Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
carisimo
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6075x
Napsat zprávu

..za vše dobré, co kdy uděláš, budeš po zásluze potrestán..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bez názvu
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > No.. mně to přijde dobrý, s tím ostřením. Ty větvičky vypadají jako prstíky, co se snaží na bobule dosahnout a prostě jim to nejde.. skoro skoro.. ale nejde to.. :)  je v tom takový napětí z té snahy dosahnout :)
U příspěvku:O děvčátku z bazénu
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > Nenašla jsem v tom, co jsem měla najít, trochu zklamání. Ale umíš psát, čte se to samo. Technicky dobře zvládnuté. Klobouk dolů.
U příspěvku:Hranice
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > ..až jsem se lekla..
U příspěvku:Bez názvu
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > cvakal> Já nejsem milá, já spíš přemýšlím o tom, jestli má pravdu, že to je přeostřené. Vidím blbě? mně to přijde pintlich, prostě přesně, jak to má být. Nebo už fakt houby vidím... ano, ostré jako feferonka, to souhlasím, ale prostě pintlich.. :)
U příspěvku:Ještěrky
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > Líbí.
U příspěvku:Zmiz!
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > "fialově zbarvené duhovky připomínají dva kusy leštěného ametystu" - tohle se ti povedlo, takovéhle barvy v textech já fakt můžu. Ale jinak ať to hodnotí jiní, není to má parketa. Jsem zvědavá, co na to ostatní????
U příspěvku:Bez názvu
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > A mě "středovka" nevadí, naopak mi to přijde dost odvážné.. :)  mimo střed by to asi umístil každý.. :) Je v tom něha a poezie.
U příspěvku:Profil
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > Nevěřila bych, že chlupy v uších jsou taková nádhera :) Mam chuť ji pohladit :)
U příspěvku:SEMÍNKO...
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > Metafora? :) Životní moudro? Bajka? :)
U příspěvku:Síť ze skla
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 >

Pro mě krásný začátek mého dne  :)

Mám pocit, že to je přímo ze života. Modelová situace, stále se opakující změny, pocity, zvraty - krásně podaný a vyjádřený pocit toho všeho (mé vnímání)

U příspěvku:Samota
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > Anathes> 

Myslela jsem to tak, že když někdo začne psát - myšleno "potřebuje kk životu psaní" - tak s tím jen tak neskončí a já si prostě počkám, kam v tom psaní dojdeš :) - já totiž umím čekat a vím, co dokáže Čas :)

Mám také ráda samotu - ale jsou různé druhy samoty, třeba -  osvobozující a uklidňující, děsivá a ubíjející... a mezi tím je celá škála odstínů - hodně námětů na psaní. Je i samota, které se říká samota mezi lidmi - něco jako samota duše.. :)

U příspěvku:Samota
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > Anathes> 

Myslela jsem to tak, že když někdo začne psát - myšleno "potřebuje kk životu psaní" - tak s tím jen tak neskončí a já si prostě počkám, kam v tom psaní dojdeš :) - já totiž umím čekat a vím, co dokáže Čas :)

Mám také ráda samotu - ale jsou různé druhy samoty, třeba -  osvobozující a uklidňující, děsivá a ubíjející... a mezi tím je celá škála odstínů - hodně námětů na psaní. Je i samota, které se říká samota mezi lidmi - něco jako samota duše.. :)

U příspěvku:Až sečte číšník život na účtence
carisimo (Občasný) - 12.4.2011 > Nevím, co by ti na to řekli ostatní - trochu se usmívám. Ale za mě - zcela osobně - mě to fakt pobavilo :) Dík :) 
U příspěvku:Láska
carisimo (Občasný) - 12.4.2011 > Udělala mi dnes radost :)
U příspěvku:Samota
carisimo (Občasný) - 12.4.2011 >

Samota se neschovává. Najednou má nožičky a nechce si hrát na schovávanou, je tu - nekecá a neomezuje.. prostě  nikterak se nevměšuje a pro tebe je vším a tak já ji tedy miluji.. No, samota bývá i mé oblíbené téma, ale já ji vnímám poněkud jinak, tohle by ve mě toho moc neevokovalo, neprovokuje to, víš? Jako slohové cvičení - určitě to je prima, pokoušet se hrát si se slovíčky, ale já to beru jako skicu, skicu, náčrt - a z té přípravy se teprve něco narodí a já si na to počkám :)

Děkuji za hezkou chvilku s veršíky :)

U příspěvku:tricko
carisimo (Občasný) - 12.4.2011 > to nevypadá špatně..
U příspěvku:PRO VŠECHNY TOTEMÁKY...A HLAVNĚ REDAKCI
carisimo (Občasný) - 12.4.2011 > No, ale u nás tady dneska prší. Ale na druhou stranu tam přímo křičí ptáci a je to takový jarní. Moje maminka vždycky říkala, že na jaře nám musí každému koupit něco nového, aby nás beránek nepokakal, tak nové boty? Proč ne.. :) Je přeci předjaří! A žijeme :)
U příspěvku:Nevinná
carisimo (Občasný) - 12.4.2011 >

Odejít je snadné, obtížnější je se vracet a předávat své odlišné vidění světa :). Není dobré vždy jen chválit, na všem najdeš plus i mínus (tak už to v přírodě chodí) a dopředu nás nekopou jen samé pochvaly, ale i ty v dobrém udílené štulce :). Co ale považuji za umění, to je - neubližovat při tom.

Měj hezký nejen dnešní den :)

U příspěvku:Nevinná
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 > farišta> 

Kdybych dala vždycky na to, co řekneš ty, tak by nevzniklo asi nic z toho, co se během let v mých písmenkách narodilo a co mám moc ráda, co mi dělá radost a o té radosti to je. Někdy se o ni mohu rozdělit s ostatními, jindy ne - někteří tu radost vnímají jinak. Ale i kdyby to vnímal jediný člověk jako já, tak to mělo smysl - pro mě. Neexistuje objektivita, jsou jen spousty subjektivních postojů, vjemů... Co pro tebe není to pravé ořechové, může někoho potěšit. Na druhou stranu, nad čím se budeš ty rozplývat, může jiný vrtět hlavou. A o tom je svět (naštěstí).

Díky za tvůj čas, i za wikipedii, tu nemít, viď .. :) Dřív si lidé zakládali na "klasickém vzdělání", dnes na "wikipedii" - no proč ne..

U příspěvku:Nevinná
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 > farišta> 

Jak ti to "snažení" jde, hrát si na amatéra? :)  -- koukala jsem, že spousta duší tady za ty roky zmizela, ty jsi taková trvalka v předjaří :) Jistota pěkný přepršky a literární osobitosti :)

Hele, ono to abc/abc/abc je typičtější třeba pro ty, kterým je bližší proza.. je to spíš vyprávění, než básnička.. Ale to by se asi zase nezdálo jiným.. :) Nechám to tak.. Pro mě jsou tohle a podobná dílka záznamem určité momentální chvilky, její jedinečnosti.

U příspěvku:Nevinná
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 >

nejsi žádný elév, dobře víš, že se to nedělá - poodhalovat. Každý má právo na svou fantazii, na evokace svých přestav.

Ale dobře - mé představy.. to je něco jiného - je to násilí na bezbranných, téma mých posledních dnů. Na všecny způsoby, ve všech polohách.

Jo, taky máme každý nárok na to, aby se nám cokoli nelíbilo.. :) Tedy i ty máš své právo.. :) Ale jestli se mi něco subjektivně nelíbí, nemusí to být objektivně špatně..... (nemusí, ale může..)

Díky za návštěvu.

U příspěvku:Stín
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 > Já bych to nekrátila, ať si čtenář udělá čas.. dnes jsou všichni uspěchaní a tak nemají čas si vychutnat okamžik, je prostě taková doba. Ale protože já jsem z jiných věků, tak já si ten čas udělala a vychutnala :)
U příspěvku:Co bys byl
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 > je to tam :)
U příspěvku:japan
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 >

symbolika těchto dnů? Zvláštní ztvárnění

možná jen nápad

ale dost dobrý

U příspěvku:Hermes
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 > Tohle nepochopíš nikdy a nikdy tě to nepřestane rozčilovat, možná ale časem rezignuješ, to nikdo neví..
U příspěvku:Jarní...
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 >

Jarní inspirace? :) úžasné - kontrast detailů a ta něha.

Zase si říkám, že největší krása je přeci všude kolem nás, jen se dívat, najít ji.. a ty to asi umíš..

U příspěvku:DOKUD TADY JSOU
carisimo (Občasný) - 11.4.2011 >

Bez lidských snů končí život.. nastává přežívání.. život po životě a bez života..

Pro mě ta tvá slova mají velký význam

U příspěvku:Maminko....:-)
carisimo (Občasný) - 9.4.2011 > no tohle mi dodalo, dají se tu odeslat ty pětky dvakrát? :) :) aha, nedají.. no ale stejně by si to zasloužilo tu pětku několikrát :)
U příspěvku:Maminko....:-)
carisimo (Občasný) - 9.4.2011 > a najednou je na světě hezky.. dík.
U příspěvku:Večeře na terase
carisimo (Občasný) - 9.4.2011 > no toto?
U příspěvku:Domečky
carisimo (Občasný) - 9.4.2011 > vracím se v čase a vzpomínám.. tohle je docela dobrý, černobílá kočko, ale ten závěr opsaný od paní Boženy, že by to bylo to pravé? No, asi si myslíš, že to je bomba, vid. Jinak se mi naopak od některých zde ta závěrečná gradace líbí, jsou tam úžasné obrazy, které si užívám....
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter