|
U příspěvku:Babča u seriálu |
borekdog (Občasný) - 7.2.2012 > Libi! |
U příspěvku:Trpělivá noční práce |
borekdog (Občasný) - 7.2.2012 > |
U příspěvku:Figura |
borekdog (Občasný) - 5.2.2012 > Dobry,libi
Jo a taky se mi libi"slusny"slovni komenty jinych |
U příspěvku:Odchod |
borekdog (Občasný) - 5.2.2012 > |
U příspěvku:KOPEC |
borekdog (Občasný) - 5.2.2012 > |
U příspěvku:válka racků |
borekdog (Občasný) - 2.2.2012 > mmiiaa> diky,uz jsem stich,taky to byl muj nazor,ze mi to pripada....a ty hned,ze bych se mel zamyslet,tak nevim ,kdo je nedutklivej,ze?Necham toho.
Pekny den |
U příspěvku:Portrét II. |
borekdog (Občasný) - 2.2.2012 > Trochu bych to zkusil jinak nasvitit,ale proc,libi |
U příspěvku:válka racků |
borekdog (Občasný) - 2.2.2012 > borekdog> To jsem ne-vedel,ze jsou tady lidi nedutklivy na nazor.Promin ,zapomel jsem ,ze jsem na Totemu.Jenom jsem napsal nazor fotografa.ktery sedel vedle mne,kdyz jsem si to prohlizel.Zvirata nevalci,prani o kus knedliku neni u zvirat valka,akorat lide kteri se povysuji nad zvirata,vedou valky mezi sebou.
Nestrannej pozorovatel si hned vsimne skrabancu na fotografii a uz se nezajima co na fotografii je a pta se proc tam jsou skrabance,tak ze dej na fotografii unika .To je ted muj osobni nazor. |
U příspěvku:Portrét I. |
borekdog (Občasný) - 1.2.2012 > Nemohu si pomoct ,ale to je jedna z tvych zatim nejpovedenejsich fotografii.Ostrost,svetlo atd.Moc dobra prace. |
U příspěvku:válka racků |
borekdog (Občasný) - 1.2.2012 > Promin ,ale pripada mi to jako novinovej vystrizek z kvetu,spatnej scaner nebo nevim,zkus to vycistit Zatim to nechci hodnotit,jinak by to slo,ale... |
U příspěvku:Portrét I. |
borekdog (Občasný) - 1.2.2012 > To je hodne zajimavy a dobry |
U příspěvku:Nikopolská kapsa - Ořechov 2012 |
borekdog (Občasný) - 31.1.2012 > Dobra fotka |
U příspěvku:Nikopolská kapsa - Ořechov 2012 |
borekdog (Občasný) - 31.1.2012 > |
U příspěvku:Holešovice |
borekdog (Občasný) - 29.1.2012 > |
U příspěvku:. |
borekdog (Občasný) - 28.1.2012 > Věza> Ano,mas pravdu.Je predevsim fotograf a jeho cit a cest.Kazdopadne zde musi byt souhlas dotycneho,ktery je fotografovan.Jsou urcite hranice,ktere z moralniho hlediska nelze prekrocit.Toto neni bulvar a nehonime se za fotografii ktera prekracuje urcite meze.Zase zalezi na kazdem z nas,kde ty urcite moralni hranice vidime.
Toto je debata na "long mile"
Borek |
U příspěvku:. |
borekdog (Občasný) - 27.1.2012 > Věza> Ja si myslim,ze je potreba lidem ukazat,ze zivot neni prochazka ruzovou zahradkou.Videl jsem soubor fotografii deti a dospelych po ozareni z cernobylu.Nechci srovnavat nesrovnatelne,fotografie ma silu ukazat obe strany mince zivota.To je duvod proc miluji cernobilou fotografii.
Jo ,JjAaNnAa-delas to dobre |
U příspěvku:. |
borekdog (Občasný) - 27.1.2012 > |
U příspěvku:. |
borekdog (Občasný) - 26.1.2012 > Je to smutne,ale i takove fotografie je nutno delat.ne jenom krasy prirody .Takove fotografie patri k zivotu,udelej kolekci. |
U příspěvku:studie jednoho stromu 31 |
borekdog (Občasný) - 26.1.2012 > |
U příspěvku:Kladno |
borekdog (Občasný) - 26.1.2012 > Taky jsi mohl vystoupit z toho autobusu,a udelat poradnou street phptography.To je za snahu! |
U příspěvku:bučina v listopadu |
borekdog (Občasný) - 25.1.2012 > |
U příspěvku:. |
borekdog (Občasný) - 25.1.2012 > nadhernej pribeh |
U příspěvku:Když rozkvete střecha |
borekdog (Občasný) - 24.1.2012 > Moc zajimavy a dobry |
U příspěvku:Stromy |
borekdog (Občasný) - 22.1.2012 > |
U příspěvku:+-- |
borekdog (Občasný) - 20.1.2012 > V tom je ta krasa fotografie,kazdej v tom vidi neco jineho ,podle sve fantazie a sve hravosti,podle nalady atd.Ovsem kdyz ma fantazii,bez fantazie a sneni neni zivot. |
U příspěvku:Před setměním |
borekdog (Občasný) - 20.1.2012 > čtenář> Kdyz se s magorama nebavis,tak neodepisuj.Prouzkovou zkousku pouzivam,vyjde nejvhodnejsi cas pro osvit.Je otazka jakou naladu chce fotograf udelat na snimku tak jdes pres nebo pod cas a treba vykrejvas.Jestli chces mit fotku sterilni tak budiz ,bude tak jak ma byt.ale o tom je prece experimentovani ve fotografii aby to nebylo vsechno podle prirucek a jako !pravidel,to uz by nebyla fotografie,ale studena vec na zdi,
.U fotogramu to bude taky vsechno prepaleny a nebo sedivy a nevadi to.Koukej na fotografii ocima toho kdo foti a co chtel udelat,jde o cit taky ne.
Omlouvam se ,vcera jsem se nechal unest emocema.
Me ta fotka dava naladu podvecera a takoveho klidku na kavicku a cigarko a posezeni na zaprazi domku.Tak na to koukam ja.,a k tomu prece nepotrebuju histogram,ne> |
U příspěvku:Voda na suchu |
borekdog (Občasný) - 20.1.2012 > |
U příspěvku:Před setměním |
borekdog (Občasný) - 20.1.2012 > čtenář> Ty vole bez histogramu ses vedle jako jedle,to ti maminka nerekla ,ze histogram nedela fotku.Jinak co delas na silvestra ,je s tebou sranda "histograme" jo uz se tesim jak si sednu na zadek,az sem das fotku,a totem to tady muze zavrit a bude se to tu jmenovat u ctenare!
Tak,ted jsem to vydejchal.Ty jsi obycejnej podvodnik,hodis si fotku do svyho PC,kde mas ,treba zoner photostudio,kouknes na histogram a podle toho jak se ti to vyhodnoti,tak tady machrujes,za tebe hodnoti fotku program a ne ty.Jses jednicka!!!Ne jak se ti fotka libi nebo nelibi ale co ti rekne programek.Dobry!!! Myslis si,ze obycejnej clovek na vystave si veme digi fotak zkoukne na nem histogram a podle toho hodnoti dilo.Co doktor ,dobry??? |
U příspěvku:praha -náměstí míru |
borekdog (Občasný) - 19.1.2012 > peťule> ja to reknu jinak,ten obrazek-to neni fotografie-to je hruza.Neco takoveho se objevovalo v "rudem pravu" pred prvnim majem
jeste chybi titulek "za mir a socialismus" To je sranda ,neuraz se,ale koukam na to asi pul hodiny a porad co mi to pripomina.
PS,doufam ze zprovoznis fotak a ne zadnou digi bedynku. |
U příspěvku:Před setměním |
borekdog (Občasný) - 19.1.2012 > čtenář> kazdej vidi co chce,ne.Ukaz jak se dela dobra fotografie.Vsichni se tu moc tesime, a nebo si orez pastelky a kresli si,i tak muzes proniknout.Otazka-co je a neni kompozice?Jako zlatej rez neni pravidlo ale pomucka.Jesli chces svazat fotografii nejakejma pravidlama,tak to nema cenu delat fotografii.Dobra fotografie je o experimentovani,nekdy se povede a nekdy ne ,ale to vse ukaze cas a ten kdo fotografuje.Je jen na nem ,jestli se vyvaruje chyb a nauci s delat dobrou fotografii.Nejhorsi je porad poukazovat na chyby druhych a nic neukazat a nebo neporadit.Ale tohle je nekdy zbytecny urcitym lidem vysvetlovat.
Nerikam,ze mi tam nechybi trochu toho svetla,ale pisu ,ze nejsem na krajinky,mam rad B&W photo. |
U příspěvku:+-- |
borekdog (Občasný) - 19.1.2012 > Smekam a lituji,ze to nebude mezi fotografiemi co prijdou od Martna na vystavu.Pohrat si s tim pod zvetsovakem a trochu vykrejt a nebo dvoji osvit.Moc dobra fotka,po dlouhe dobe na totemu. |