Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Euro
alice (Občasný) - 27.1.2018 > To je fakt dobrý nápad.
U příspěvku:Pavlače
alice (Občasný) - 27.1.2018 > Díky.....
U příspěvku:Smutný les
alice (Občasný) - 20.1.2018 > naplatno> Já moc s olejovými pastely neumím....
U příspěvku:borovice
alice (Občasný) - 13.1.2018 > Dobrý nápad a kombinace barev.
U příspěvku:RVR
alice (Občasný) - 13.1.2018 > Dobrá skica!
U příspěvku:Yacht Klub
alice (Občasný) - 13.1.2018 > Má to atmosféru a také z mého hlediska perfektní provedení....
U příspěvku:Ten čo hrával s Dežom
alice (Občasný) - 7.1.2018 > Ursínim? Dobrá skica.
U příspěvku:beznazvu
alice (Občasný) - 5.1.2018 > naplatno> Já taky ne, ale tohle se mi docela líbí!
U příspěvku:Smutný les
alice (Občasný) - 5.1.2018 > čtenář> Aha...jinak všem díky za hodnocení....
U příspěvku:Smutný les
alice (Občasný) - 5.1.2018 > čtenář> Aha...jinak všem díky za hodnocení....
U příspěvku:Smutný les
alice (Občasný) - 3.1.2018 > naplatno> Akvarel a tuš
U příspěvku:Z CHotkových sadů
alice (Občasný) - 4.12.2017 > Tahle kresba se mi líbí zatím nejlépe, má dobrou dynamiku.
U příspěvku:Z Jedové chýše-Půlnoční rozhovor
alice (Občasný) - 20.11.2017 > Umíš i postavy....
U příspěvku:Vila Lídy Baarové
alice (Občasný) - 20.11.2017 >
U příspěvku:U přejezdu
alice (Občasný) - 20.11.2017 > Tak toto se mi líbí, i námět i styl.
U příspěvku:Vlčí máky
alice (Občasný) - 12.10.2017 > Zatím asi nejpovedenější malba, co jsi tu publikovala...
U příspěvku:Ryba
alice (Občasný) - 11.10.2017 > Opravdu velmi povedené!
U příspěvku:Schémata zapojení
alice (Občasný) - 31.7.2017 > Obě poslední "schemata zapojení" jsou vynikající, a to ani nejsem elektrikář!
U příspěvku:Krásy politiky
alice (Občasný) - 9.7.2017 > Pollock> Tak jsem taky jen amatér!
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
alice (Občasný) - 6.7.2017 > Pollock> No samozřejmě, že může, a často dokonce je, já jen upozorňuji, že je více psychopatů než umělců...
U příspěvku:Modrý deštník
alice (Občasný) - 6.7.2017 > careful> No, ne že bych chtěla být impertinentní, ale některé tvé hlášky vypadají tak, že tě to fakt nenapadlo. Pojem krásy je dost relativní, ostatně, jak hodnotíš kubistické obrazy žen např. od Picassa? Z nich přímo čiší záměr, udělat z hezké ženy ženu dost přinejmenším divnou...
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
alice (Občasný) - 5.7.2017 > careful> Jo, jenomže každý psychopat ještě nemusí být umělec.
U příspěvku:Modrý deštník
alice (Občasný) - 5.7.2017 > Pollock> Tak mně to zase až tak moc realistické nepřipadá,malovali třeba impresionisti nebo postimpresionisti realisticky (ne že bych se srovnávala!)?
U příspěvku:portréty
alice (Občasný) - 4.7.2017 > Nejvíc mně zaujal ten čtvrtý...
U příspěvku:Modrý deštník
alice (Občasný) - 2.7.2017 > careful> To vypadá, jakoby pro tebe měli hodnotu jen krásní lidé. Co až budeš stará ty? Už nebude mít nikdo důvod se na tebe podívat, třeba na obraze? A ono k tomu dojde, to mi věř! Nenapadlo ti, že slavní malíři malovali i jiné než krásné, mladé lidi?
U příspěvku:Modrý deštník
alice (Občasný) - 2.7.2017 > Focus> Je to jen takový pokus,zase něco jiného....
U příspěvku:Modrý deštník
alice (Občasný) - 2.7.2017 > careful> Přece ale nezáleží na tom, zda je objekt pěkný! Nejzajímavější jsou např. portréty starých lidí. Ona existuje taky fotografie a pokud do toho svého portrétu nedáš něco navíc, co fotografie nezobrazí, nemá smysl dotyčnou osobu vůbec malovat!
U příspěvku:Modrý deštník
alice (Občasný) - 2.7.2017 > careful> Je s tebou fakt legrace, když se podívám na tvé dva poslední obrázky, něčeho podobného neexistují snad tuny????
U příspěvku:Růže
alice (Občasný) - 20.6.2017 > Pěkný akvarel, jedině bych snad zvolila trochu jinou zelenou na ten stonek.
U příspěvku:Willou tree, New Zealand
alice (Občasný) - 11.6.2017 > Není to špatné, akorát pokud je to opravdu willow, tak by měla mít ty větve asi převislejší a propracovanější konce větviček. (ledaže by na Zélandu měli jiné vrby).Jinak ale fajn....
U příspěvku:Megapolis3
alice (Občasný) - 30.4.2017 > čtenář> Díky, snad jsem se trochu z předešlých verzí poučila....
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter