Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:skokan pristal
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > vidíš, a mě ten pohled vede k tomu si představovat, že se skokan stále někde vznáší. - to je znamení, že titul funguje. - kdyby se to jmenovalo jinak, možná bych si to představil i jinak. (nebo např. "skokan nedorazil")
U příspěvku:kočičí přízraky
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > no jo, packy. :) - kočičí strom
U příspěvku:línie ženy
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > pravej pruh se mi líbí, nemám takový prvek okoukaný.
U příspěvku:Indiánka
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > opět pravej čudlik :)
U příspěvku:Okno
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > na to, s dovolením, použiju rovnou pravý tlačítko. :)
U příspěvku:rozesmátý Elton
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > a to je zase zajímavý. - jak málo stačí k podnícení imaginace. - to mám rád.
U příspěvku:pismo pro vinoteku
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > tak teď nevím, jak to s tím MS Wordem brát. - kdyby tam neměl být vůbec, tak by se to nechalo oříznout, nebo by to nešlo? - takže on tam nějak funkční bude. - nebo se zeptám jinak a přesněji - co všechno bych měl z Wordu ignorovat? tak.
U příspěvku:Pád chaosu
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > kontrolovanej chaos, nebo strukturovanej chaos - tohle téma mě při psaní taky dost zajímá. - například klasická geometrická abstrakce mě tolik nebaví, ale když je to takhle řízlý živým hemžením, oslovuje mě to.
U příspěvku:Věčnost
urvišpulín (Občasný) - 28.3.2010 > moc pěkný. jemný linky
U příspěvku:modrý autobus v naší ulici
urvišpulín (Občasný) - 26.3.2010 > dost houstnu, když vidím ten novej avatár. - to pak musím ještě pekelně šlehat, abych se nesrazil, to jo.
U příspěvku:modrý autobus v naší ulici
urvišpulín (Občasný) - 26.3.2010 > játro> klinknul až jsem se z toho zase pomát, čoveče. - sem na totem by měli pouštět jen psychicky a fyzicky odolné jedince. - ne takový zákusky, jako sem já. - ale zhoustnu, jen se nebojte! - a pak vám zamlžím!
U příspěvku:modrý autobus v naší ulici
urvišpulín (Občasný) - 26.3.2010 > toho už sem si taky všim a nechával jsem si reakci na později. - spíš jsem nevěděl, jak se k tomu jevu umístnit. - je to krása. - myslím, že přijde tvůj čas a odjedeš do Británie studovat double-deckery, které nejsou jen v Londýně, ale i na venkově, kde teprve chytají ty správné odstíny.
U příspěvku:Jsem křehká megasenzitivní chudinka libující si ve své neoprávněné bolesti
urvišpulín (Občasný) - 26.3.2010 > :D mně se líbí "geneticky nedotažená", to se směju. ( to má i takový dvoj-smyslný význam)

- je jasné, že zatím pouze rekognoskuješ terén a že nás čekají další objevy. - na každé významnější slovo v básni (nic proti spojkám a předložkám) by bylo možné napsat plnohodnotnou báseň - ba až celou sbírku.

tohle je předzpěv a další účinky by se měly dostavit.
U příspěvku:stručně řečeno
urvišpulín (Občasný) - 25.3.2010 > stále váhám mezi ženou a mužem. - s trochou úsilí by to mohlo být obojí.
U příspěvku:Kruh
urvišpulín (Občasný) - 25.3.2010 > ?!
U příspěvku:Událost
urvišpulín (Občasný) - 25.3.2010 > ?
U příspěvku:Nic jí neujde
urvišpulín (Občasný) - 25.3.2010 > :D chňam!
U příspěvku:mňau
urvišpulín (Občasný) - 25.3.2010 > :D mňau!
U příspěvku:gif ?
urvišpulín (Občasný) - 24.3.2010 > aj toto bliká, asi pojede autobus.
U příspěvku:Prázdné duše
urvišpulín (Občasný) - 24.3.2010 > když se na to tak dívám, přijde mi střed pravidelný.
U příspěvku:MAYAPUR
urvišpulín (Občasný) - 24.3.2010 > děsivé.
U příspěvku:MOSE
urvišpulín (Občasný) - 24.3.2010 > neobvyklé. - vidím v tom cestu do budoucnosti - technicky i metafyzicky.
U příspěvku:Kudy?
urvišpulín (Občasný) - 24.3.2010 > bezva šipky, čím starší, tím lepší.
U příspěvku:taky si hraju :-)
urvišpulín (Občasný) - 24.3.2010 > ale jo, dobře na mě působí kombinace barev. okno je též vděčný motiv. v okně jsem doma.
U příspěvku:jarní pozdrav :-)
urvišpulín (Občasný) - 24.3.2010 > no potěš pánbů, to mě vyděsilo. - to nejsou ani tak kočičky, jako spíš kočičí popravenci - no ale technicky to sedí - přesto bych toto reynkovské téma viděl raději jinak.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter