Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:suprmárket song
JO-JO (Občasný) - 29.5.2012 > čtenář> wow! první smysluplnej komentář za osmačtyčicet hodin. ještě se zaregistruj a naval body, ty TEPRF maj cenu zlata.
U příspěvku:Amsterodam
JO-JO (Občasný) - 29.5.2012 > čtenář> Umru tedy nedoceněn? Ach běda, opracdickejm básníkům, pšenka nekvete. Ani hrách. Takže do žádný další hospody už s váma nejdu, odvezte mě rovnou na trumatologii.Tak pravil Polraich.
U příspěvku:s nadějí ve svět žen
JO-JO (Občasný) - 25.5.2012 > Theressa> to než si vážit něčí pochvaly, se sakra podívám, o koho jde. co a jak hodnotí jinejm. jenže i když jsem zvyklej nechávat se zchlazovat realitou, tentokrát brutálně a jinak zamrazilo. v prizmatu na nejelementárnější jemnosti zmizely barvy a tvary, prostor vůbec. a do popředí mi konečně zas o kousek jasněji vystoupila nehmotná struktura provázaností.
U příspěvku:Okenní blues
JO-JO (Občasný) - 25.5.2012 > --
U příspěvku:REALITA
JO-JO (Občasný) - 19.5.2012 > Kajmann> No, já to vlastně moc nepochopil. Ale naštval mě ten čtenář zakuklenej. To on nepobral smysl podobnejch míst setkávání se citlivých lidí. Copak jsme tu někdo od toho, aby jsme mluvili jasně? Je to hlupák.
U příspěvku:REALITA
JO-JO (Občasný) - 19.5.2012 > čtenář> Jé, ty jsi blbej, obrazně né asi! Tak je to snad básička, v tý se smí básnit, a si vymejšlet, ty jsi blbej!!!
U příspěvku:vše velké, malým
JO-JO (Občasný) - 19.5.2012 >
U příspěvku:vše velké, malým
JO-JO (Občasný) - 19.5.2012 > Kajmann> Že čtenář chce vypsat svůj smutek... to mě zasáhlo. Taky jsem tak kdysi uvažovala. A činila tak.
Pak jsem ale konečně začla přemýšlet. Vypsat se, no ano, ale šířit i ty smutky dál? Zveřejňovat je? Nejdříve jsem se okecávala tím, že i velcí básníci... ale já jsem amatér, takže to nezabralo. Pak jsem zkusila ještě to a ono, ale omluvit sebe samu jsem nedokázala. Rozuzlení přišlo před pár týdny. Poslechla jsem si novou desku pana Buriána. Už od počátku mě něco rušilo. A přišla jsem na to, co to je. Vadí mi, že tak moudrý, zkušený pán mi nanabízí pomoc. Třeba nějakou alternativou, jak se se stářím vyrovnávat. A jediný, čeho se od něj dočkávám, je ukázka toho, jak ON to nezvládá. No děkuju pěkně! Proto má pravdu čtenář.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter