Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.11.
Zina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 12.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Afrika musí žít!
Minerva (Občasný) - 25.7.2006 > Kyra> Mně jsou vaše peníze fuk, posílejte si je kam chcete. Do toho mi nic není, když jsou vaše. Hnusí se mi ta stádnost. V televizi řeknou Afrika, můžete se skrz Afriku potrhat. Řeknou tohle, řeknou onohle a zas poběžíte. A ještě budete ty jejich zbleby přepisovat a vydávat za vlastní názor.
U příspěvku:Afrika musí žít!
Minerva (Občasný) - 24.7.2006 > Bell> Češi nejsou o nic blbější než jiné národy. A ani o nic chytřejší. Jo, kup si dvě africké děti, plač nad jejich bídou, buď strašně obětavá, nadmi se tím, jak jim ohromně pomáháš - a zároveň nadávej na bezdomovce, že ti smrdí v tramvaji. Africké děti v televízi nesmrdí, to je pravda.
U příspěvku:Afrika musí žít!
Minerva (Občasný) - 24.7.2006 > Jeď tam, zjisti si sám jak se věci mají, a pak něco piš. Tohle je pustá agitka. Milujeme Sovětský svaz, Amerika je ráj svobody, všecky nás zabije AIDS/SARS/ptačí chřipka/meteorit, musíme pomoct chudé Africe... Pořád to samé. Blá blá.
U příspěvku:.zlucovite.telefonaty.
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > Přesné
U příspěvku:smrt?
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > Vidíš, tady se ti jasně dařilo, toho ses měl držet. Jenom název bych zrušil, ať si každý myslí co chce, ať je z toho paf.
U příspěvku:rusalky u dálnic
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > Žluté pozadí, šmarjá
U příspěvku:need a help? take a hand...
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > Přeexponováno
U příspěvku:terapie č.2
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > Obrázek výborný, blábol hrozný
U příspěvku:Dvaja
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 > Stačilo oříznout a už by to nebyla taková katastrofa
U příspěvku:0638_0007
Minerva (Občasný) - 19.7.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 18.7.2006 > seth> Protože tomu rozumíš.
U příspěvku:New generation
Minerva (Občasný) - 18.7.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 18.7.2006 > agovirin> Sám jsi říkal abych fotil lidi.
U příspěvku:epesni jahoda
Minerva (Občasný) - 18.7.2006 > Minerva> (Po chvíli) A víš, že nakonec ani tak moc ne?
U příspěvku:epesni jahoda
Minerva (Občasný) - 18.7.2006 > Tyhle pitomé blbě udělané fotky mám asi nejradši, nebývají sterilní, člověk v pozadí najde lidský rozměr a příběh. I když právě v tomto případě je to už zatraceně těžké.
U příspěvku:Ticho
Minerva (Občasný) - 17.7.2006 > Filipb> Něco praštěného na Nově? Tam nejsou praštěné věci, tam jsou jen věci tupé. Tedy co jsem slyšel. Vážně, asi jsme si nerozuměli. Buď budeš dělat mainstream, ničím nevybočíš, a pak budeš "normální". Nebo ne, potom budeš "praštěnej". A já tě jen vybízím abys vybočoval jak jen nejvíc můžeš.
U příspěvku:Fotosoutěž Zahrada jinak
Minerva (Občasný) - 17.7.2006 > al-ash> Snad jsem odpověděl dostatečně racionálně. Právě diskutujeme o další možné soutěži, v níž by bylo složení poroty jiné, počet členů o něco větší (najdou-li se) a navíc variabilní. Každý další návrh vítám, i když netvrdím, že ho nutně upotřebíme. Základní premisou je nehodnotit podle průměrného vkusu ani podle koláčů sledovanosti, ale vyzvednout fotografie polarizující, nekonvenční. Nic pro masy.
U příspěvku:Fotosoutěž Zahrada jinak
Minerva (Občasný) - 17.7.2006 > al-ash> S možností, že některý z porotců ocení jen jeden příspěvek maximem bodů se od začátku počítalo. Neviděli jsme a nevidíme v ní nic špatného. Vzbudí-li ta věc u někoho nepříčetné nadšení, zastíni-li všechny ostatní, pak je to tak přece v pořádku. Že by mohlo být členů poroty víc, s tím souhlasím, ale ne o mnoho víc. Pět nebo šest, víc už určitě ne. Škrtat nejvyšší a nejnižší hodnocení není dobrá myšlenka, zvýhodňuje to fotografie průměrné, které se jakžtakž všem líbí a nám šlo o pravý opak. Chtěli jsme hodnocení vyplývající z jasného, zřetelně artikulovaného názoru, ne z rozvařené kaše průměru. Dokonce jsme uvažovali o opačné metodě, zvýhodňovat fotografie nejrozporuplnější, ale nenašli jsme použitelnou metodu výpočtu.
U příspěvku:Ticho
Minerva (Občasný) - 17.7.2006 > Zrovna uvažujeme nad novou soutěží, asi bys hned jednu cenu získal. Možná. Přece jen - nešlo by to ještě praštěněji?
U příspěvku:Slunečnice
Minerva (Občasný) - 17.7.2006 > Uááá
U příspěvku:...
Minerva (Občasný) - 14.7.2006 >
U příspěvku:nádor v hlavě
Minerva (Občasný) - 14.7.2006 >
U příspěvku:10 000 000
Minerva (Občasný) - 14.7.2006 >
U příspěvku:0639_0016
Minerva (Občasný) - 13.7.2006 >
U příspěvku:Tvář
Minerva (Občasný) - 12.7.2006 >
U příspěvku:Dvojí život Veroniky (4)
Minerva (Občasný) - 11.7.2006 > Bezva, vůbec nic nechápu, tak to mám rád.
U příspěvku:ze sedla nebo nesedla ?
Minerva (Občasný) - 11.7.2006 > Vihar> No jo, pravda... Vidíš, mne to vůbec nenapadlo. Hm. A co všichni z těch bývalých továren dělají?
U příspěvku:..my..
Minerva (Občasný) - 11.7.2006 > Že si všechny hudební skupiny libují ve stejných fotografiích? Nebo to není kapela?
U příspěvku:na věži je ráno
Minerva (Občasný) - 11.7.2006 > Nebýt názvu asi by mi to spíš připadalo jako různobarevná omítka. Neostré, hrany podivně obtažené a podobných záběrů věží mám sám víc než dost - asi je to hned ten druhý, který člověka napadne, když k věži přijde.
U příspěvku:Prázdniny
Minerva (Občasný) - 11.7.2006 >
U příspěvku:Nohy
Minerva (Občasný) - 11.7.2006 > Obsahově moc dobrá fotografie, ale proč tak zelená?
  <<< předchozí 
12.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter