Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
carisimo
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6075x
Napsat zprávu

..za vše dobré, co kdy uděláš, budeš po zásluze potrestán..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Miluje mě
carisimo (Občasný) - 7.2.2013 > .. co to je "mít rád"?
U příspěvku:explodovat
carisimo (Občasný) - 6.2.2013 > líbí, hezké - má to spád
U příspěvku:Dračí
carisimo (Občasný) - 5.2.2013 >

to není o dracích, je to jen dračí.. :)

ale i tak díky.. :)

U příspěvku:Aladin
carisimo (Občasný) - 5.2.2013 > .. tak honem též přidávám plyn..
U příspěvku:Na úřadě
carisimo (Občasný) - 5.2.2013 >

líbí :)

je to lehounké a nedrhne to..

U příspěvku:Sám ve tmě
carisimo (Občasný) - 5.2.2013 >
U příspěvku:Synovi
carisimo (Občasný) - 5.2.2013 > obdivuji opravdovost a nepodjatost.. a odvahu se vyjádřit..
U příspěvku:Ani příroda si nedá pokoj
carisimo (Občasný) - 5.2.2013 >

.. zásek..

.. metafora, zásek a studená sprcha..

Nakonec mi to i vyznívá..

U příspěvku:"Dejte to pryč!"
carisimo (Občasný) - 5.2.2013 >

 -- a tak jsem nafotil své první "Šťourání v nose"...

U příspěvku:Kill Bill III
carisimo (Občasný) - 5.2.2013 > mě to pobavilo a neurazilo :) - díky...
U příspěvku:Pozorování
carisimo (Občasný) - 21.3.2012 > přimlouvám se - změň aspoň písmenka a oprav gramatiku... prosím.. na totemu se gramatika vždy ctila, pokud mi paměť sahá..
U příspěvku:Paradox
carisimo (Občasný) - 21.3.2012 >

Je to hodně naléhavé, je v tom tempo a nese to sdělení. První dojem - vyvolalo to ve mně pocity, nevím proč, byla jsem zpět v dětství.. ten přenost byl hodně rychlý - líbil se mi :) Vlastně mě tvé verše vzaly na výlet mým časem :)

To opakování umocňuje naléhavost sdělení - někomu to vadí, vím, ale já to vnímám pozitivně

U příspěvku:Není můj
carisimo (Občasný) - 19.3.2012 > Díky, je to malování písmenky, píšu o pocitech - jestli jsi ten okamžik při čtení těch několika vět procítila, tak se mi to povedlo..
U příspěvku:Není můj
carisimo (Občasný) - 22.7.2011 >

Zeanddrich

Vystihl jsi to všechno dobře a já se ti vůbec nedivím, že to takhle vnímáš. Nickname Carisimo má za svůj cíl psát a literárně ztvárnit zlo, které páchá člověk člověku.. zlo, které je kolem nás a..... Proč? Protože je o něm třeba vědět, a když o něčem budu vědět, naučím se tomu bránit či úplně předcházet..

Tedy - ač se ti to bude zdát divné, je to vlatně boj proti tomu zlému, co je mezi námi.. Takže - klobou dolů, vystihl jsi to velice přesně. Ještě jednou, děkuji..

U příspěvku:Zmiz!
carisimo (Občasný) - 8.6.2011 >

Texty nejsou nikdy staré. Asi si mi něco z tvé tvorby líbilo, tak jsem šla nazpět a hledala, jestli v tom najdu něco podobného. Je to to stejné, jako když si oblíbíš nějakého konkrétního autora - a pak od něj čteš všechno - protože v tom stále hledáš to "něco", co tě kdysi oslovilo, víš, že ty pocity při čtení se zase objeví..

Jsou tu ale starší texty, abych tě uklidnila.

U příspěvku:Konec
carisimo (Občasný) - 26.4.2011 >

Každý konec je nový začátek, chybí mi to tam....

U příspěvku:KOTĚ A KYTIČKA
carisimo (Občasný) - 19.4.2011 > Bajata> 

:) ale klidně na můj věk narážej :) nic se neděje :)

Já se nikde netajím s tím, že už nějaký ten pátek píšu a že nejsem žádný elév.. :) Já se jen po letech vrátila, protože jsem se rozhodla zpracovat jedno téma.. :)
Mimochodem, slabikář pamatuji takový červený, v pevné vazbě.. ten si tedy byl.. :)

U příspěvku:KOTĚ A KYTIČKA
carisimo (Občasný) - 19.4.2011 > Jako bych se vrátila v čase a pročítala slabikář.. :)
U příspěvku:Není můj
carisimo (Občasný) - 19.4.2011 > Sallybill> Sallybill - já přeci jen píšu - ale musím přiznat, že jsem i v minulosti vždy mívala s okolím problémy, jelikož nikdy nikdo neuměl odhadnout, co jsou mé prožitky a co je ze stvořených světů.. lidi to dost rozčilovalo, zvláště ty v mém okolí (měli pocit, že mě ve skutečnosti neznají)  :) Já ráda používám "ich" formu - kvůli autentičnosti - ale v minulosti jsem ji používala i v mužské osobě. Jen zpracovávám téma, nasbíraný materiál. Prožitky mnoha lidí. Jako téma si vybírám obyčejný život obyčejných lidí.
U příspěvku:Není můj
carisimo (Občasný) - 18.4.2011 > Sallybill> 

Sallybill - máš velkou pravdu, filosofe :) Každý můžeme měnit svůj Osud, pokud na to máme dost sil. A pokud nám někdo nepřeprogramuje myšlení. Mé téma je (mimo jiné) i manipulace s psychikou člověka - mechanismy, zrádnost, jak to funguje a jak se to projevuje.. Je to i o tom tu sílu najít včas. Vlastně je to takový varovný výkřik pro všechny. Dalo by se říci téma dneška (je toho najednou plná TV, jak jsem si všimla třeba na ČT1) - tejrání člověka čověkem, manipulace lidí - vše ve jménu ideálů, lásky.. totální zničení a totální konce, které začaly tak nevinně..

Jen mám pocit, že na té ČT1 to je kvůli získání zájmu diváka dost přitažené za vlasy, ještě vše podtržené, aby se divák "chytil" - já se spíš pokouším popsat tu zákeřnost, záludnost - jak se člověk dostane do "pasti" a neví, nechápe.. prostě  je tam.. Přijde mi to tak absurdní, že jsem se o tom rozhodla psát.. o lidech.. a jak jsem o tom začala psát, začaly se přede mnou otvírat příběhy různých lidí - a já nechápala, protože to nešlo pochopit.. ale co mě úplně vyrazilo dech - že to je všude kolem nás, že někdy se to skrývá, jindy člověk sám nechce vědět, prostě se to týká hodně lidí..

Vždycky má cenu psát o tom, co se týká hodně lidí... kdyby to nějak pomohlo jen jednomu jedinému - má to pro mě cenu.. :)


 

U příspěvku:Není můj
carisimo (Občasný) - 18.4.2011 > cvakal> 

Cvakal

Děkuji.

Proto píšu - abych ostatním zprostředkovala něco, co třeba sami nezažili. Jestli ti to přijde moc osobní, tak se mi to asi povedlo - přesvědčit čtenáře o skutečnosti toho okamžiku, o tom, co ten, kdo vypráví cítí, prožívá - o to mi totiž jde. Takže "ich" forma funguje :) Svět bývá bohužel hodně nelogický, není vůbec černobílý. Sama stále nechápu určité chování lidí, reakce, důsledky. Nechápu, jak je možné zmanipulovat člověka, udělat z něj nástroj své vůle - ale ono to možné je - vím to, ale nechápu. Vědět a chápat je velký rozdíl. Chci i pochopit, co je nelogické - obludná mašinérie a její důsledky.  

Ještě jednou díky :)


 

U příspěvku:Není můj
carisimo (Občasný) - 18.4.2011 > IAN HEROICKY> 

Děkuji za názor.

Vlastně jsem si vybrala něco jako "palčivé téma dneška" a přišla sem s ním na totem. Třeba mi někdo napoví, jestli tato forma, toto téma - může čtenářům něco říci. Já vím, že to jsou zatím jen střípky, úryvky - ale i tak o něčem vypovídají, takže ještě jednou díky za pomoc.

U příspěvku:kote pro Bajatu
carisimo (Občasný) - 15.4.2011 >

líbí, a moc :)

i když je pro Bajatu, tak mně se prostě líbí.. :)

U příspěvku:"fotoamateur" aneb "...každý" se musi nejdřiv učiť..."
carisimo (Občasný) - 15.4.2011 > úžasně lidské
U příspěvku:Kebab
carisimo (Občasný) - 15.4.2011 > ..zazpíval..
U příspěvku:dětský portrét - Ema
carisimo (Občasný) - 15.4.2011 >
U příspěvku:Štípání dříví
carisimo (Občasný) - 15.4.2011 > Něco jsem se dřeva naštípala, důvěrně tu činnost znám. Krásně popsané, dostal mě průstřesl srdce dvojčat... ta atmosféra z toho vystupuje, zas mám pocit, že stojím u hromady polínek a vedle je hromada naštípaného, cítím vůni štípaného dřeva a to vše je zarámované lesem.. tak to znám z reality a tak to vnímám i z tvého dílka.. evokuje to mé vzpomínky, hodně silně.
U příspěvku:Život
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 >
U příspěvku:ROZKLAD
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 >
U příspěvku:***
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 >
U příspěvku:Bez názvu
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > No.. mně to přijde dobrý, s tím ostřením. Ty větvičky vypadají jako prstíky, co se snaží na bobule dosahnout a prostě jim to nejde.. skoro skoro.. ale nejde to.. :)  je v tom takový napětí z té snahy dosahnout :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter