Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mimo chodec
Marod (Občasný) - 10.2.2014 > Tohle míň. :-)
U příspěvku:Z očí do očí
Marod (Občasný) - 10.2.2014 > To mě baví.
U příspěvku:Pianista
Marod (Občasný) - 15.10.2013 > shaihulud> Pro tebe může bejt, pokud budeš chtít. Zkus akcelerovat na dvě třetiny a bude to dobrý. A jinak, už tím, jak reaguješ na kritiku, sis zasloužil pozornost. Pošlu ti sem povolanější. :-)
U příspěvku:Pianista
Marod (Občasný) - 15.10.2013 > Hele, prvotní je nonverbální komunikace, oční kontakt, pokývnutí, úsměv, něco v tom smyslu. Věř nebo ne, ale tohle funguje i v emocionálně vypjatých situacích. Na všechno si samozřejmě musíš přijít sám, najít míru, najít to, co bude v tvém případě působit přirozeně... protože ten problém je mnohem víc v tobě, než v těch fotografovanejch... A co je nejdůležitější, streetphoto, nebo tomu můžem říkat dokument, je vlastně mnohem víc životní styl, než cokoliv jiného. Pokud vyjdeš na ulici bez foťáku, jseš divnej. Pokud nemáš vnitřní potřebu fotografovat, seš divnej. Pokud publikuješ na Totemu a ztrácíš čas, který bys mohl věnovat fotografování, diskuzí se mnou, seš divnej...
U příspěvku:Pianista
Marod (Občasný) - 14.10.2013 > shaihulud> Vysrat??? Proč? Nic takovýho jsem nenapsal. Jen píšu, že věci se maj dělat pořádně a ty je pořádně umíš, když chceš. Hle, důkaz: http://www.flickr.com/photos/bucharek/9318941480/. Takže proto ta "přísná" jednička. :-) A ještě ad streetphoto: širokáč, trošku komunikace s lidma (hlavně nonverbální, ale i pokecat když na to přijde). Robert Capa říkal: „Jestliže vaše snímky nejsou dost dobré, je to proto, že jste nebyli dost blízko“. Věděl o čem mluví. To samozřejmě neznamená, že by se na ulici nedal využít i dlouhej objektiv. Ale ta blízkost, kontakt, to je základ.
U příspěvku:Chorvati
Marod (Občasný) - 13.10.2013 > Tu "fotku slavného fotografa" buďto nějaký pitomec ořízl, nebo slavný fotograf v tu chvíli byl poněkud z formy a pomalej. Většina tvých obrázků je špatných, žádost o hlubší kritiku nevidím, čili se jí nedopustím.
U příspěvku:J
Marod (Občasný) - 13.10.2013 > Proč jo?
U příspěvku:Pianista
Marod (Občasný) - 13.10.2013 > Celkem atraktivní situace, tedy asi na úrovni stařenky krmící holuby či něčeho podobného. Vzhledem k tomu, že autor nevyvinul sebemenší snahu situaci alespoň solidně zaznamenat, vzniklo to, co vzniklo. Svislice by mohl vzít čert, pokud by pro to, že jsou dokurvené nakřivo byl nějaký důvod. Není. Dtto i koš na odpadky. Z toho shluku u piána vytušit, že se jedná o lidskou bytost, je taky celkem problém. A to všechno jen proto, že autor neprojevil zájem vybrat si lepší místo, zvolit jiný úhel pohledu apod. A ještě drobný přípodotek, pokud někdo fotí na ulici a nedokáže nasadit širokáč a jít dost blízko, měl by raděj fotit západy slunce a kytičky. Jo proč to všechno všechno píšu? Hlavně proto, že máš u sebe na webu mnohem lepší fotky, takže nechápu, proč sem dáváš tuhle otřesnou ukázku lenosti a neschopnosti.
U příspěvku:////
Marod (Občasný) - 5.10.2013 > Chjo. :-(
U příspěvku:Třináctá komnata
Marod (Občasný) - 5.10.2013 > lada34> Lado, neber to osobně, nemluvím o autorech ale o jejich práci. Ano, je to tak hrozné, vlastně ještě mnohem horší. A nejenom ty tvoje, ta mnou zmíněná okna do duše byla ironickou narážkou také na všechny wizigoty, poplety, Vězy, Šrejmy a další. Nejstrašnější je, že nemáte vůbec šanci si to uvědomit. A ne, tahle fotografie není perfektní. To není žádná. Ovšem je to dobrá fotografie.
U příspěvku:Třináctá komnata
Marod (Občasný) - 30.9.2013 > Konečně něco normálního po všech těch oknech do duše!
U příspěvku:další veduta
Marod (Občasný) - 30.9.2013 > Hele, to je mi povědomé! :-)
U příspěvku:jedna střechová
Marod (Občasný) - 26.9.2013 > iggi> Díky! :-)
U příspěvku:u42u
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:Dominanta na poli
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:malý kousek přírody
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:Napoleonské války I.
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:Divoká Šárka
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:štych 2
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:továrny
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:..
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:Napoleonské války II.
Marod (Občasný) - 26.9.2013 >
U příspěvku:mb_3
Marod (Občasný) - 25.9.2013 > punkinrome> Jo, princip chápu (a obdivuju soustavnost, té se třeba mně naprosto nedostává), jen jsem zvědavej, jak dlouho to utáhneš. Na druhou stranu, přestat se dá kdykoliv, takže hurá!
U příspěvku:HÁDEJ KDE TO JE?
Marod (Občasný) - 25.9.2013 > superfly> Checht, že by v LA? Jo, trochu pomohlo. :-)
U příspěvku:mb_3
Marod (Občasný) - 25.9.2013 > Prohodit druhou a třetí? Jinak samozřejmě pořád zábavnější než západy slunce a jiné ptákoviny. Byť bych se bál, že pokud to budeš takhle švihat každý den (což není zas tak velký problém) za chvíli to už nebude to pravé ořechové. Ale uvidíme. Btw.: jako upoutávka na Pavla Buštu zafungovalo, alespoň u mě. :-)
U příspěvku:univerzum
Marod (Občasný) - 25.9.2013 > Dle předchozího, díky blbé reprodukci se spíš dohaduji, že by se mi asi originál líbil. :-P
U příspěvku:Heart attack
Marod (Občasný) - 25.9.2013 > Mně to přijde zábavné, v tom smyslu, že mě obraz na delší dobu zabaví, dá se s ním strávit nějaký čas. A má švih a říz. Prostě takové ty atributy, které tady jinak nejsou prakticky k vidění. Co mě štve jsou ty otřesné reprodukce!
U příspěvku:jedna střechová
Marod (Občasný) - 25.9.2013 > Ach Aničko, Františku, kdepak je vám konec?
U příspěvku:"Podzim"
Marod (Občasný) - 25.9.2013 > Au! Mně se to v podstatě dost líbí, tedy líbí se mi barevnost, ta hladina s bílýma tečkama, ty předměty na hladině, ten barevný přechod odspodu nahoru, z teplé do studené, jakoby z podzimu do zimy. Líbí se mi jednotlivosti v obraze, ale nelíbí se mi obraz samotný. Kompozičně je to naprosté neštěstí, vlastně je fotografie kompozice prostá, což je téměř nadlidský úkol, pokud to chce udělat člověk schválně. Nemáš nějakou jinou variantu?
U příspěvku:HÁDEJ KDE TO JE?
Marod (Občasný) - 25.9.2013 > superfly> Dejte mi tečku a pohnu vesmírem!
U příspěvku:HÁDEJ KDE TO JE?
Marod (Občasný) - 24.9.2013 > superfly> Oblíbylo, Českých, měli, chybějící čárka, přebývající tečka. Nojo, tak bez obyvatel jen pět! :-))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter