Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hovor
Betwithell (Občasný) - 10.11.2011 > P.V.Ctihodný> Takový komentář potěší...
U příspěvku:Letadlo
Betwithell (Občasný) - 10.11.2011 > P.V.Ctihodný> První komentář s textem, výborně! Děkuji ;)
U příspěvku:Dámy
Betwithell (Občasný) - 10.11.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> Mně to tedy dnes už přijde jen blbé, ale prosím :D A děkuji za vyjádření :)
U příspěvku:Mrtvý dům krásy
Betwithell (Občasný) - 10.11.2011 > Mrtvá Barbie> Všichni básn...blalvakljavk... ne. Ale jeho básně čtu. Děkuji za ohodnocení ;)
U příspěvku:Devatero sedmilhářů
Betwithell (Občasný) - 10.11.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> Těší mne...
U příspěvku:Dámy
Betwithell (Občasný) - 10.11.2011 > Mrtvá Barbie> Opačné komentáře, stejné známky, milé... opět? Děkuji za vyjádření...
U příspěvku:Zima
Betwithell (Občasný) - 8.10.2011 > #posledny> Nevysvětluju, když minulo, tak minulo a nic se nedá dělat, třeba příště ;)
U příspěvku:Hovor
Betwithell (Občasný) - 30.9.2011 > Ossharkuen> Vielen remerciements, či jak to je :D
U příspěvku:Léto 1918
Betwithell (Občasný) - 23.9.2011 > Skafloc> já vím
U příspěvku:Sen o spasiteli
Betwithell (Občasný) - 1.9.2011 > čtenář> cokoliv
U příspěvku:Sen o spasiteli
Betwithell (Občasný) - 1.9.2011 > Ossharkuen> Já a džem jsme potěšeni :D
U příspěvku:Pro pláč
Betwithell (Občasný) - 1.9.2011 > Ossharkuen> ...víšjak, já prostě slovo "zbudou" nemám rád :D Za hlubší kritiku děkuji, neb je zajímavá, jen pelyňkovost je trošku mimo ;)







p.s. - Hořké jako satan, toť alespoň název pro kapelu...
U příspěvku:Baroko
Betwithell (Občasný) - 26.8.2011 > Mrtvá Barbie> Tím byl myšlen tehdejší přístup k víře (s pompou a tělesným prožitkem), který nepovažuji zrovna za poctivý a z toho mála, co o tom vím, to na mě působí z jisté části právě jako projev slabé vůle (na druhou stranu, doba si to možná vyžadovala, ale to už je na delší polemiku) - každopádně děkuji za komentář a hodnocení a jsem rád, že se ti to líbilo ;)
U příspěvku:Baroko
Betwithell (Občasný) - 26.8.2011 > Ossharkuen> ...jdu stříhat noviny a tu stížnost promyslím :D

Každopádně díky, jsem rád, že se líbí...

ad léto/múzy - souhlasím :D
U příspěvku:Baroko
Betwithell (Občasný) - 25.8.2011 > EmptyRoom> Joj, je tam! Děkuji za komentář, hodnocení a doporučení :)
U příspěvku:Baroko
Betwithell (Občasný) - 25.8.2011 > Gogin> Děkuji za komentář a hodnocení... jsem rád, že ten příměr vyšel ;)
U příspěvku:Baroko
Betwithell (Občasný) - 25.8.2011 > Tlouie> Děkuji ti :)
U příspěvku:Nesviť, je vidět
Betwithell (Občasný) - 24.8.2011 > Marek Prokop> Děkuji za komentář a hodnocení...
U příspěvku:Dalekohled
Betwithell (Občasný) - 22.8.2011 > Ossharkuen> To mě těší - a oceňuji, že mě za někoho takového považuješ :D
U příspěvku:Pročetl jsem pár (desítek) svých básní...
Betwithell (Občasný) - 21.8.2011 > Velice působivá sebereflexe, přirozeně gradující do pasáže o snech - mně se to líbí, velmi ;)
U příspěvku:Nesviť, je vidět
Betwithell (Občasný) - 18.8.2011 > Leodegrance> No, co se dá dělat...
U příspěvku:Nesviť, je vidět
Betwithell (Občasný) - 17.8.2011 > Ossharkuen> Díky, díky... konečný postmoderní uni-vers se ti vskutku povedl :P
U příspěvku:Nesviť, je vidět
Betwithell (Občasný) - 17.8.2011 > Betwithell> Mea culpa, logický kiks, ta omluva tam skutečně byla zmíněná, týkala se ukecanosti, uznávám.
U příspěvku:Nesviť, je vidět
Betwithell (Občasný) - 17.8.2011 > Hyacint> Nebyla to omluva ani obhajoba, jasně jsi položil otázku "...proč klasické verše?", tak jsem se na ní snažil odpovědět ;)

Eh, není, nedává to smysl, ale chápu, kam tím míříš - a samozřejmě je možné, že v tom ta myšlenka je špatně vidět/není vidět vůbec a že nevybízí k nalezení, ale troufnu si říci, že by to bylo na delší "rozbor" a že to také záleží na samotném přístupu k poezii.
U příspěvku:Nesviť, je vidět
Betwithell (Občasný) - 16.8.2011 > Hyacint> Tedy nejdřív ke konkrétní rubrice - uznávám, že sám od sebe bych tomu nálepku "Klasické verše" nedal, jenže - měl jsem tady dřív problém s publikací v obecné sekci poezie (nezadal jsem žádnou rubriku), možná je to teď vyřešeno jinak, nebo jsem naopak tehdy něco přehlédl, každopádně možné ponaučení do budoucna. Nó a co se týče ostatních rubrik, upřímně řečeno mi připadají dost nešťastně vyřešené, každopádně pod pojmem "Básnické slovo" si představím poezii v próze, "Teorie poezie" samozřejmě nepřichází v úvahu a "Všehochuť" je úděsně alibistická komůrka, kterou zkrátka používat nechci. Proto "Klasické verše", považoval jsem to za nejmenší zlo. Z ostatních se mi vybavuje rubrika "Miniatury, blbůstky", kterou mám víceméně spojenou s nonsensovou poezií a podobnými věcmi (ostatně, také jsem do ní jednou cosi zařadil) a vzhledem k tomu, že v tomto případě mi šlo o myšlenku (ač to tak třeba nemusí vypadat), nechtěl jsem této rubriky využít. Tím se pak neelegantně dostávám k tomu, jestli to je nebo není poezie - až se chce argumentovat profláklým "O tom bychom mohli polemizovat". A chce se také dodat, že bychom to nevyřešili. Jak jsem řekl, myšlenka pod tím je a nesouvisí se svícením. Každopádně, respektuji tvůj názor, že to poezie není, děkuji za vyjádření a omlouvám se za rozkecanou odpověď ;)
U příspěvku:Pěšky
Betwithell (Občasný) - 6.8.2011 > Michelle> Aneb "Nevěřte na zázraky, spoléhejte na ně" - člověka vždycky něco napadne :D
U příspěvku:Pěšky
Betwithell (Občasný) - 6.8.2011 > Michelle> Že? :P
U příspěvku:Pěšky
Betwithell (Občasný) - 5.8.2011 > čtenář> "Cheers!" ;)
U příspěvku:Devatero sedmilhářů
Betwithell (Občasný) - 25.7.2011 > Gogin> To pro začátek není zlé :D Děkuji...
U příspěvku:Devatero sedmilhářů
Betwithell (Občasný) - 25.7.2011 > žaža> Tzv. normalita má nezpochybnitelné nonsensové vlastnosti :P Děkuji za hodnocení :)
U příspěvku:Nashle a sbohem Lucifere
Betwithell (Občasný) - 24.3.2011 > Je tam čaj, scény pěkné, hlavně andělská projekce po pádu postavy z podia, ta je skoro hmatatelná, Lucifer se vyskytne tak nějak hezky nenuceně, tedy obecně dobrá práce ;)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter