Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:BOHUŇO, SPLASKNI!
1 helen (Občasný) - 26.6.2020 > Chlapci, chlapci, aspoň že ta úroveň fotek jde nahoru, konečně správná cestička pro vašeho kolíčka...
vlastně koníčka, ale už to tam necham, aby měla Bohuna do čeho smočit rypáček!
A já teda jako nejsem Bohuna?

Julián říká -štíhlý pas a ňadra dmoucí...
tady něco málo schází, tak snad příště už to bude v plný parádě!
U příspěvku:BOHUNO-USMĚJ SE NA NÁS!
1 helen (Občasný) - 21.6.2020 > Už víme kde se vzala tvá přezdívka - KOZA - a taky je mi jasný proč tak inteligentní krasavice komentuje fotky jinejch, ty na to přeci máš!
Jen tak dál!
U příspěvku:Tak co, SLUNÍČKÁŘI?
1 helen (Občasný) - 15.6.2020 > čtenář> 1 radu pro sebe mám a ta je nad všechny ostatní!
NEPOSLOUCHAT ŽVÁSTY LIDÍ, KTEŘÍ SE NEUMÍ ANI PODEPSAT!
U příspěvku:JE TU ODPORNY SMRAD
1 helen (Občasný) - 9.6.2020 > Proč starý, ty budeš asi panic... smrdíš tu spíš ty, pitomečku!
U příspěvku:/Ne/dokončené miniatury 9
1 helen (Občasný) - 3.6.2020 > líbí
U příspěvku: TADY JE JAROMÍROVO, aneb pomsta Tupoňovi je sladká
1 helen (Občasný) - 27.5.2020 > a todle všechno pro jfj
U příspěvku: TADY JE JAROMÍROVO, aneb pomsta Tupoňovi je sladká
1 helen (Občasný) - 24.5.2020 > Tak kde je tvá kritika Tuponi?
Nějak jsi zmlkla?
Teď jsem viděla fotku juliána na insta, to by sis teprvá urvala šourek...
U příspěvku: TADY JE JAROMÍROVO, aneb pomsta Tupoňovi je sladká
1 helen (Občasný) - 24.5.2020 > Jaroušku, to já přece dobře vím!
A těším se na tvůj nový pořad v divadle, doufám, že pro mě bude místečko i když bude narváno?
U příspěvku: TADY JE JAROMÍROVO, aneb pomsta Tupoňovi je sladká
1 helen (Občasný) - 24.5.2020 > čekám na tvý kecy Tuponi. Copak máš ty lepšího, ráda se podívám!
U příspěvku:Odřeknutá
1 helen (Občasný) - 16.5.2020 > jo
U příspěvku:Šijeme roušky
1 helen (Občasný) - 11.5.2020 > čtenář> tobě stačí málo!
To bys někdy měla jít na schůzi Pirátů, tam je to samej kokot a píča, tam by ses uchechtala k smrti!
U příspěvku:SLUNCE - 1941
1 helen (Občasný) - 24.4.2020 > supr, já to chápu celkem jasně, ale ty chceš asi znát jestli to pochopila a jak Zkouška, ta veliká a kvalifikovaná odbornice na poezii! Taky bych se ráda pobavila, tak vydržíme, snad se nebude bát rozebrat tvé dílo. Líbí se mi, což je důležitý dodat.
U příspěvku:MODRÉ BODLÁČKY
1 helen (Občasný) - 19.4.2020 > čtenář> Ahoj, to jsem ráda, že to někdo vidí stejně jako já.
Zkouška, neboli Bohuna je místní stalkerka a jen otravuje.
Když nepozná krásnou báseň, neumí přečíst víc jak 4 řádky gramatickýho rýmu, neví, co je rým ani volný verš, tak proč tady je?!
Julián jí několikrát nabízel, že jí pomůže, ale to sem nejdřív nějakou báseň musí vložit!
Já bych jí poslala do háje hned, ale Julián, jak už to u takových lidí bývá, je velký dobrák a slušný člověk.
Takoví lidé se už dnes nerodí.
Vůbec nemá cenu se s tímhle votravnym spratkem zdržovat, ahoj, helen
U příspěvku:MODRÉ BODLÁČKY
1 helen (Občasný) - 18.4.2020 > KODET TO ŘEKL ZA NÁS ZA VŠECHNY, BEZ VYTÁČEK A NAPŘÍMO.
U příspěvku:MODRÉ BODLÁČKY
1 helen (Občasný) - 18.4.2020 > Udělal jsi mi ohromnou radost, ta mi scházela.
Zase malá úprava, viď, ale zase k lepšímu.
Jak píše Anál, není co dodat, ani k té kráse a ani k té zatrpklé puberťačce.
U příspěvku:NÁSLEDUJ MĚ
1 helen (Občasný) - 6.4.2020 > super změna, díky
U příspěvku:NÁSLEDUJ MĚ
1 helen (Občasný) - 5.4.2020 > A mě jste jako nepozvali????!!!!
Báseň neměnit!
U příspěvku:ZKOUŠCE-BOHUŇE-VYCPÁVCE
1 helen (Občasný) - 4.4.2020 > Přesně jak říkáš Anále a je to i potvrzrní moudrých slov j., že blbec, když něčemu nerozumí, tak se tomu směje a vysmívá, Gratulujeme VYCPÁVCE!
U příspěvku:ZKOUŠCE-BOHUŇE-VYCPÁVCE
1 helen (Občasný) - 2.4.2020 > zkouška> Já jsem j. psala ať se na debaty s tebou vy... že nejsi schopná to pochopit.
Když to neumíš přečíst, tak ti jsou pravidla na nic.
Prostě je to na tebe moc složitý, tak to přijmi a už se neztrapňuj. NIC NEPÍŠEŠ, jer chceš trolit, to mně bylo jasný hned. Nevotravuj a hlavně ne juliána, prostě ho nečti, nečti vůbec žádnou poezii, uděláš tím Totemu tu největší službu. Natvrdlému člověku prostě není rady ani pomoci.
Jsi vopravdu neskutečnej srab, posera, kterej se stydí za svý výtvory, tím že budeš dělat chytrýho se nic nenaučíš, trotle.
U příspěvku:Budu
1 helen (Občasný) - 2.4.2020 > Něco mi tam úplně neladí, ale minule jsi nezareagoval, tak o podrobnosti asi nestojíš
U příspěvku:ZKOUŠCE-BOHUŇE-VYCPÁVCE
1 helen (Občasný) - 1.4.2020 > Jak pozoruju tak má slova o pokoře jste hodili do mísy zbytečnosti...
Nemůžete se nabažit úspěchu?
Chápu a tady ráda opakuji 5+D
U příspěvku:Poéma o poctivosti II.
1 helen (Občasný) - 23.3.2020 > Já bych k autorovi nebyla zas tak příkrá. Podle mě je sice ujetý, že přešel z divných čmáranců a vtipů, kterým rozumí asi jen on sám k přepisování, tzv. Mystikusování, ale zase to přiznal, ne jako ta dealerka, která vše krade a ještě si nedá ani tu práci, aby to švihla jinde!
Snad se to tu nestane zvykem, jak jedno tak druhé a ti anonymové? To už je dobou, kdy vyskakují různí idioti, srabové, kteří se neumí podepsat a především jim to server umožní.
Kam jinam mají dnes jít, když je smázne Google, Youtube i FB, tak vlezou sem.
Naštěstí to tu někteří, a nemusím je jmenovat, vyvažují svými excelentními díly. Mrzí mě ale, že to Totem neumí ocenit a zalekl se tý hydry, že by je urážela, kdyby tak učinili. Je to opět výraz malosti a srabství.
Jenomže my ti tu radost Bohuno nebo jak si říkáš neuděláme, abys Totem zničila, prostě ne!
Já sice taky neumím psát, jako ty, ale aspoň nekecám kraviny pod díly lidí, kteří to umí!
U příspěvku:kam s rouškou?
1 helen (Občasný) - 17.3.2020 > Je to fakt velkej hnus k zblití, už jsem myslela, že tvé dovádění na refíži ničím nepřebiješ!
U příspěvku:LITOVEL PROTESTUJE a VYHLAŠUJE KARANTÉNU!
1 helen (Občasný) - 16.3.2020 > čtenář> Přesně! Zamindrákovaná pizda snad ani nechápe, že tohle je o ní!
Dětem, ty zakomplexovaná nemytá pizdo UBLIŽOVAT NEBUDEŠ!
JSEM ZA VÁMA, DĚTI Z LITOVLE, MY VÁS V TOM NENECHÁME!
U příspěvku:Jak je to s tou StB?
1 helen (Občasný) - 9.3.2020 > Hezká půlka pravdy. Tys neřekl kdo je tady ten dobrý, ten slušný a spravedlivý a poctivý. Obávám se, že pak teprve dostaneš reakce, které zasáhnou tvé poznání. Čekáme!
U příspěvku:Má NEJ BOMBA
1 helen (Občasný) - 21.2.2020 > Můj vkus to fakticky neni, ale D za odvahu, jsme rádi, že jsme poznali tvůj vybranej vkus!
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
1 helen (Občasný) - 18.2.2020 > Možná že to udělala z nešťastné lásky k Juliánovi, ráda by pocumlala ten jeho naditej šourek, ale my takový štěstí mít nebudem, cítím, že se k netu prošuká a bude dál obtěžovat a hojit si mindráky.
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
1 helen (Občasný) - 16.2.2020 > zkouška> ty musíš mít opravdu prcka, když si tu furt něco musíš dokazovat, hlupáku!
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
1 helen (Občasný) - 16.2.2020 > analfagot> Děláš si doufám pr... od takovýho ignoranta, který sá trpí nemocí anachronismů tě to bolet nemůže!?
Je to klasická poezie a co je pro tebe určitě pozitivní je, že si tě plete s Juliánem!?
Vycházím z toho, co ty netajíš, že se mu básnicky chceš vyrovnat... Kdysi sis posteknul, že na delší básně ještě nemáš... tak tady tato je důkazem, že už na to máš.
Je naprosto současná, moderním jazykem tvýho věku, žádná holá říkačka a přesto v klasickém hávu a řemeslně dokonale zpracovaná.
Možná, ale neznám celý tvoje dílo, se jfj ještě nevyrovnáš v tý rozmanitosti stylů a slovní zásoby. Jenomže jsem si tím jista (jak by řekl jfj), že to přijde, máš na to, hlavně buď pevný a nepodlehni závisti diletantů.
Já bych asi začala uvažovat, kdybych teda uměla, to co ty, o vlastním stylu, ale možná si to musíš tzv nažít jako Julián, zatím můžeš psát o ženských, nemýlím-li se...
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
1 helen (Občasný) - 16.2.2020 > zkouška> A proč sem pleteš Juliána, když to napsal Analfagot? Ty už jsi taky na fetu?
A co básně od Juliána pod nicky Seifert nebo Wolker, ty ti taky nejedou?
Jistěže ne, ale když jsme po tobě chtěli uvést tvoji nejoblíbenější a tvýho nejoblíbenějšího autora, tak ses nezmohla na nic!
Ty si zasloužíš přesně ten výtvor od ZDŠ Litovel, ten se k tobě fakt hodí.
Bohuno, tak sis trochu pokecala i s náma, viď, nejenom sama se sebou!
Každej není tak jednoduchej jako ty, co na tom nechápeš? A proč si myslíš, ty chytrolíne s mozkovou nedostatečností, že by měli všichni psát stejně, tak jak se ti to líbí, respektive, jak to ještě přeblekotáš? Dle toho, co o jfj vím, tak z toho byl asi hodně smutnej, že se ti jeho báseň líbila, protože ty jsi založila hodnocení - 1 BLB, TROTL apod., to jsi měla asi nějakej výjimečnej den na svobodě ze síťový klece...
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
1 helen (Občasný) - 13.2.2020 > Tak asi má Anička-Bohuna stejný nápad jako ty a asi jí napadla stejná slova...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter