Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
HACKMAN
(muž)
Občasný
Na Totemu: 18728x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Život je hra, temných kouzel skrýše )))

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Moře > HAIKU
HACKMAN (Občasný) - 24.5.2008 > zrovna jsm to predevcirem fotil ))) ale to se neda anfotit ani popsat ...
U příspěvku:Pověste ho výš ! Reformy po irsku
HACKMAN (Občasný) - 10.5.2008 > Periskop : )) jasne ze Swift, odjakziva ))) holt rychla ruka a mdly mozek poopulnocni
U příspěvku:Karáčí-lidi III.
HACKMAN (Občasný) - 6.5.2008 > dobry ))
U příspěvku:...
HACKMAN (Občasný) - 21.4.2008 > * dobra prace. zaujalo me to hodne a inspirovalo )) diky
U příspěvku:Voda sochaří/I
HACKMAN (Občasný) - 2.4.2008 >

oci v podobe misek, jen ryze chybi a pratele ))

U příspěvku:La lluvia de verano
HACKMAN (Občasný) - 2.4.2008 > sny jsou ukryte ve snech, lide v lidech )))
U příspěvku:A lidé jdou
HACKMAN (Občasný) - 2.4.2008 > kazde stoleti je stejne ))) davy, ohlazovani, emoce, prokleti, lide se nemeni, noic se nemeni, jsme tady prilis kratce, abychom neco zmenili neb neznajice vlastni mozek jsme stale zvirata jen, i kdyz lehce inteleigentnejsi jak mysi )))
U příspěvku:St.Patrick´s Festival Parade v Dublinu
HACKMAN (Občasný) - 26.3.2008 > periskop -- mas tam odkaz, kverulante )))
U příspěvku:Otisky tebe
HACKMAN (Občasný) - 19.3.2008 >

Koukal jsem na vsechny tvoje verse, skoro sedm let zivota ))) jako roman. Tahle posledni ale nenaznacuje vic jako ta prvni, skoda ..

 

PS jen proboha zmen tu barvu, oci mi odchazeji )))))))))))))))))))))

U příspěvku:Celtic Sea je jak tuze pěkná ženská
HACKMAN (Občasný) - 16.3.2008 > celtic or Irish Sea, podle toho jako mas v ruce mapu, preostreno ani moc ne, v jistem svetlo to je ve skutecnosti jeste ostrejsi, chtelo by to flash, kde by prolinaly dve fotky. ta ostra s mlhavou rozplzlosti ))) to je pak presny Irsko, nebot vsechno se tady rychle meni ))
U příspěvku:tančeme
HACKMAN (Občasný) - 16.3.2008 >

Budeme-li se bavit o obsahu, pak toto dilko smeruje k jadru veci, nebot drtivá většina lidí směřuje sve myšlení den co den k této mystické díře. Chlapi po ní horečně touž, aby zasunuli a ženský ji nastavují jako opice své červené zadky. Co si budeme povidat, skrze tuto diru mysli vetsina sveta. A ma-li nekdo pocit, ze se ho to netyka, pak by se mel vazne nad sebou zamyslet, protoze je to obecejne pokrytectvi. A jedno jestli je to intos nebo primitivni sexulani loudil ....

Budeme-li se bavit o forme, pak je to drazdici odhalujici rymovanka ))))

 

U příspěvku:DE-PRASE JAK SVINĚ
HACKMAN (Občasný) - 2.11.2007 > zabava pro dav je porad stejna, nerozlisujici politicke systemy. Stejny sracky vladly i za bolsevika a prvni republiky a zrejme i ve starem Rime ))) ...
U příspěvku:nahá kráska
HACKMAN (Občasný) - 8.10.2007 > naha je, ale ze by kraska ))
U příspěvku:valery
HACKMAN (Občasný) - 8.10.2007 > umelina, o nicem
U příspěvku:Despecho
HACKMAN (Občasný) - 8.10.2007 > bez toho slunka, lepsi technicka kvalita zaberu trochu vylepseny orez a neco by se z toho vydolovat dalo. Tak to bohuzel zavani nekvalitnim kycem. I kdy atmosefra pred objelktivem rozhodne je ..
U příspěvku:dalnice
HACKMAN (Občasný) - 8.10.2007 > jo, zajimavy pohled
U příspěvku:Loučení
HACKMAN (Občasný) - 8.10.2007 > laska - nemoc
U příspěvku:LENIN
HACKMAN (Občasný) - 9.7.2007 > jo a zkus si precit neco od Lenina, treba jeho spisy z pocatku ... neni vsechno cernobile ))))))))))))))
U příspěvku:LENIN
HACKMAN (Občasný) - 9.7.2007 > Kazad doba ma svoje. Tezko se chape dnes to, jak se muselo zit v dobe, ktera nenasvedcovala nic tomu, ze by to jednou skoncilo. Muselo se zit, pracovat jako vsude. Jedina cesta jak nedelat nektere veci bylo bud se zdrzet verejneho zivota nebo emigrovat. Navic v pocatcich lide verili, ze se doba zmenila, stejne jako verili v 9O. roce, ze to bude jine ))) Bohumil Riha take poklonkoval rezimu az moc, ale diky jemu se napriklad Ceskoslovenslko stalo velmoci v oblasti detskych knizek. To mu nikdo nemuze vzit. Pokud nekdo v te dobe byl poklonkovany komunista a delal veci k dobru spoecnbosti a normalnich lidi, da se to vzit i dnes, pokud ovsem myslel na sebe, je terba byt nemilosrdny ))))))))))))))))))))
U příspěvku:Imaginární přítelkyně Johnnyho (Irvinga)
HACKMAN (Občasný) - 9.7.2007 > nektere veci od Irvinga jsou velmi slabe a prodavaji se jen diky jeho jmenu. Bohuzel od tom psaly Timesy do te doby, nez tam zacal Irving psat )))
U příspěvku:Pěnkava obecná - Fringilla coelebs
HACKMAN (Občasný) - 21.4.2007 > ****
U příspěvku:Listovnice červenooká Agalychnis callidrias
HACKMAN (Občasný) - 21.4.2007 > skvela prace )))
U příspěvku:Sova v noci
HACKMAN (Občasný) - 15.4.2007 > Konstrutivni kritika: mazanice ! Jedine co je na tom obrazku zajimave je ten copyright. Proste nekteri lide uz asi pouzivaj mozek na neco jinyho )))
U příspěvku:Boty
HACKMAN (Občasný) - 8.4.2007 > mas dobre napaday, jen se naucit psat a muzes vydavat knihy i pro deti ...
U příspěvku:...o voňavé jahůdce
HACKMAN (Občasný) - 8.4.2007 > ja radeji bratry Grimm, presto, ze byli na to psani dva ))) ty zdrobneliny me primo desi
U příspěvku:stromy
HACKMAN (Občasný) - 8.4.2007 > *
U příspěvku:Zdeněk Burian k Bimbovi
HACKMAN (Občasný) - 8.4.2007 > to neni pravda, Irelandie nas predezene o tri dobytci hlavy !!!!
U příspěvku:Stupidní haiku
HACKMAN (Občasný) - 8.4.2007 > Hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, co na to koule? Lepí se.
U příspěvku:Stupidní haiku
HACKMAN (Občasný) - 8.4.2007 >

Hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, hrozné vedro, co na to koule ? Lepí se.

U příspěvku:Dáma
HACKMAN (Občasný) - 8.4.2007 > ryj dal, ale tvoje sokoli oko a prst na spousti se zdaji v tento okamzik lepsi. jenze vsechno muze byt jinak ))))))))))))))))))))
U příspěvku:st
HACKMAN (Občasný) - 8.4.2007 > dobry !!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter