Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 1.11.2017 > Příjemný zbytek života Kateřino, hodně štěstí Františku.
U příspěvku:Když kašpar jako já myslí jednou něco vážně (viz poslední kom)
s!braň (Občasný) - 1.11.2017 >
Malý dotaz. Vyměním obrázek u dílka, změna se projeví ze 36 hodin. Takže ten dotaz: KDE TO JSME?! Má li někdo úctu k amatérské literární tvorbě, neexistuje dnes krom Písmáku v češtině nic použitelného. Svých much má taky dost, ale jeho zákazníkům nejsou alespoň podkopávány nohy. Takže vás zvu. K NÁM.
U příspěvku:Když kašpar jako já myslí jednou něco vážně (viz poslední kom)
s!braň (Občasný) - 1.11.2017 >
Zeman: Andreji, ať se daří.
Pitomio: Ať stát řídí lid.
Komunisté: Hnutí Ano by jsme podpořit mohli.
Klaus ml: Děti mají mlčet a poslouchat.
Topolánek: Kucí, pojďme se všichni spiknout proti jednomu.
Já: Vždy jsou lepší změny, třeba i prozatím k horšímu, než neměnný stav.

Je dobrá doba.
U příspěvku:Když kašpar jako já myslí jednou něco vážně (viz poslední kom)
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >
Dnes mají svátek Štěpánky.
U příspěvku:Když kašpar jako já myslí jednou něco vážně (viz poslední kom)
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >
Politika v hospodě dnes: „Bartoš neni Bureš blbče.“
U příspěvku:Když kašpar jako já myslí jednou něco vážně (viz poslední kom)
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >
Nechte Andreje pracovat, buďte tak laskaví, alias Já odpouštím všechno kromě lenosti.
U příspěvku:Když kašpar jako já myslí jednou něco vážně (viz poslední kom)
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >
ČSSD vzala nazpět Paroubka
(jsou informace, které by jakýkoliv komentář zdeformoval v jejich ryzosti)
U příspěvku:Když kašpar jako já myslí jednou něco vážně (viz poslední kom)
s!braň (Občasný) - 31.10.2017 >

Svěrák: Výsledky voleb jsou katastrofou.

Já: Takže pane Zdenku. Děkuji vám za několik skvělých scénářů ze 70.letech. Já vím jak vznikly a nikdy jsem vám vaši pragmatičnost nevyčítal (co si budeme povídat, anticharta, film Nejistá sezóna z roku 1987! atd.). Padesát let - skoro na den přesně - jste se vezl na vlně falešné dobroty a rozumu, zde srovnání s J.W. Richem sedí dokonale.

Ale že se takhle krutě nebudete schopen vyrovnat s dobou, která vás už nechce a nepotřebuje, to jsem nečekal. Takže poslední poděkování, pane Zdenku. Tentokrát za nejjasnější ukázku toho, že člověk má umět ztichnout včas. Všechny nás senilita čeká, jejím následkům se dá ale vyhnout tak, že ji sami předběhneme. Vy ale budete mít penízky hodně rád až do poslední chvíle, viďte?

A ani jinak smutný nebudete. Víte, že náš maličký národ si váží i malých lidí, jen když z toho sám něco má. Proto až radostně přehlédne vše, co se mu nehodí. I pravdu o vás, pane Zdenku. Sbohem.
U příspěvku:Volební noc
s!braň (Občasný) - 19.10.2017 > s!braň> Ta angažovanost mě tak nadchla, že až při druhym čtení jsem si všiml, jak je to sexy syrový. Jaký tři body, pět!
U příspěvku:Volební noc
s!braň (Občasný) - 18.10.2017 > Pochvala za angažovanost. Tentokrát volby opravdu zajímaj všechny. To je skvělý! Lidi, já se dočkal! Pro tohle jsem cinkal klíčema. Aby bylo jinak. Že líp, to už pak přijde samo.
U příspěvku:Pôjdem na Slovensko
s!braň (Občasný) - 16.10.2017 > Tentokrát se mi to jako báseň moc nelíbí, dokonce i trochu ještě míň. Tvojí mimořádnou dovedností je rýmování, které zní NAPROSTO přirozeně. Máš i jiné dobré vlastnosti, přiznávám ale, že i tu jednu píšu jako maskovací plachtičku. A to nad skutečným důvodem, proč sem VŮBEC něco datlím.

Tak. Ale když už jsem přiznával půl, není důvod odhalit i zbytek. Chci se pochlubit. Já taky jednou budu žít na Slovensku. A budu tam šťastný. I když si půjdu koupit jen rohlík, heč, i tam budu poslouchat ten nejkrásnější jazyk na světě.

Tak se nehněvej, že jsem k svému sobeckému zájmu použil prostor pod tvým dílem. Měj se fajn.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 13.10.2017 >

s!braň (Pravidelný) - 5.9. > I ty máš řád, náhodo. Dostanu tě.

s!braň (Pravidelný) - 5.9. > Všechno má svuj čas a následnosti. Vychytat!
Jinak nevytěžíme, co nám rozkoše přinášejí.

s!braň (Pravidelný) - 5.9. > Vyběhnem s nima oběma. Domluvíme se na ně, jako oni na nás.
Dostanem je. Boha i dábla najednou. My dva ty dva jo.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 13.10.2017 >
Čas já už neřešim, na to nemám čas.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 13.10.2017 >
Mluvit o svém životním partnerovi jako o Nepříteli je blbý.
Ale ještě desetkrát pitomější je nazývat ho Přítelem.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 13.10.2017 > Ovečka> 
Jevíš se přinejmenším lehce nasratá, to vůbec není ovečkovský.
Nebyl to záměr a vlastně mě to docela mrzí. Ale tak úkol nestál.
Chci lidi rozpřažený nejen napříč tématy, ale i náladami. Je to nutný.
Takže to zase dopadá dobře a určitě bude i dál. Věřím ti.
V Dárku a Kosech mám důvody i důkaz.

U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 13.10.2017 >
Za jednu noc můžeme probrat celej svět. Včetně nápadů,
který přijdou, až už se zase nebudeme dávno znát. Víš to.
Ale přes internet to nepůjde, to víš taky. Hezký ráno, kámo.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 12.10.2017 >
Nejvíc snahy v sobě musím najít tehdy, kdy je správné a potřebné něco Neříct. Ale z nejhoršího už jsem venku;).
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 12.10.2017 > Ovečka> Hele tě, člověk na totemu, koho by to napadlo;). Jsem rád, že se bavíš, ale... snad mezi smíchem zůstává prostor i pro jiný (myšlenky). Rád bych, tak snad. Měj se fajn.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 12.10.2017 > Praha je dnes město Slovenek, přátelé.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 12.10.2017 >
S většinou si dokážu dělat co chci. Na druhou stranu, zkušenýho člověka nedostanu nikdy. Protože... všechno mi moc kouká z očí. A když jsem zamilovanej, je to ještě horší. Je fajn, že teď nic neřikáš.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 10.10.2017 >
Nejsem hodnej, protože bych měl. Mě to jen baví.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 10.10.2017 >
Jen JÁ sám? Jo. Všechno ostatní už tu bylo nebo pro to ještě nedozrál čas.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 10.10.2017 >
Tolik originálních nápadů a hledisek, kolik si jich sám vymyslim. Hmm. Je fajn žít ve světě stoprocentních jistot.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 10.10.2017 >

sex dialog atack

- Mám s tebou jistý záměr.
- A má ten záměr záměr... co to povídám-
- Má.
- Co?
- Ten muj záměr má ten záměr.
- Aha... Ale... to je vlastně-
- (dvojhlasně) Ddobře.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 9.10.2017 > Můžu si být jaký chci. Třeba mladý a pevný, vláčný a měkký, nebo i zralý tekoucí. Co bych nemohl? Můžu. Když může sýr Olmín, můžu já taky.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 2.10.2017 >
Proto človíčci žili pohromadě, protože to bylo nutný k přežití. To byl ale jediný důvod, který dnes už neexistuje. Máte průser lidi. Zbavit se tohodle bludu bude hodně bolet. A to i přesto, že se vám to MY snažíme co nejvíc usnadnit.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 2.10.2017 >
Miloval jsem texty Radkina Honzáka. Už ne. Ale jeho samého budu mít v lásce vždycky. Naučí mě, osobním příkladem a ne o své vůli, nakonec i včas ztichnout. Ano, i to se mi bude jednou hodit.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 2.10.2017 >
Nikdy jsem v ničem moc zvláštní nebyl. Trochu, že jsem se nebál vyslovovat nápady a trochu víc, že jsem je i dost bezostyšně zkoušel hned praktikovat. Na tom jste se, na cizí odpovědnosti, všichni rádi vozili.

U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 1.10.2017 >
Je chytrej a myslí si, že když říká holkám chytrý věci, budou ho mít proto rády. Je to chytrej, naivní blb.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
s!braň (Občasný) - 1.10.2017 >
Žbirka je kokot, teď ale řekl: Dodnes Češi rozumí slovenštině díky písničkám. V tom má pravdu.
Takže co, popaři? Jste taky rádi užitečný?;)
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
s!braň (Občasný) - 1.10.2017 >
Už je to tady, předvolební kampaň začala. Vtipnější a lživější plakáty na ulicích jindy nevidět. Např: Všem byty za dostupné ceny. Ty vole! Nebo: Spravedlivé platy i pro Pražany. Ty vole!!! Mám volby rád.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter