Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Hugo Ramon
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8308x
Napsat zprávu

email : roman.no@email.cz Žiji v Jičíně.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:XOGHUY 1 - Porodní bolesti
Hugo Ramon (Občasný) - 5.6.2017 > mystikus> Ty se překonáváš. Přímé oslovení a k tomu hostie? To čubrním :-)))
U příspěvku:Vločky z perleti
Hugo Ramon (Občasný) - 4.6.2017 > Je mi blizsi satyr Pan nez model Apollon :-)
U příspěvku:XOGHUY 1 - Porodní bolesti
Hugo Ramon (Občasný) - 30.5.2017 > Li-po> Díky :-) tento malý příspěvek má ještě 4 bratříčky. Uveřejňuji postupně. Jsem zvědav, jak dlouho Ti přízeň vydrží. Je to jen pět pohledů na cestu k pochopení tajemství bytí. V mém případě jse jedná o pár střípků, trocha rozlitého mlíka, které chlemtám jako blázen ze špinavé podlahy :-))))
U příspěvku:Výprodej štěstíků
Hugo Ramon (Občasný) - 25.5.2017 > zochrova> Děkuji věrná čtenářko/čtenáři :-)
U příspěvku:Záře z polní brázdy
Hugo Ramon (Občasný) - 17.5.2017 > Jára z Opičí hory> Díky Járo, mám zájem vždy a hrob není nejhorší místo k přemítání co dál :-)
U příspěvku:Záře z polní brázdy
Hugo Ramon (Občasný) - 16.5.2017 > Jára z Opičí hory> Je to jen Panova hra na syrinx. Poskakování v duze :-)
U příspěvku:Kdo byl Ježíš Nazaretský?
Hugo Ramon (Občasný) - 9.5.2017 > Jára z Opičí hory> Na každý pád žádné savé oplzlíky natož koncil v Nikaia nepotřeboval. Jen Konstantin zoufale nahrazoval starý římský panteon moderním cool křesťanstvím.

U příspěvku:Kdo byl Ježíš Nazaretský?
Hugo Ramon (Občasný) - 9.5.2017 > mystikus> vykouzlení úsměvu může znamenat i v této blažené době pár minut navíc :-) děkuji padre ...
U příspěvku:Co měli v ruce templáři ?
Hugo Ramon (Občasný) - 7.5.2017 > P.V.Ctihodný> Mas pravdu ale jen z druhe casti valecneho pontifikatu. Nejprve zmatene necinil nic na ochranu zidu, a tedy proti zverstvum, podporil 3. risi a posleze prohledl a Vatikan byl na strane spojencu.
U příspěvku:Tři zastavení jara
Hugo Ramon (Občasný) - 6.5.2017 > Claw> :-)
U příspěvku:Parvenu skládá křídla
Hugo Ramon (Občasný) - 5.5.2017 > mystikus> delším pobytem v Alpách lze vysvětlit všeliký vztah k Hebrejcům, obzvláště je-li jinoch bez čepice :-)
U příspěvku:Parvenu skládá křídla
Hugo Ramon (Občasný) - 4.5.2017 > mystikus> Tebe můj text nezaujal?
U příspěvku:Tři zastavení jara
Hugo Ramon (Občasný) - 3.5.2017 > mystikus> Jo :-)
U příspěvku:Poematik
Hugo Ramon (Občasný) - 27.4.2017 > Li-po> Díky, mám radost :-)
U příspěvku:Poematik
Hugo Ramon (Občasný) - 27.4.2017 > mystikus> nevytahuj svý Jardy Dardy posvícenskej požívači vinárenskejch koutů; vzpomněl jsem, že křest mě obohatil o nové jméno po otci Jaroslav, po tolika letech a já zjistím, že jsem i Jaroušek :-)
U příspěvku:Cisterna si hladí pupek proti směru hodinových ručiček
Hugo Ramon (Občasný) - 27.4.2017 > mystikus> se slovy si má hračkovat dráček Hugáček a ne jeskynní Mystik se Sluncem v praku, ovšem ti dva bodové nejsou nesympatičtí pobudové
U příspěvku:Děvka je kormidelník Měsíce
Hugo Ramon (Občasný) - 26.4.2017 > mystikus> Můj oblíbený Marcus A. mí říká - dobře činit a sklízet hanu, toť úděl královský :-)
U příspěvku:Děvka je kormidelník Měsíce
Hugo Ramon (Občasný) - 26.4.2017 > benkroft> 
Přijímej skromně, zříkej se bez reptání :-)M.A.
U příspěvku:Cisterna si hladí pupek proti směru hodinových ručiček
Hugo Ramon (Občasný) - 26.4.2017 > mystikus> yeees, Jánoš Bán - na první pohled Otík, na druhý taky a třetí musí poznat pisatel komentáře :-)
U příspěvku:Děvka je kormidelník Měsíce
Hugo Ramon (Občasný) - 25.4.2017 > zochrova> merci beaucoup :-)
U příspěvku:Strohá sdělení definitivní úřednice Sociálního referátu
Hugo Ramon (Občasný) - 24.4.2017 > zochrova> tak to mám radost i já :-)
U příspěvku:Hrátky s čertíky
Hugo Ramon (Občasný) - 24.4.2017 > Megaira> jen šalba, klam a dobrá sprcha :-)))
U příspěvku:Zkrocení zlého může
Hugo Ramon (Občasný) - 20.4.2017 > zochrova> To jsem rád :-)
U příspěvku:Hrátky s čertíky
Hugo Ramon (Občasný) - 20.4.2017 > mystikus> zase jsi nachytal pitomýho kuchtíka na prasklý větvi nedozrálý švestky
tvůj vesmír se rozkládá na krunýři želvičky a já jsem hrdinný patolízal Achilles?
U příspěvku:Hrátky s čertíky
Hugo Ramon (Občasný) - 19.4.2017 > mystikus> konečně jsi se přesvědčil o mém kulinářském umu lucullského plantážníka čekatele a ještě se ušetří za darmojedy opisující recepty :-)
U příspěvku:Alchymie mý suchý cesty 4 NADĚJE
Hugo Ramon (Občasný) - 13.4.2017 > zochrova> Děkuji za přízeň :-) krásné svátky :-)
U příspěvku:Cesmínová limonáda teče z okapu
Hugo Ramon (Občasný) - 12.4.2017 > mystikus> Cesta nesmělýho poutníka těžko předvídatelná. Kdo ví, kde to všechno skončí? Misionáře v Amazonii čekal těžký úděl, možná i smrt :-) není hanba tovaryše - trousit žmolky dobrodružství, třebas někdy ječí svý planý pravdy do papíru :-)
Mimoběhem : neřekl jsem bez nauk, to by bylo extrémně hloupé. Vidím to jako dětství, dospívání a odpoutání od rodičovskýho prsu.
U příspěvku:Cesmínová limonáda teče z okapu
Hugo Ramon (Občasný) - 11.4.2017 > mystikus> ... ten toluen jsem nikdy nečmuchal, ale v blázinci lze slyšeti o rozličných řemeslech z různých krajů. O Jaardovi Hovadíkovi jsem slyšel před dávným časem. Myslím, že je dobře, po dosažení nezbytných zkušeností, přestat se rochnit v prdelích svých předchůdců a jít vlastní Cimmermanovskou cestou.
U příspěvku:Rozmarná liturgie pro apoštoly nerozumu
Hugo Ramon (Občasný) - 10.4.2017 > žaža> tajně se může ;-)
U příspěvku:Rozmarná liturgie pro apoštoly nerozumu
Hugo Ramon (Občasný) - 10.4.2017 > žaža> Děkuji uctivě :-) a na středu jsem do své alchymické sušinky zakomponoval i naději, která se skrývala na dně Pandořiny skříňky ;-)
U příspěvku:Přelet pod kůží
Hugo Ramon (Občasný) - 10.4.2017 > zochrova> dík, když všechno není jen fajn :-)))
hezký den
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter