "mystiku" nejspíš dostávalo, či dostává téhož (někdo si na tobě hojí ego?)hojnou měrou.
U příspěvku:óda na gilotinu
kalice (Občasný) - 27.1.2012 > libusepalkova> Z mého pohledu,obviňuješ, koho neznáš. Ten,o kom mluvíš, nás vytáhl z průšvihu, do kterého jsme se dostali. Částečně přičiněním jednoho, který na nás ukazuje, jak skvělý by byl, kdyby byl na božím místě a částečně proto, že my mu v tom jdeme na ruku a sežereme mu každou lež a podvod a nic netušíc mu sloužíme.Bůh nás stvořil dokonalé a věčné a protože my pro svou záchranu(návrat k původnímu stavu), nemůžeme udělat nic, udělal to sám. A my, namísto díků... Netvrdím, že musíme rozumět všemu, ale když nevím, tak se zeptám. Odpověď má pro tebe dávno připravenou.A ještě, on nás nenazývá ovečkami, ale svými dětmi. Beránek, ten obětní, to byl Boží syn. Stal se člověkem, žil bez hříchu,takže neměl zemřít. Jenže on právě proto přišel. Nabídl svůj život za můj, tvůj, všech. Stačí přijmout...
U příspěvku:óda na gilotinu
kalice (Občasný) - 25.1.2012 > No a proto Bůh přijde...
U příspěvku:slepičí sny
kalice (Občasný) - 23.1.2012 > Michelle> Co je relaxovat? Už vím ...přece chvilka snění v popelu...
U příspěvku:Jaký je NÁŠ přístup k BIBLI?
kalice (Občasný) - 23.1.2012 > ShArKeY> A víš vůbec co znamená slovo "hřích" v originále? MINOUT CÍL. Obávám se, že to je případ většiny lidí na světě, kteří nechtějí slyšet, že "mzdou hříchu je smrt" a ani nechápou že :"Tak Bůh miloval svět, že dal svého jednorozeného syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul,ale měl život věčný." (Jan 3.16)
U příspěvku:vánoční nálada
kalice (Občasný) - 22.1.2012 > mně se ten kafemlejnek líbí.
U příspěvku:Ke kořenům duchovnosti
kalice (Občasný) - 22.1.2012 > R.Samildanach> souhlas!
U příspěvku:molekula života La Défanse, Paris
kalice (Občasný) - 22.1.2012 > taky myslím...
U příspěvku:Podstata žití na této planetě
kalice (Občasný) - 18.1.2012 > guru1> A já doufám,že až se tak nestane,začnou veškeří hledači konečně hledat Pravdu a nejen to,co se jim líbí,či nabízí.
U příspěvku:Božská Lisa G. a holotropní dýchání
kalice (Občasný) - 18.1.2012 > Bůh ti pomoz!!!
U příspěvku:Ke kořenům duchovnosti
kalice (Občasný) - 18.1.2012 > Ty jsi úplně zapomněl na toho, kdo dosud vládne na téhle zemi. jsi si jistý,že nasloucháš Bohu? Co má společného s New Age? Aby člověk nezabloudil a nenechal se svést, dostal od Boha 4 pilíře : Ježíše,který za nás zemřel a žije, Písmo, Ducha svatého a společenství(Kristovo tělo). Tady vidím jen ego tlačící se na místo Boha(tak, jako u toho,který dosud vládne téhle zemi) Jestli se mýlím, Bůh mi to ukáže.A pokud ne, doufám, že to ukáže tobě.
U příspěvku:Prvotní hřích
kalice (Občasný) - 18.1.2012 > Boží syn... na našem místě . Abychom mohli my žít navěky.Díky Bože
U příspěvku:Víra v rovnocennost
kalice (Občasný) - 18.1.2012 > setsakramentsky se vyplatí mu naslouchat. Amen
U příspěvku:Podstata žití na této planetě
kalice (Občasný) - 18.1.2012 > pokud má každý svůj osud předurčený, tak je to ta největší slaboduchost, jaká je možná. Já věřím v záměr, pomoc, provázení, vykoupení a každodenní dobrodružství s úžasným Stvořitlem, jenž " tak miloval svět,že dal svého jednorozeného syna, aby žádný, kdo v něho věří nezahynul, ale měl život věčný..."
U příspěvku:Debaty o mystice
kalice (Občasný) - 18.12.2011 > co má, ty blázne, společného holotropní dýchání s Bohem? Tedy pokud bohem nenazýváš toho, kdo vládne tomuhle pošahanýmu světu.Pozor na něj. Jak říká Jan ve Zjevení: obchází jako lev řvoucí a hledá, koho by sežral.Toho si do života nepusť, jde mu totiž o tvůj život. On to má "za pár"
U příspěvku:Drobnosti XIV
kalice (Občasný) - 18.12.2011 > vlezla jsem na Totem a na mysli jsem měla tvoje Drobnosti z minulého roku.První,na co jsem natrefila, bylo tohle potěšení. Díky.
U příspěvku:Hrdá vznešenost Boha
kalice (Občasný) - 20.11.2011 > romann> Bůh je Duch. My jsme dle bible chrámem Ducha. Nemít Božího ducha, odmítat jeho proměňující vliv,to je důsledek neznalosti toho,co znamená "mzdou hříchu je smrt...".A hříšní jsme všichni.A dobré je začít u své pýchy. A pak také v listu Galatským je popsáno ovoce,které nese ten, kdo skrze sebe nechá Boha působit.
U příspěvku:ŽANETA,HOLKA Z PASŤÁKU
kalice (Občasný) - 23.10.2011 > je to síla.
U příspěvku:GENERAČNÍ
kalice (Občasný) - 23.10.2011 > sdělení prožitého. mně se líbí.
U příspěvku:Hrdá vznešenost Boha
kalice (Občasný) - 23.10.2011 > Každý máme svou cestu. Ale Bůh má jednu cestu k nám. Kristus.A nejsme mu (jen)k smíchu. Položil svůj život. ZA KAŽDÉHO.A přijde znovu...Ještě pozor na toho,co tu ještě vládne,ačkoli už je odsouzen.Obchází,jako lev řvoucí a hledá, koho by sežral...(duch nemusí být jen Boží)
U příspěvku:Drobnosti XII
kalice (Občasný) - 23.10.2011 > ...ještě to risknu...Moc pěkné celé.
U příspěvku:Drobnosti XIII
kalice (Občasný) - 23.10.2011 > Taky ráda zaskočím...
U příspěvku:Citát
kalice (Občasný) - 13.10.2011 > když bych ryla do smyslu tak : tohle platí o zamilovanosti, ne o lásce. Láska se nemusí na nic ptát, Láska je odpovědí, podstatou naší existence.... Jinak
U příspěvku:Drobnosti VIII
kalice (Občasný) - 31.1.2011 > tak přirozeně
U příspěvku:Drobnosti IX
kalice (Občasný) - 31.1.2011 >
U příspěvku:Drobnosti X
kalice (Občasný) - 31.1.2011 >
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter