Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:HÁDEJ KDE TO JE?
Marod (Občasný) - 24.9.2013 > superfly> Oblíbylo, Českých, měli, chybějící čárka, přebývající tečka. Nojo, tak bez obyvatel jen pět! :-))
U příspěvku:HÁDEJ KDE TO JE?
Marod (Občasný) - 24.9.2013 > superfly> Věřil bys tomu, že ten makoň si to ani neopravil? Nemluvě o tom, že mu nesouhlasí ani počet obyvatel. Což vlastně tobě nemusím říkat, vždyť jich většinu znáš osobně! :-)Hele, počítám správně, že tam má ve dvou krátkých větách celkem šest chyb (teda sedm, když beru i tu faktickou)?
U příspěvku:"Čakanie na Godota"
Marod (Občasný) - 24.9.2013 > Světlo za zády fotografa většinou moc nepřidá (přestože jsou zde jasně oddělené tři plány, snímek působí ploše) a ta anténa čouhající z hlavy vážně není nejšťastnější.
U příspěvku:mb_2
Marod (Občasný) - 24.9.2013 > Rozpadá se mi to na dvě + dvě, přičemž ty druhé dvě mě baví víc. Docela by mě zajímalo, jestli víš, jak jsou voděné loutky muppeťáků (ono to tomu spojení s Iljičovou vztaženou rukou dává ještě další rozměr), nebo jestli to spojení vzniklo čistě intuitivně. V každém případě je fajn vidět snahu o koncept, byť je to na mě ještě trochu prvoplánové (leč to je můj osobní problém).
U příspěvku:HÁDEJ KDE TO JE?
Marod (Občasný) - 23.9.2013 > superfly> Tak mi řekni, jsem vadnej, když mi tyhle prasárny vadí?
U příspěvku:HÁDEJ KDE TO JE?
Marod (Občasný) - 23.9.2013 > Oblíbylo??? No to snad ne. Mimochodem gratuluji, podařilo se ti vyfotografovat nejtuctovější pohled na sv. Jakuba, úplně stejný výcvak udělá každý majitel fotoaparátu, který dojde ke kapli.
U příspěvku:.
Marod (Občasný) - 22.9.2013 > Vinětace viz superfly a ten silverefexový rámeček mě teda taky moc netěší. Možná by stálo za to ten výsledný obrázek méně znásilňovat.
U příspěvku:z Cadizu
Marod (Občasný) - 21.9.2013 > Trošku to padá doprava. Jinak viz superfly, atmosféru to má, vyfotit to šlo zcela jistě lépe.
U příspěvku:...
Marod (Občasný) - 21.9.2013 > Mě to docela baví, jen bych možná trošku zvýšil kontrast a vyretušoval drobná svinstvíčka.
U příspěvku:..
Marod (Občasný) - 19.9.2013 > Trošku viz superfly. Ale nakonec proč ne, v kanceláři ředitele vodárny by to mohlo viset přes celou stěnu. :-)
U příspěvku:Mapa myšlenek-rozhodování
Marod (Občasný) - 19.9.2013 > Připomnělo mi to Svět podle Garpa.
U příspěvku:Unavená,ale šťasná.
Marod (Občasný) - 18.9.2013 > Chuděrka holka, musela se táhnout až na San Marco aby jí tam někdo způsobil takovou újmu. :-(
U příspěvku:Dynamika
Marod (Občasný) - 13.9.2013 > Inu rozhodně je to zajímavější než kocourci s podhůřím Brd. Jen tak do případné diskuze či jako námět k zamyšlení, má smysl udělat takovouhle fotografii, když bys něco podobného mohl klidně namalovat?
U příspěvku:Omluva
Marod (Občasný) - 11.9.2013 > pořezaná_sluncem> Ano!
U příspěvku:Zakletí
Marod (Občasný) - 9.9.2013 > oleandr> V tomto případě je to snad odpustitelné!
U příspěvku:Kamenná zeď
Marod (Občasný) - 8.9.2013 > Nevím, proč dělat panorama prakticky standardního kinofilmového formátu? Navíc to máš poskládané nějak nešikovně.
U příspěvku:Zakletí
Marod (Občasný) - 8.9.2013 > Vzhledem k tomu, že se jedná o reprodukci díla nadaného pavouka, volám: bravo pavouk!
U příspěvku:Pulci
Marod (Občasný) - 6.9.2013 > Karhaj(Sinner)> Určitě by pomohl, ale kvalitní polarizační filtr nestojí pár korun. Tak si říkám, že ho je občas snazší nahradit drobnou změnou úhlu záběru. Samozřejmě jen pokud jde o odlesky. :-)
U příspěvku:...
Marod (Občasný) - 6.9.2013 > Tohle je zajímavé pro srovnání s tvýma pulcema - líbezně se tvářící nic versus ponorný obraz. Člověk by až řekl, že to ani není tentýž autor. :-)
U příspěvku:Pulci
Marod (Občasný) - 6.9.2013 > Celkem působivé. Asi by bylo lepší zvolit jiný úhel záběru (pokud to šlo, samozřejmě), aby se eliminoval ten už moc vyžranej odlesk vpravo.
U příspěvku:Latt San
Marod (Občasný) - 2.9.2013 > písečný přesyp> Od zítřka nečaruji!
U příspěvku:..noční krajinou
Marod (Občasný) - 2.9.2013 > Proč "noční", když je to zcela očividně ve dne?
U příspěvku:F 104 R
Marod (Občasný) - 26.8.2013 > Milé retro. :-)
U příspěvku:-
Marod (Občasný) - 24.8.2013 > :-)
U příspěvku:OKOUZLENÍ
Marod (Občasný) - 22.8.2013 > Famózní až přeludné, fakt skoro jak v té modré laguně.
U příspěvku:Smetí
Marod (Občasný) - 22.8.2013 > Zazo> Věř mi prosím, že není vůbec za co!
U příspěvku:Smetí
Marod (Občasný) - 22.8.2013 > Hned několik zcela nových a originálních myšlenek na tak malém prostoru, bravo!
U příspěvku:K Totemu
Marod (Občasný) - 22.8.2013 > Sallybill> Já se omlouvám, asi nejsem úplně v obraze, ale o jaké nenávistné útoky jde?
U příspěvku:Severní blues
Marod (Občasný) - 22.8.2013 > Trošku si počti a prubni to znova: http://www.petr-fabian.cz/antologie/ .-)
U příspěvku:Malý Zvíře
Marod (Občasný) - 21.8.2013 > iggi> Hele, já ti sice rozumím, ale přeci je úplně jedno co víš ty jako autor, který byl u toho. Podstatné je, jak to působí na diváka, ne? :-)
U příspěvku:"Čierno-biela"
Marod (Občasný) - 20.8.2013 > písečný přesyp> No nevím, Plicka měl ty svoje tanečnice z Lúčnice rád, určitě by jim takhle nezdůrazňoval začínající podbradky. ;-)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter