Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Kombajn
(muž)
Občasný
Na Totemu: 5631x
Napsat zprávu
Autorův WEB

new: změnil jsem look změnil jsem adresu změnil jsem svůj obor změnil jsem svoji duši a teď se navracím..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Svatý Ján
Kombajn (Občasný) - 15.4.2011 > Omlouvam, ale musim zklamat i Jaro... Slo to z RAWu do JPGu, zadny TIFF se nekonal...
U příspěvku:Svatý Ján
Kombajn (Občasný) - 14.4.2011 > Vzhledem k tomu, že pevný objektiv 35mm žádným zoomem nedisponuje, tak NE...
U příspěvku:nvm
Kombajn (Občasný) - 7.9.2010 > hutne... predpokladam ze totalni retro
U příspěvku:Zakřivený prostor
Kombajn (Občasný) - 7.9.2010 > co ty kapky na tom? ale jo...  :)
U příspěvku:24_6_2010_18_44_03
Kombajn (Občasný) - 25.6.2010 >

evidentně je pán spíš grafik než fotograf a to ještě špatný. Ke kompozici... to Tesco je moc namačkané na kraj. Ty oblaka jsou moc ztmavená a snížen kontrast a ty komíny jsou PEKLO. Jak vlepené z jiné fotky (je mi jasné, že to vlepené není, ale světelně a kontrastně naprosto jiná atmosféra. Mín Photoshopu a víc věř rukám, očím a hlavě. Kritiku nepíšu abych se ti vysmíval, ale abych ti pomohl a ukázal směr...

U příspěvku:Zvířetice - věž
Kombajn (Občasný) - 4.5.2009 > to bych skoncil vyrazne hluboko pod hradem :D
U příspěvku:Malba čistícím gelem do vany
Kombajn (Občasný) - 11.3.2009 > papillon> zeleny domestos gel do vany
U příspěvku:Mosty
Kombajn (Občasný) - 2.3.2009 > rohe> neni to montaz, je to v Berline maly kousek od parlamentu, mezi dvema budovami jsou pres reku dvojurovnove mosty...
U příspěvku:Nebreč
Kombajn (Občasný) - 8.7.2008 > hloupy ivan> plastika vystavena na Petrove behem cervna... foceno normalne jen s polarizakem a barevne posunuto (viz fialove vetve)
U příspěvku:Alča - Amsterdam
Kombajn (Občasný) - 20.6.2008 > ariel> to jsou slunecni oranzove bryle... ma zrak v poradku a je moc krasna :)
U příspěvku:touha
Kombajn (Občasný) - 3.6.2008 > ZADAM ZAVEDENI ZAPORNYCH BODU!!!
U příspěvku:Rozpuk
Kombajn (Občasný) - 6.5.2008 > je to pekne, ale priste si sezen nekoho, kdo to odpovidajicim zpusobem taky nafoti...
U příspěvku:S.T.R.O.M
Kombajn (Občasný) - 1.4.2008 > Mazionek> slnecna jazera, okoli sence
U příspěvku:S.T.R.O.M
Kombajn (Občasný) - 1.4.2008 > Periskop> spodek mam vypalenej... serid si monitor :) vypaleneho tam opravdu moc neni. co se tyka signatur, to je moje vec, nekomu se to libit nemusi, budiz...
U příspěvku:women in red
Kombajn (Občasný) - 21.2.2008 > Gabra> Na namesti Svobody v Brne nad HUMANICem.... je to pravda trosku prisaturovane...
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
Kombajn (Občasný) - 11.2.2008 > to snad ani nema smysl komentovat, proste tady nekdo umi :)
U příspěvku:single moments /2/
Kombajn (Občasný) - 11.2.2008 > ta horni je lepsi, jenom muze vadit dotyk stinu a ruky, ta spodni neni tak dobra. ta horni je je vyborna...
U příspěvku:Konzumní
Kombajn (Občasný) - 24.1.2008 > Rayer: jsem si jist, ze byt na miste a videt ohavnou vylohu, bys to fotil stejne a taky bys jeste rezal :D
U příspěvku:PF 2007
Kombajn (Občasný) - 24.12.2006 > harpagon> ok, mas bod, to je ferova interpretace!
U příspěvku:PF 2007
Kombajn (Občasný) - 23.12.2006 > ??? tak s viagrou to ma spolecnou jen barvu smailiku. jinak se viagra nepodava v injekci a ta tabletka ma tvar kosoctverce... spis to melo byt takovy nazi rozkaz: budte stastni a kdyz ne, tak nasilim :)
U příspěvku:čas je hráč
Kombajn (Občasný) - 23.12.2006 > radeji bych videl 1 aspon prumernou fotku, nez "tohle" i s tim blbym photoshopem se to musi umet, coz zrovna neni tvuj pripad, ja vim, jsou Vanoce a mel bych byt milej, ale tohle je tak 1. kycovite, 2. neoriginalni, 3 spatne technicky udelane, ze nemohu...
U příspěvku:Bety
Kombajn (Občasný) - 26.10.2006 > idealni fotka na tema proc nefotit digitalem velke svetelne dynamicke rozsahy, ktere digital proste nezvlada... svetlo je spatne, a svetlo je zaklad. Levy horni roh, toho obrazu si nikdo nevsiml? Dalsi vec podhled. Vsadím se, ze ta slecna je ve skutecnosti krasnejsi. Podhled vetsine lidi dost neslusi. Do oci neni poradne videt ani psovi ani slecne. Autor nas nenechal vpustit do jejich komunikace... v zasade docela spatne... takze neves hlavu a fot dal...
U příspěvku:A zítra zase...
Kombajn (Občasný) - 26.10.2006 > neni to zcela ostre, ale to ani u nekterych fotek byt nemusi :) Te zelene uz je tam kapku moc, ale jako dokumentarni fotka myslim velmi dobre. Dulezite je, ze se v tom clovek neztrati.
U příspěvku:...
Kombajn (Občasný) - 26.10.2006 > skoda ze je ta pistole tak neznatelna... vlevo je bohuzel moc volneho mista ale v zasade to v sobe neco ma, je to teda trosku brutalne upravene, ale jsou fotky kterym to tak proste slusi, coz je tento pripad...
U příspěvku:po(d)hled z Brna
Kombajn (Občasný) - 26.10.2006 > Ógyst Pisoár> ty i dalsi... Vyjadris se k tomu nejak vic? co se ti na tom libi?
U příspěvku:po(d)hled z Brna
Kombajn (Občasný) - 26.10.2006 > Tajemník> 

clovek zaskrtne ze chce podrobit kritice a dostane jen jedno cislo. a to samozrejme neplati jen o tobe, ale i o tech co mi jen poslali 5.... myslim ze je to skoda.

ale zpatky k tobe. NULA. Vyjadris se k tomu nejak vic?

U příspěvku:noční divadlo
Kombajn (Občasný) - 7.7.2006 > photoshop ??? dekuju pekne, predpokladam, ze ho mas koupeny legalne... preferuju zoner photo studio... navod by byl "srovnani perspektivy" ;) ono to je srovnavane ale jen na soudkovitost, ale trosku jsem to prehnal...
U příspěvku:adagio
Kombajn (Občasný) - 28.5.2006 > tak tohle uz prosim ne. jako nebyl by problem se s takovou srackou dostat do novin, kde potom skoci jako po vtipne ilustraci redaktorky, ktery tu przni vkus lidem treba 40 let, ale tohle je fakt fakt fakt spatny
U příspěvku:KA-4
Kombajn (Občasný) - 28.5.2006 > !!!! totalne bez vyhrad, nadhera. mozna je zbytecne moc tmava, ale to je uz subjektivni, protoze vyvazena je dokonale...
U příspěvku:Bez názvu
Kombajn (Občasný) - 28.5.2006 > asi bych neodolal a tu tecku posunul nad ten zmuchlany papir a pak to fotil vzhuru nohama. vznikl by tak otaznik... jinak mi v te fotce chybi vic syrovosti. coz takto zvysit kontrast? takto je ta fotka docela prazdna...
U příspěvku:zákaz vstupu vetřelcům
Kombajn (Občasný) - 14.4.2006 > TheThing> nemel, ani jsem to nerovnal v pc...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter