Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:"Čierno-biela"
Marod (Občasný) - 20.8.2013 > písečný přesyp> No nevím, Plicka měl ty svoje tanečnice z Lúčnice rád, určitě by jim takhle nezdůrazňoval začínající podbradky. ;-)
U příspěvku:Malý Zvíře
Marod (Občasný) - 20.8.2013 > Zatímco fotografie s Františkem zaujmou, byť jsou třeba technicky ne zcela dokonalé, tohle je strnulá, ulízaná a zcela prázdná nuda, které by nepomohl žádný výřez ba ani svatej Václav. A ten podpis to korunuje!
U příspěvku:Mělník I.
Marod (Občasný) - 20.8.2013 >
U příspěvku:Mělník I.
Marod (Občasný) - 20.8.2013 > popleta79> Fakt??? A k čemu?
U příspěvku:Blue dreams´
Marod (Občasný) - 20.8.2013 > Ani mi tě už není líto.
U příspěvku:Mělník I.
Marod (Občasný) - 20.8.2013 > To má být vtip???
U příspěvku:příprava na pusu
Marod (Občasný) - 19.8.2013 > Bezva, hotovej Kučera. Jestli má František neostrej obličej, tak je to škoda, pohybová neostrost u ruky samozřejmě nevadí, naopak. Odrazy taky fajn, ale proboha, proč má F. uříznuté ruce? Škoda... To je zas ta nešťastná (neb neopodstatněná) jitrnice! Ještě bych drobounce pofackoval křivky.
U příspěvku:Anička holí Frantu
Marod (Občasný) - 19.8.2013 > iggi> Mohl, první věc, která mi vrtá hlavou je ten formát, proč děláš tak důsledně ty podivné jitrnice? Vždyť z toho Pentaxu ti snad leze normálně formát 3:2, ne? Nic proti nudlím, ale musej mít smysl, což zrovna tady nemá. František má krásnej výraz, jak si užívá, že se o něj někdo stará a čučí si do nebe, nebo po ptákách, zkrátka někam nahoru. Jenže v tvém nudlovitém podání se jeho pohled zarazí o rantl fotky a padne nevyužitý k zemi. Přitom po stranách máš spoustu místa, které bys mohl ořezat, aniž bys narušil atmosféru snímku. Obrázek možná není šedivej podle histogramu, nedíval jsem se. Ale šedivě a "upečeně" působí. A výrazy obou aktérů se ztrácejí v šeru, což je škoda, páč jsou kouzelný. Takže trochu hraní s křivkama by neuškodilo. Jo a vůbec by nevadilo, kdyby ten publikovanej obrázek byl větší. Dovolil jsem si ti to malounko poopravit, výsledek máš v poště.
U příspěvku:Pohled z mostu
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > Dobrý, až na ten otřesnej podpis zase. Copak tě to samotnýho netahá za oči chlape?
U příspěvku:Bez názvu
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > Zase výborný, akorát, že v tvém případě spíše náhodou. Je to jako když slavík zpívá, sice krásně, ale hlavně to jinak neumí. .-)
U příspěvku:čekání na zákazníka
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > A zase ta technika!
U příspěvku:Bez názvu
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > Jo a taky se vykašli na ten pitomej podpis. :-)
U příspěvku:Žebračka
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > Dobrý (by to bylo)kdyby... Viz moje poznámka u Franty bezdomovce.
U příspěvku:bez názvu
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > Ale fuj, máš tohle zapotřebí?
U příspěvku:kluci naši
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > Zbytečná fotka (alespoň od někoho, kdo umí vyfotit Aničku jak holí Františka).
U příspěvku:Franta (bezdomovec)
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > Zase tomu dává na frak ta řemeslná neobratnost, škoda. Zkus si přečíst něco málo o kompozici a něco o základech fotografického řemesla, nemusíš to hrotit, ale je škoda, když vidíš takovýhle věci a nedokážeš je zachytit.
U příspěvku:Anička holí Frantu
Marod (Občasný) - 18.8.2013 > To je krása, ale ještě by to chtělo se naučit věci dotáhnout po řemeslné stránce (světlo, výřez), no, to se třeba časem poddá. Každopádně "decisive moment" jak vyšitej! :-)
U příspěvku:stíny
Marod (Občasný) - 16.8.2013 > Dovolím si stručnou poznámku: Lešení už jsem viděl, lešení vrhající stín taky. Jako téma tedy nijak objevné (obsah 3 body). To by nevadilo (koneckonců, při fotografování zdí, západů slunce, velkých, širých, rodných lánů apod. lze něco nového a neokoukaného nabídnout jen stěží), kdyby divák mohl ocenit provedení. Jenže nemůže, na snímku, který stojí na liniích, se tyto nepochopitelně kácí. Autor to prostě odfláknul (zpracování 2 body). A mě to jako diváka rozčiluje. Přitom to narovnání je otázka dvou vteřin při fotografování či třiceti při post processingu. Takže za tři.
U příspěvku:Pobleje
Marod (Občasný) - 15.8.2013 > Myslím, že kdyby takhle vyšiloval každý z nás, komu někdo něco připíše anonymně pod dílko, z vyšilování bychom nevyšli. Koleduješ si akorát o záplavu anonymních poznámek, navíc, tentokrát celkem oprávněných. Vyhlásit tímto tónem válku sprosťákům mi opravdu nepřijde šťastné.
U příspěvku:"Keď na ryby, tak s poriadnym prútom!"
Marod (Občasný) - 14.8.2013 > Vzhledem k tomu, že Číňana zakrývá klacejk vypadá to spíš na Berlín v sedmdesátých letech, samozřejmě i díky té barevnosti. Toho klacku v obličeji je vážně škoda, nebýt toho a kdyby ses pootočil ještě drobek doprava, aby nebyla figura tak matematicky přesně na osu, byla to nádherná retrofotka.
U příspěvku:"So wake me up"
Marod (Občasný) - 14.8.2013 > Dole Venezia, nahoře Benátky. :-)
U příspěvku:budu dělat že na tebe čekám
Marod (Občasný) - 13.8.2013 > cit-i-zen> No a co, že je gej. To přeci neznamená, že by si Uzlík nemohla umýt ty nohy! ;-)
U příspěvku:Lampy
Marod (Občasný) - 2.8.2013 > No tak dobře, tentokrát se snažím pochopit, je to opět snaha udělat co nejhorší fotku, budiž. Ale proč nezkusíš, místo nadávání do idiotů těm, kteří celkem správně konstatují zjevné, alespoň jednou, jedinkrát, udělat nějakou dobrou? Přiznám se, že tomu zkrátka nerozumím.
U příspěvku::-D
Marod (Občasný) - 2.8.2013 > Tomu nerozumím, dáš sem úplně špatnou fotografii a jásáš, nad čím vlastně? To by mě vážně zajímalo.
U příspěvku:Sloup v poli
Marod (Občasný) - 2.8.2013 > karkulek> Karkulku, abys dostal víc bodů nepotřebuješ umět či neumět vůbec nic. Bodování na Totemu nemá s kvalitou (nebo nekvalitou) publikovaných děl co do činění. Musíš se věnovat marketingu, kladně hodnotit, zejména úplné pitomosti, začít si s jejich autory dopisovat, prostě stát se členem klubu. Hlavně ať tě proboha nenapadne si o fotografii třeba něco přečíst, začít se učit a vzdělávat, to je cesta do pekel!
U příspěvku:dobrá kočka
Marod (Občasný) - 31.7.2013 > Hollar by měl jistě radost. :-)
U příspěvku:starý mlýn
Marod (Občasný) - 2.7.2013 > Padá to!
U příspěvku:je po dešti
Marod (Občasný) - 21.6.2013 > Nechápu, k čemu by dešti byl deštník?
U příspěvku:Dřevoví
Marod (Občasný) - 19.6.2013 > Je to fotografické klišé. Aby snímek měl nějaké opodstatnění, chtělo by to alespoň pracovat se světlem, aby vynikla struktura dřeva. Jinak si, popravdě, s něčím takovým nevím rady.
U příspěvku:... víceoký
Marod (Občasný) - 16.6.2013 > Je to tak, zcela klasický záběr, který už někdo před tebou asi tak milionkrát pojednal lépe. Posunuté barvy a jak pravil superfly, ten spodek je úplně špatně.
U příspěvku:~~\___/~~
Marod (Občasný) - 14.6.2013 >
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter