Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mikropovídka č. 1
Sopran (Občasný) - 16.1.2012 > mi bolo mizeerne uz z toho podmazu :)
U příspěvku:Jsou lodě
Sopran (Občasný) - 14.1.2012 > nô, móže byť.
U příspěvku:Přesadili stromořadí
Sopran (Občasný) - 14.1.2012 > aha, ty budes z Moravy.
U příspěvku:zeugma
Sopran (Občasný) - 13.1.2012 > libusepalkova> veraže dobre píšeš, že staré, aj po tom už len ámen, dnes máme zase zastavme ich bratia. Na sestry však ešte nevydalo. :)
U příspěvku:zeugma
Sopran (Občasný) - 13.1.2012 > čo zeugma, proti slovesám by mali české ženy začať protestovať, my na Slovensku sme si už rovnoprávne li vybojovali :)
U příspěvku:Darováno, vymeteno
Sopran (Občasný) - 6.1.2012 > zase saturace. paci sa mi 1 a 4.
U příspěvku:do dvou jsem doma
Sopran (Občasný) - 4.1.2012 > si poet? Tak sa pojeb. :) celkom uslo.
U příspěvku:Nedůstojná píseň české země
Sopran (Občasný) - 3.1.2012 > no ja myslim, ze ceska zeme, nech uz aj smutna, je hlavne dnesna, takze toto nebude asi jej piesen.
U příspěvku:Dvanáctero ohlédnutí
Sopran (Občasný) - 1.1.2012 > prva mi utkvela v hlave az k naspamat. Je nadherna.
U příspěvku:Nářek nitra bezmocného
Sopran (Občasný) - 29.12.2011 > P.V.Ctihodný> heh zaujímavý nápad. A sorry autorovi Barťasovi za drobné jazykové okienko, sa to tak prihodilo. :)
U příspěvku:Nářek nitra bezmocného
Sopran (Občasný) - 29.12.2011 > P.V.Ctihodný> kočikáreň (sk) kočárkárna (cz)
U příspěvku:Nářek nitra bezmocného
Sopran (Občasný) - 29.12.2011 > proroctvo z kocikarne, take na zaskok a bokom.
U příspěvku:Poézia z Betlehema
Sopran (Občasný) - 28.12.2011 > je to prekombinove, aby sa to rymovalo, najmarkantnejsie to vidno pri zopnut dlane, co by sme dali za ne, keby .... a zrazu do toho stol a hop uz sme zase inde pri hviezdach.
U příspěvku:Svítá, svítá
Sopran (Občasný) - 28.12.2011 > to svita svita, sa mi paci je to take zvukomalebne uhrancive, jedna vec je zvuk, ktory im imponuje , bohuzial tie rymy potom den/sen miri/viri maju sice tiez zvuk, ale nemaju v sebe napatie prekvapiveho obrazu, ktory by to cele rozvietil aj co do obsahu a putal moj zaujem. Pride mi to ako take zvolanie, uhranutie zvukomalebnostou.
U příspěvku:Pohádka o vodění do školy
Sopran (Občasný) - 27.12.2011 > ved to je tragedia jak dievcatko so zapalkami. Chudak maminka. :(
U příspěvku:Sbohem pane Václave Havle
Sopran (Občasný) - 20.12.2011 > mne to prípadá jak nejaká báseň keď zomrel Stalin
U příspěvku:Do nebíčka, do peklíčka...
Sopran (Občasný) - 20.12.2011 > akože takto mám čelo ----- a takto ruku --o a takto som si plesla --o--- po čele, keď som to dočítala, aj keď si mi vlastne cpala do hlavy kosoštvorec
U příspěvku:Es
Sopran (Občasný) - 18.12.2011 > tak neviem, uz dvoch ludi tento text zviedol citat, co tam nie je, citim tvoje romanske zaklady
U příspěvku:Hegedýš
Sopran (Občasný) - 18.12.2011 > najvtipnejsie je, ze neviem, co si mam o tomto texte myslet, ale stale to slovo tak nejak pokusa si nieco hovadsky prevratne pod nim predstavovat, najskor neznamena vobec nic. Heh
U příspěvku:Štěstí
Sopran (Občasný) - 18.12.2011 > nooo, si to trosku aj ozvlastnila ten cz preklad. :)
U příspěvku:... obraz na dně ironie + co se stalo mezi tím vším
Sopran (Občasný) - 17.12.2011 > moc ma to nechytilo, ale ma to potencial sa ujat u inych, to nepochybne.
U příspěvku:hm
Sopran (Občasný) - 17.12.2011 > kopretina ma ako motiv dost irituje, takze ked su konecne zdochnute, tak to len vitam a chvalim. :)
U příspěvku:Virvál ve Vrchlabí (2005)
Sopran (Občasný) - 14.12.2011 > Ludé! a čo to tu máte v tej próze za módy, jedna tam furtaj píše hodit, druhý zase tam pritrípá šéééééécky knížky, čo pozná a tretí zas ďalšia skautícka úloha šéééééécko na v. Si nemusíte takto komplikovať život, aby to dávalo příííííbjeg :)
U příspěvku:Marnost
Sopran (Občasný) - 13.12.2011 > Path Adamski> lebo je v ňom ľahký závan hystérie, a všetko hysterické sa ti páči.
U příspěvku:O starom vysávači
Sopran (Občasný) - 11.12.2011 > dobre to je :)
U příspěvku:Vánoční
Sopran (Občasný) - 8.12.2011 > zas citam co tam nie je, darky jen podpalil.
U příspěvku:symbiosis
Sopran (Občasný) - 5.12.2011 > ta myš vypadá kapku jak česnek/ teraz kukám, že to je asi pes
U příspěvku:Z bordelu
Sopran (Občasný) - 3.12.2011 > je to uplne primitivne, vulgarne a dost ma to zaujalo.
U příspěvku:Levitující poklop
Sopran (Občasný) - 2.12.2011 > mozno som to nepochopila, tak ako to bolo myslene, ale na mna to posobi ako popis procesu tvorby, ked niekto chce vyjadrit zo seba o sebe, pri tom do seba nazera a zrazu v tom celom ziska nejaky odstup, tak nejak sa diva na seba zvrchu a vlastne sa na sebe bavi, navadza ma k tomu ten motiv slupiek, to je take seba skumanie a potom ten motiv odpocuvania hrncekom, akoby niekto sam seba spehoval z opacnej strany steny, mimo seba, a potom v tych dalsich motivoch je take pobavenie nad sebou, nad tym ako uplne nevie pojmovo uchopit to, co chce zo svojho vnutra vyjadrit, ze mu to cele preklzava, ze je to take neuplne, akoby precedene cez sitko, akoby sam sebe mizol pred ocami.
U příspěvku:Celé to zoufání
Sopran (Občasný) - 26.11.2011 > čtenář> fajn ze si tu najde text aj svojich obrancov, ktori mu veria natolko ze by niekoho aj vytriskali pismenom.
U příspěvku:Homo - Opo - suma - sumárum
Sopran (Občasný) - 26.11.2011 > fakt nerozumiem z coho tato hadka vznikla, adamski sa opytala, ze ci toto patri k detskej poezii, co podla mna nie je nieco, co sa da chapat ako kritika , len pokial ma niekto nejake predsudky k detskej poezii, sa to da chapat ako nejake odsudenie. mozno to tak adamski myslela a autor to tak aj pochopil, ale stale mi zostava rozum stat, co je na tej detskej poezii take zle.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter