Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:samice robota
pelvis (Občasný) - 21.12.2011 > :-)
U příspěvku:Buky v Krušných horách-úhel 1994
pelvis (Občasný) - 19.12.2011 > kompozice fajn, to rozmazávání prsty omez, hlavně v popředí)
U příspěvku:krajiny
pelvis (Občasný) - 19.12.2011 > v tvých krajinách se trochu ztrácím
U příspěvku:krajiny
pelvis (Občasný) - 19.12.2011 > zaujalo)) krajina přes sklo..
U příspěvku:Poslední hra na honěnou
pelvis (Občasný) - 19.12.2011 > žralok vplul do klidných vod země Totemu:-)
U příspěvku:Námořník
pelvis (Občasný) - 3.10.2011 >
U příspěvku:Útek 4
pelvis (Občasný) - 23.9.2011 > slušná divočina)
U příspěvku:Honda Fury
pelvis (Občasný) - 6.9.2011 > pěkný)
U příspěvku:DOG CELL TATTOO 12 na 7cm
pelvis (Občasný) - 24.8.2011 >
U příspěvku:Litoměřice
pelvis (Občasný) - 24.8.2011 >
U příspěvku:kocka
pelvis (Občasný) - 3.8.2011 > postrádám náznak pozadí
U příspěvku:13 - tento obrázek je kreslen podle předlohy
pelvis (Občasný) - 22.7.2011 > zkus zde prezentovat něco ze sebe, obkreslená fotka z lea nám pouze sděluje, že jsi na holky, to je samozřejmě super, ale nejsi sám:-) to je cca 48 procent obyvatelstva, nakresli nám, nebo namaluj co cítíš, co tě trápí, co máš rád, jo, co tě třeba vzrušuje.. ale po svém)) možná to bude mazanice, ale budeš to Ty!


U příspěvku:úžerník
pelvis (Občasný) - 14.7.2011 > fajn, postrádám tam tmavší odstín, oční oblouk, kolem hlavy, pod nosem, zvýrazní to objem)
U příspěvku:Figura
pelvis (Občasný) - 13.7.2011 > Mima> díky, podoba u druhé malby je opravdu trošku slabší, né vždy se všechno zadaří:-)
U příspěvku:Sedící stařec
pelvis (Občasný) - 13.7.2011 > mazal> díky Mazale, bylo by fajn zde vidět víc takových figurálních kreseb, bohužel tohle přání se mi asi nevyplní:-( na tvé kresbě se mi líbí zvýraznění popředí, je vidět, že svého profesora posloucháš:-)děláš dobře) figurální kresba je věda, ze začátku jsem si řikal, hodim to tam a buďto to vyjde nebo ne, samozřejmě to nevyšlo:-) člověk musí u toho i přemejšlet a nespoléhat jen na intuici, naučit se odstupovat(můj častý problém), určit si odkud jde světlo, kde je nejhlubší stín, naučit se přidávat, ubírat, odstupovat, korigovat) taky poslouchat rady svého lektora, pokud je dobrej:-),co je podle mě asi nejdůležitější při figurální kresbě a vlastně při jakékoliv činnosti, je věřit si a nebejt připosranej!
ať se daří)
U příspěvku:Figura
pelvis (Občasný) - 12.7.2011 > mazal> :-) ahoj mazale, díky za komentář) je to životní velikost cca 190/150 cm, přiznávám, ze začátku to byl boj, některé pokusy jsem ani nedonesl domů:-) až ke konci kursu jsem začal mít lepší pocit, viz ukázky..
respekt k barvě mám samozřejmě stále, ale už to není takový extrém, uvidím příští rok, chci hlavně zlepšit kresbu rukou a chodidel, tak uvidíme :-) měj se fajn)
U příspěvku:nocny ostrov 2
pelvis (Občasný) - 11.7.2011 >
U příspěvku:Hard
pelvis (Občasný) - 11.7.2011 > paní redaktor tady opravdu zaperlila:-))
U příspěvku:Předsudek obecenstva
pelvis (Občasný) - 9.7.2011 > zas tak tragický viz JARO to není, celkem příjemná barevnost, jen maluj dál, já ti věřim))
U příspěvku:Stará fara
pelvis (Občasný) - 7.7.2011 > až na ten strom vlevo)
U příspěvku:Hard
pelvis (Občasný) - 6.7.2011 >
U příspěvku:Havěť
pelvis (Občasný) - 6.7.2011 > hezká kresba
U příspěvku:Kata
pelvis (Občasný) - 4.7.2011 > ruku máš šikovnou, malovat, ale podle fotky tě příliš dopředu neposune)
U příspěvku:V sadu II.
pelvis (Občasný) - 4.7.2011 > je dobře si občas vyzkoušet něco jiného, navíc na čerstvém vzduchy, určitě to není ztráta času))
U příspěvku:..
pelvis (Občasný) - 4.7.2011 > invisible> to mě opravdu těší) chceš li, můžu ti jí poslat, stačí poslat nějakou adresu, má ležet v šuplíku nebo dělat někomu radost? Dle tvých básní, jsem přesvědčen, by byla zaručeně v dobrých rukou:-)
U příspěvku:V sadu
pelvis (Občasný) - 2.7.2011 > každý kdo vyrazí do přírody tvořit má mé uznání)
popředí by vždy mělo být výraznější než pozadí, vytváří to prostor.
U příspěvku:Drahouš
pelvis (Občasný) - 24.6.2011 >
U příspěvku:..
pelvis (Občasný) - 22.6.2011 > mazal> nikdy jsem nemodeloval,když nepočítám pokusy s modelínou:-) sochy mám ale rád, zvlaště hlavy, nemá se to, ale když můžu tak si sáhnu, moc se mi líbila kniha o Rodinovi, Nahý jsem přišel na svět od Davida Weisse, ve Veletržním paláci bylo k vidění několik jeho byst a soch, dokonce i bysta muže se zlomeným nosem, zmiňovaná v knize. Úžasný výtvory. Přijde mi, že dnešní doba, sochám příliš nepřeje, když teda nepočítám různé instalace apod. Jedna aktuální výstava se,ale povedla, vřele doporučuju, probíhá v Topičově salonu na Národní, není příliš rozsáhlá, přesto hodně kvalitní, je tu pár děl, málem zapomenutého sochaře, Františka Pacíka, vstupné dvacka, uvnitř moc ochotný pán, možná majitel.., který mi sdělil pár zajímavých informací o životě tohoto sochaře, doporučil mi nahlédnout i do monografie, měl jsem tak možnost poprvé spatřit "slavnou" bystu medúzy, bohužel pouze na fotografii, jako mnoho děl tohoto autora, se nedochovala, škoda. Ve své době na akademii socha způsobila doslova senzaci a několik výtvarníků o ní mluví ve svých pamětech.
co se týče mého malování, máš pravdu, nějakou tu barvu navíc by to chtělo, jinak díky)
U příspěvku:Titanic
pelvis (Občasný) - 20.6.2011 > mazal> díky)) to na moc vody nevypadá:-) že by přípravná kresba pro linoryt, tvou mistrovskou techniku?
U příspěvku:..
pelvis (Občasný) - 20.6.2011 > mazal> tak to jsi mě pobavil:-) chyby tam jsou, to žádná)
U příspěvku:..
pelvis (Občasný) - 20.6.2011 > hloupy ivan> jo velká plocha to by bylo fajn, jen to tam dostat:-) bohužel je to menší, jen A4, pro zajímavost, papír je ze skicáku, který mi totem poslal za soutěž: pojďme se chvíli bát, papír mě trochu zaskočil, přípomíná tak trochu balící papír, taky neprosakuje, což je super)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter