Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
le.papillon
(žena)
Občasný
Na Totemu: 21782x
Napsat zprávu

MOTTO: "Budu Tvým světlem ve tmě, když ztratíš svou cestu...." :o)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 9.7.2013 > čtenář> Děkuji za komentář, cením si upřímnosti. Zvážím to, ale nevím, jestli bych chtěla zrovna na této básni něco měnit. :o)
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 9.7.2013 > Michelle> Děkuji moc. Máš pravdu, většina lidí si tímhle někdy prošla...
U příspěvku:Pod lampou bývá...
le.papillon (Občasný) - 9.7.2013 > Mbonita> Děkuji mockrát, jsem potěšená :o)
U příspěvku:Pod lampou bývá...
le.papillon (Občasný) - 9.7.2013 > Světlonoška> Moc děkuji :o)
U příspěvku:Už kolem není ticho...
le.papillon (Občasný) - 9.7.2013 > Arnold.Rothstein> Roztomilý komentář, děkuji :o)
U příspěvku:Budoucí tmy
le.papillon (Občasný) - 5.7.2013 > Ukládám si... touha je vlastní každému z nás, ale ne každý ji umí takto zachytit do slov... krásné...

"Zůstala jsem nevyřčenou odpovědí
pro hosty

.. jen než nadechnu se.."
U příspěvku:rozjařeně
le.papillon (Občasný) - 27.6.2013 > Taky jsem ochutnala... a zachutnalo mi. Moc pěkné.
U příspěvku:Jsou mi blíž
le.papillon (Občasný) - 6.6.2013 > Zajímavé pocity z toho po přečtení mám... Líbí se mi to, je z toho cítit životní moudrost.
U příspěvku:Sedmdesát nedělí
le.papillon (Občasný) - 5.5.2013 > Další skvost... asi nemám víc co dodat. Niterně okouzlující.
U příspěvku:Klubko návratů
le.papillon (Občasný) - 5.5.2013 > Tohle je bezchybné... Ukládám si a tleskám! Nádherně popsáno, co nitro ženy cítí...
U příspěvku:Neodpustitelná
le.papillon (Občasný) - 3.5.2013 > Páni, to je tak... osobité, upřímné... rozumím těm slovům... moc jim rozumím...
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > čtenář> Jedna z nejzvláštnějších reakcí, které jsem tu kdy dostala. Snad jsem si ze slov vzala to, co je přínosné. Většina básní, které tu mám, ale ne všechny, jsou nějaké příběhy. Mé nebo cizí, nějak zpracované. Každý si to vyloží po svém. :o) Báseň přepisovat nechci, nedělávám to obvykle, už jsem to tu kdysi někomu psala, pokud vezmu znovu stejný námět, vznikne jiné dílko, takže se pak nedá srovnávat s tím původním. Ale děkuji za podnět a názor. :o) Snad nějaká budoucí báseň nebude tolik rozjitřovat. :o) Hezký večer.
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > František Vyrut> Děkuji mockrát za zhodnocení i zastavení :o)
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > Path Adamski> Děkuji moc za reakci, cením si upřímného názoru. Ne každému vše sedne.
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > cogergsum> Mockrát děkuji :o)
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > Marten> Děkuji moc za návštěvu i hodnocení :o)
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > lada34> Moc děkuji :o)
U příspěvku:Naše já
le.papillon (Občasný) - 26.4.2013 > Velmi oslovující, pěkný námět i citlivé zpracování. Doteky jsou opravdu velmi důležitá věc.
U příspěvku:Arachnofobie
le.papillon (Občasný) - 14.4.2013 > Báseň s neotřelým námětem a příjemným sepsáním, líbí se mi.
U příspěvku:Neděle v 06.30.
le.papillon (Občasný) - 14.4.2013 > Příjemné záběry!
U příspěvku:Světlolom
le.papillon (Občasný) - 1.4.2013 > Anděla.Čertíková> Děkuji moc, Andělko :)
U příspěvku:Kde sídlí láska
le.papillon (Občasný) - 28.3.2013 > Zajímavé pojetí tématu lásky.
U příspěvku:Maličkosti, co napsal čas... IX
le.papillon (Občasný) - 20.3.2013 > mystik> Děkuji moc za milý komentář i bodíky :o)
U příspěvku:Maličkosti, co napsal čas... IX
le.papillon (Občasný) - 12.3.2013 > Mima> Děkuji mockrát, jsem ráda, že se líbí :o)
U příspěvku:Maličkosti, co napsal čas... IX
le.papillon (Občasný) - 12.3.2013 > Putující vlnka> Moc děkuji. :o)
U příspěvku:Maličkosti, co napsal čas... IX
le.papillon (Občasný) - 11.3.2013 > Martin> Děkuji mockrát, vážím si takového ocenění :)
U příspěvku:Úvaha o běhu času.
le.papillon (Občasný) - 28.2.2013 > V tom je životní moudrost...
Celý život prožijeme každý den minimálně jedno poprvé - když se ráno probudíme, tak je ten nový den pro nás poprvé... poprvé i naposled, je to neopakovatelné a je to tak možná dobře, protože se můžeme zase těšit na to, co nového nám přinese zítřek. :o)
U příspěvku:toutéž řekou
le.papillon (Občasný) - 25.2.2013 > Tohle mi tu už dlouho chybělo. Zase se mohu nechat unášet na vlnách snění při čtení Tvé poezie. :o)
U příspěvku:•○•
le.papillon (Občasný) - 23.2.2013 > Hmmmm...!
U příspěvku:tři plus milión sto básní
le.papillon (Občasný) - 23.2.2013 > Skvostné! :o)
U příspěvku:Maličkosti, co napsal čas... VIII
le.papillon (Občasný) - 23.2.2013 > martinik> Děkuji mockrát, martiniku. Čas nám přihrává na cesty zajímavé střípky, které po složení dají dohromady krásnou životní mozaiku. Tak postupně skládám... :o)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter