Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 22.11.
Cecílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kapky deště II.
seamed face (Občasný) - 13.9.2002 > Vážně je smutnější, ale pěkný!
U příspěvku:Noc
seamed face (Občasný) - 22.8.2002 > :-))
U příspěvku:Skleněná iluze
seamed face (Občasný) - 22.8.2002 > Hezká hra barev... Ta modrá se mi líbí, to je nějak zvláštně svicený?
U příspěvku:Hra světla
seamed face (Občasný) - 22.8.2002 > To jako vánoce v létě...? To je teda narez :-)))
U příspěvku:Odrazy
seamed face (Občasný) - 21.8.2002 > Možná je to přes sklo anebo má pravdu Basi :-))
U příspěvku:Krajina z mojí hlavy
seamed face (Občasný) - 1.8.2002 > Móóóc pěkný; líbí se mi právě to, jak je dělaná ta obloha!
ouvej> a to tu má i fotky :-)
U příspěvku:Lahvička
seamed face (Občasný) - 1.8.2002 > Vážně pěkný :-)
U příspěvku:Svět je prostě černá díra :)
seamed face (Občasný) - 29.7.2002 > Zdá se, že v černé díře lze spatřit i světlo :-) Není to spíš červí díra?
U příspěvku:Torzo
seamed face (Občasný) - 23.7.2002 > Řekl bych, že se umíš dívat :-)
U příspěvku:Lago di Garda
seamed face (Občasný) - 23.7.2002 >
U příspěvku:Benátky
seamed face (Občasný) - 23.7.2002 > Asi se tam zajedu podívat. Líbí :-)
U příspěvku:Slzy moře
seamed face (Občasný) - 16.7.2002 > Nádhera! Moře je divoké, nespoutané, znepokujující i lenivé a uklidňující zároveň a je v něm všechno. Jako v téhle básni.
U příspěvku:Zní to
seamed face (Občasný) - 27.6.2002 > Víc než pěkný.
U příspěvku:Jako Fénix
seamed face (Občasný) - 27.6.2002 > Skvělý! Těžký na čtení, ale hodně bohatý...
U příspěvku:Úvaha o plechové placce
seamed face (Občasný) - 29.5.2002 > No jo, taky mi to někdy tak připadá... ale KAM vystoupit? :-(
U příspěvku:Nezapomeň
seamed face (Občasný) - 29.5.2002 > Pěkný, pěkný, taková milostná lyrika. Určitě to udělalo radost tomu správnýmu. Některý věci jsou prostě krásný a přitom jednoduchý... :-)))
U příspěvku:Vyvržení
seamed face (Občasný) - 22.4.2002 > Fakt krutá záležitost... ale umíš. :-)
U příspěvku:The Wall
seamed face (Občasný) - 3.4.2002 > Hmm, tak to ani nemusej z ostrova... :-)) Jsou to moc zajímavý fotky z místa, kam se moc lidí nepodívá. Škoda, že jsi neměla hezčí počasí... :-)
U příspěvku:Puzzle
seamed face (Občasný) - 3.4.2002 > Hezký, připomíná mi to Rainmana... Hlavně tu neschopnost okolního světa porozumět a vydělenost jedince ze společnosti... To jsi myslím vystihla opravdu pěkně! :-))
U příspěvku:Dost!
seamed face (Občasný) - 27.3.2002 > Hutný a dobře napsaný - od srdce. :-)
U příspěvku:Sny mořského koníka
seamed face (Občasný) - 19.3.2002 > Hezké snění...
U příspěvku:Střecha
seamed face (Občasný) - 19.3.2002 > Zajímavé místo... škoda, že to není ostrý...
ANDRE: NEVER SAY NEVER aneb na každýho jednou dojde... ;-)
U příspěvku:Střípek
seamed face (Občasný) - 19.3.2002 > Hodně dobře napsaný! Zkoušel jsem si to číst nahlas - bylo to DOST mrazivý... Takhle to člověk asi nenapíše, když to sám neprožije...?
U příspěvku:Tchajwanský rybář
seamed face (Občasný) - 8.3.2002 > Pěkný, nádherně to hýří barvama.
P.S Chytil ten rybář něco? :-)))
U příspěvku:Krvavé bdění
seamed face (Občasný) - 6.3.2002 > Vskutku mrazivá báseň s úchvatnými obrazy... :-)
V přítmí by to byl docela slušný horor...
Ťukálistů si netřeba všímat - když se někdo bojí přiznat ke svému názoru v tak otevřeném prostoru jako je na Totemu, není třeba se jím zabývat... :-)
U příspěvku:Pohodář Budha
seamed face (Občasný) - 1.3.2002 > Než úhel pohledu a pod. by mě daleko víc zajímalo, co to má ten fešák přes rameno :-). Je to přece dokument a ne umělecká fotka. A jestli chápu dobře název fotky, tak šlo právě o tu pohodu, kterou tenhle Budha šíří :-) na rozdíl od utrpení které vidíte na Kristovi (koneckonců je na kříži) nebo extaticky vytržených výrazů, které můžete vidět u nás.
BTW, ten Ježíš, co o něm píše Hudson, by mě docela zajímal...
A když už je tu tolik kritiky, napíše tu taky někdo Martině pořádně, co je na té fotce špatně (nejvíc se o to snažila Lucie)? Jinak může příště rovnou domalovat toho chlápka v šortkách a ušetří se tím spousta plácání o ničem.
U příspěvku:Vážně...
seamed face (Občasný) - 1.3.2002 > To sedí :-)
U příspěvku:...
seamed face (Občasný) - 25.2.2002 > Dobrý :-)
U příspěvku:Ranní probuzení
seamed face (Občasný) - 11.2.2002 > Nic moc vyznání lásky přes Totem. První sloka je špatná obsahově, poslední pak až na závěrečné zvolání přímo jazykolamná.
U příspěvku:Jemaa el Fna
seamed face (Občasný) - 11.2.2002 > četlo se mi to tak dobře, že jsem si těch chybiček ani nevšiml... :-)
U příspěvku:Ta cesta nemá název...
seamed face (Občasný) - 11.2.2002 > Moc hezký, bere to za srdce.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter