Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
le.papillon
(žena)
Občasný
Na Totemu: 21782x
Napsat zprávu

MOTTO: "Budu Tvým světlem ve tmě, když ztratíš svou cestu...." :o)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Symfonie deště
le.papillon (Občasný) - 7.5.2011 > Ukládám si :o) Má motýlí duše zajásala :o)
U příspěvku:dobré
le.papillon (Občasný) - 5.5.2011 > Tohle si s dovolením uložím, málem jsem nedýchala u závěru, velmi mne to oslovilo :o)
U příspěvku:přes vitráž...
le.papillon (Občasný) - 5.5.2011 >
U příspěvku:dumavé
le.papillon (Občasný) - 5.5.2011 >
U příspěvku:tento čas, zeleně čtvrtková, naštěstí
le.papillon (Občasný) - 5.5.2011 > Krásné :o)
U příspěvku:jabko
le.papillon (Občasný) - 5.5.2011 >
U příspěvku:vzduchem a dej víc
le.papillon (Občasný) - 5.5.2011 > Tohle mě zaujalo :o)
U příspěvku:Ohlédnutí
le.papillon (Občasný) - 4.5.2011 > invisible> Děkuji moc za zastavení se :o) Ano ano, i stín má svůj stín a je jen na nás, jestli se otočíme, abychom ten stín měli za zády...
U příspěvku:Tichá vyznání
le.papillon (Občasný) - 4.5.2011 > RobertM> Děkuji mockrát za hodnocení. :o)
Jj, také teď mám takové dešťové období. :o) Doufám, že deště brzy ustanou, nám oběma ;o) Přeji hezký den :o)
U příspěvku:Anděl z padlých stínů
le.papillon (Občasný) - 4.5.2011 > Co dodat, je to krásné. :o) Ačkoliv částečně souhlasím s martinikem - někdy je dobré nechat dojmy a emoce vyvolané předchozím příspěvkem (zvlášť když byly takové, jako byly ty u Ráje) trochu uležet a pak nechat vyznít emoce nové. :o) Přeji krásný den, Palo ;o)
U příspěvku:Modrý a -
le.papillon (Občasný) - 4.5.2011 > invisible> Já myslím, že bude :o) Jsem tu podruhé a zní to čím dál lépe ;o) Hezký zbytek večera.
U příspěvku:Modrý a -
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Skvostné... (Dnes mám už vyčerpána doporučení, přijdu tedy ještě jednou, tohle si doporučení totiž zaslouží, ukládám si :o))
U příspěvku:Fata morgána
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Tak to jo! Jak psal druhej hlas, je to hodně hutné, osobně bych z toho udělala třeba básně dvě, ukončila bych to za veršem Hlídám tě, ta první část mi přišla silnější než ta druhá (viz rozdělení, jak jsem psala) ale takto, jak to je, je to silné hodně. Líbí se mi a těším se na další. :o)
U příspěvku:Vernisáž
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Bajata> To je škoda, že se ztratil, ale jsem ráda, že se ti Vernisáž líbí ;o)
U příspěvku:Vernisáž
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > palosacek> Děkuji moc, jsem ráda, že se líbí :o)
U příspěvku:Vernisáž
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Bajata> Aaano? ;o)
U příspěvku:Tichá vyznání
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Akiwa> Lépe bych to nevyjádřila :o)
U příspěvku:Tichá vyznání
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Bajata> Bajiii, já z toho mám taky radost. I ze záporných kritik, protože můžu díky nim zůstat stát nohama na zemi a můžu se někam posunout. Máš pravdu v tom, že nepotřebuju nikoho kopírovat, jak jsem psala už výše, poezie je moje niterní záležitost, tak proč bych ji měla opisovat. Sama si ji prožiju, pokud je v ní odraz něčeho skutečného... :o)
U příspěvku:Deštivá
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > martinik> Ahoj motýlku, děkuji, žes přišel. Jsem ráda, žes objevil mé dveře (máš pravdu, nechávám je pootevřené, kdo bude mít chuť, může přijít nakouknout, kam jsem se vydala), jsou ti kdykoliv otevřené, ráda tě tu vidím. :o)
U příspěvku:Deštivá
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Bajata> Ahoj Bajo, děkuji moc za odezvu, potěšilo mne to, že to tak vnímáš. :o) Nejsem si úplně jistá, co teď myslíš tím, že jsem ti před nedávnem psala, jestli budeš mít chvíli času, napiš mi prosím do zpráv, ať mi to připomeneš, nejsem si totiž jistá přesně, cos myslel. :o)
Držím palce i já tobě, díky ještě jednou za návštěvu :o)
U příspěvku:PADALY KROUPY...
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Krásné vyjádření, líbí se mi ten jeho citlivý dotek... :o)
U příspěvku:Ráj
le.papillon (Občasný) - 3.5.2011 > Tak tohle jo! Líbí :o)

ten ráj přijde
i mezi rozbitými
zrcadly
U příspěvku:krok..
le.papillon (Občasný) - 2.5.2011 > Hodně mě to zaujalo, přijdu si to přečíst ještě s odstupem :o) Ale líbí se mi to. Obzvlášť jsem zpozorněla u veršů:
krok od

je cestou

ke
U příspěvku:Vodník
le.papillon (Občasný) - 2.5.2011 > Bajata měl pravdu v tom, že to působí trochu nasekaně, ale stejně jako v předchozí básni, tak i tady se mi moc líbí ten motiv... Takže nedám pět bodů, ale jen čtyři s plusem za ten námět. Vybíráš si zajímavá témata. Pokud jsi napsala něco v poslední době, tak to sem určitě dej. Budu se těšit, zase přijdu nakouknout. Měj hezké dny :o)
U příspěvku:Kulnička s vráskami
le.papillon (Občasný) - 2.5.2011 > Hezký námět :o)
U příspěvku:Teším se na hory
le.papillon (Občasný) - 1.5.2011 >
U příspěvku:Noční
le.papillon (Občasný) - 1.5.2011 > Skvělá atmosféra :o)
U příspěvku:-1-
le.papillon (Občasný) - 1.5.2011 >
U příspěvku:Sad II
le.papillon (Občasný) - 1.5.2011 >
U příspěvku:HÁDAVÁ KOŤATA
le.papillon (Občasný) - 1.5.2011 > Někdy si tak říkám, že bych zase chtěla být malá holčička, aby mi někdo mohl číst takové básničky :o) Máš citlivý přístup k dětem, Baji, to je moc fajn, děti to v dnešní uspěchané a bouřlivé době potřebují jako sůl :o)
U příspěvku:ptacek
le.papillon (Občasný) - 30.4.2011 >
  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter