Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jak jsem volal policii
chinagirl (Občasný) - 15.7.2010 > Montrealer> ráda bych si od tebe zas něco přečetla...,nezkusíš?
U příspěvku:Za čarou života
chinagirl (Občasný) - 9.7.2010 >
U příspěvku:Lidová
chinagirl (Občasný) - 6.7.2010 > pěkná, a co jsou to "renety"?......dík....
U příspěvku:Autorportrét
chinagirl (Občasný) - 6.7.2010 >
U příspěvku: - - -
chinagirl (Občasný) - 30.6.2010 > mě to přijde jako přesně vyabstrahovaný sdělení o zásadních věcech, to, co ostatní neobratně opisujou jako "život je to a to..." (a míjejí přitom ty protiklady)....a líbí se mi ta forma dialogu...skoro filosofickej počin!
U příspěvku:svět je v pořádku
chinagirl (Občasný) - 24.6.2010 > já mám sprostý slova ráda, ale musejí se umět vhodně používat - třeba tady mi to nesedlo. asi vzhledem k tý první strofě.
U příspěvku:Mongolské nezávislé léto
chinagirl (Občasný) - 24.6.2010 > s tím mozartovým dětstvím mi to připomnělo film "my little seamstress", o mladých Čínanech z města poslaných na převýchovu do Sečuánu. Na uvítanou místním zahráli na housle Mozarta a tvrdili, že jde o skladbu "Mozart is Thinking of Chairman Mao"...a housle zachránili.
U příspěvku:Ostrovní zprávy/taková níž
chinagirl (Občasný) - 22.6.2010 >
U příspěvku:OTÁZKY BLOUDĚNÍ
chinagirl (Občasný) - 14.6.2010 > souhlas se swedishem...
U příspěvku:Báchorka
chinagirl (Občasný) - 8.6.2010 > připomnělo mi to básně Josepha v. Eichendorffa...
U příspěvku:Báchorka
chinagirl (Občasný) - 8.6.2010 > pěkné!, ...jen "tiše šeptají" (še-še), ...zašeptají? já vím, že už si tak rýpu, ale když ty vybíráš takové perly, tak mi to nedá. (PS: je při překladu nějaké pravidlo, že když se rýmuje originál, měl by se rýmovat i překlad? zdá se mi, že první sloka šlape o maličko hůř než ta druhá). teda já ale hrozně rýpu...a přitom taková krásná báseň...
U příspěvku:Navěky říjen
chinagirl (Občasný) - 4.6.2010 >
U příspěvku:Slézání Everestu
chinagirl (Občasný) - 28.5.2010 > anae> viz odpověď v obecným řetězci, promiň, zapomněla jsem klikat na "odreagovat se"
U příspěvku:Slézání Everestu
chinagirl (Občasný) - 28.5.2010 > PS: s kousavě ironickým souhlasím, snažila jsem se jenom, aby se zachovaly obě polohy ("sexuální metafora s přesahem" a povzdechnutím na tím, jak rychle stárneme, atd., ono to možná vyznělo předtím moc jednostranně) a myslím, že to mladé maso není úplně od věci (autor se jím "živí", aby sám omládl nebo se tak aspoň cítil....a teď jsem si zas vzpomněla na čachtickou paní a její koupání se v krvi panen - podle historiků stejně výmysl). Ale nechci to nějak dál pitvat, ono to je asi celkem jasný, jak to autor myslel a myslím, že se na to vcelku shodneme:), jen jsem chtěla zachovat ty jeho silné asonace a ten poslední řádek mi přišel jako takový jazykový anglicismus amerikanismus.
U příspěvku:Slézání Everestu
chinagirl (Občasný) - 28.5.2010 > tak tady moje verze:)



Na vrchol Everestu

Mladí neustále mládnou, ale i staří neustále mládnou.

Ale tato mladá žena je mladá. Dáme si pusu.

Když se to tak vezme, je to téměř incest.

Národem tolerovaná touha metrosexuálů po mladém masu.



PS:
U příspěvku:ještě chvíli mi nechte tyhle věci
chinagirl (Občasný) - 27.5.2010 > nějak mi nešmakuje, ale vůbec nevím čím to.
U příspěvku:Slézání Everestu
chinagirl (Občasný) - 27.5.2010 > anae> promiň za tak pozdní odpověď, tady je pár nápadů: ten název evokuje obrazně "cestu na vrchol" (sexuální), sice nejslastnější, ale v jeho věku i fyzicky náročný, takže název třeba "(cesta) na nejvyšší vrchol (světa)" nebo tak něco. a pak - on si taky hraje dost s rýmy: co třeba dali jsem si pusu // touha po mladém masu"?:), consensual - všeobecně přijímaný....konsensuální,...
U příspěvku:Slézání Everestu
chinagirl (Občasný) - 22.5.2010 > "krutá a sebeironická laskavost" - to je pěkně napsané(jestli krutá laskavost není protimluv:), ale co jsem to chtěla říct! ten originál jsem si poslechla celý na netu:



http://us.macmillan.com/author/frederickseidel



a asi bych "Climbing Everest" přeložila jináč, a musím říct, že se mi nelíbí ten poslední verš. Pro "consensual" bych asi volila střízlivější výraz. No a hunger for younger... u nás moc tyhle pomlčky mezi slovy nepoužíváme, tak by možná stálo za to to opsat něčím jiným.




U příspěvku:Odstřižky
chinagirl (Občasný) - 17.5.2010 > až odbočíš, roznoš!
U příspěvku:o čmelách
chinagirl (Občasný) - 13.5.2010 > za tu báseň...
U příspěvku:jedině že by a hledat hledat
chinagirl (Občasný) - 12.5.2010 >
U příspěvku:právě teď
chinagirl (Občasný) - 12.5.2010 > Pomerančová je hukumu! pěkné, akorát ten konec mi zní trochu budovatelsky:)
U příspěvku:Písen práce
chinagirl (Občasný) - 12.5.2010 > "Vlci to jsou páni lovci
žijí jako bezdomovci", krása, a líná zvířata, co se flákají po lese, to je taky moc pěkný. Dobrý rytmus, odsejpá to,...
U příspěvku:hraju ti
chinagirl (Občasný) - 11.5.2010 >
U příspěvku:D a K (místopis)
chinagirl (Občasný) - 5.5.2010 >
U příspěvku:JD II
chinagirl (Občasný) - 5.5.2010 > zase radost ze čtení...dík.
U příspěvku:Dívka, která ho pokousala
chinagirl (Občasný) - 5.5.2010 > ...
U příspěvku:Jarní
chinagirl (Občasný) - 4.5.2010 >
U příspěvku:Tak tak
chinagirl (Občasný) - 4.5.2010 > na druhé přečtení už to zaklaplo
U příspěvku:U elektry
chinagirl (Občasný) - 2.5.2010 >
U příspěvku:Množiny jara
chinagirl (Občasný) - 29.4.2010 > to je milý...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter