Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ke včerejšku
Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
Zopakujem: Zase raz vieš velké hovno, ako o všetkom.
Verím, že ta odtialto vypráši samotná autorka.
Kto by mal nervy s takymto osamelym, frustrovanym a zakomplexovanym chlapíkom.
U příspěvku:Ke včerejšku
Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
Mám celú debatu oscreenovnaú od samotnej autorky.
Zase vieš velké hovno, ako o všetkom.

Všetci ste tu u nej na fóre.
Jeden mláti papulou prázdnu slamu, druhá vyplakáva.
Proste sa už chodte hrat na iné pieskovisko a neotravujte.
Snád to len nerobíte zámerne, deti… Lebo zdá sa, že nečakáte na nič iné, len na novy pohyb a komentár pod článkom.

A tymto s vami končím.
Nikoho frustrácie a nočnú osamelost liečit a naplñat nemienim.
U příspěvku:Ke včerejšku
Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
Na mne si nezgustneš.
Ergo - vysieraš sa na tomto fóre cely deñ a ešte o tretej ráno číhaš ako chory pes.
Odpál idiot, s tebou sa nemá cenu bavit ani minútu.
U příspěvku:Ke včerejšku
Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 >
Ja osobne o depopulácií viem dávnejšie, než ty a presne chápem aj to, prečo k nej bude musiet dôjst.
Viem to zhruba od roku 2010, v roku 2020 sa to celé len podčiarklo.

Mám pocit, že čitatelia, ktorí ti tu vyčítajú spôsob tvojho vnímania, myslenia a vyjadrovania sa, si na teba robia akysi nárok. Akoby si sa im mala zodpovedat za nejaké fiktívne rozpory v tvojich tvrdeniach. Akokeby boli smutní z toho, že ti uverili a teraz je tvoj prejav za hranicou ich kognitívnej disonancie, tak už sa s tebou nechcú kamarátit a berú ta na zodpovednost za to, ako si ich sklamala a zlomila im srdce.

To je infantilné, naivné a neelegantné.

Ak tvoj aktuálny prejav nevedia uniest, vedia, kde sú dvere a nemusia tu strácat čas vyplakávaním, moralizovaním a pohoršovaním sa.
Neuveritelné.

Ja by som takúto trpezlivost naozaj nemala s nikym.
Ty nikomu nič nedlžíš a ani sa nikomu nemáš prečo zodpovedat za zlomené ilúzie, ktoré o tebe mal. Ich problém. Zle ta odhadli, bodka. Odhadli ta naivne a asi aj so slepou vierou, nie s pochopením. Tak potom plačú, ked sa im idol zrúti z piedestálu.

Ja tvojmu prejavu velmi dobre rozumiem, pretože tieto informácie mám už dost dávno aj ja, z mojich vlastnych napojení. Nevidím nijaky rozpor v tvojich tvrdeniach a ani som ti nikdy slepo neverila v zmysle, že ty mi vravíš niečo doteraz nepoznané a ja to hltám ako Písmo Sväté. Naopak. Vždy som ti hlboko rozumela a aj ti rozumiem.
Pretože čerpám sama zo seba a moja skúsenost a názor sa zhoduje s tou tvojou skúsenostou a s tvojím názorom.

Obdivujem tvoju trpezlivost a úmorné vysvetlovanie, ktoré aj tak nikam nebude viest. Jeden sa tu sadisticky vyžíva v tom, ako do teba kope, hovie si v tom a každé tvoje slovo je pre neho novou návnadou a ostaní plačú nad tym, že už sa ti nedá verit, lebo si ranila ich city.

Preboha! Naivná infantilnost, nezrelost.

Pritom je tak jednoduché elegantne odíst a nikomu nevyčítat to, ako kruto rozprášil niečie sny.
Už naozaj nie je čas strácat čas a ani sily.
Nech sa idú vyplakat do plakárne a ten úchylny maniak nech si rozkope nohy niekde na skale, nie na tebe.

Už je všetko napísané, nech si z toho každy vezme, čo len chce.

Osobne ti dakujem za tvoju štedrost a za to, ako si sa podelila o veci, ktoré sa ani nedajú poriadne vysvetlit. Vieš, ako som ti mnohokrát napísala, ja by som niečo také nikdy nedokázala urobit. Svoje vnútro si strážim hlavne kvôli takymto fatálnym následkom z totálneho tupého nepochopenia, prípadne z radosti kopnút si do mña, kde sa len dá. Teba obdivujem, že si to dokázala. Pre mña je tvoje posolstvo nesmierne vzácne. ❤
U příspěvku:Ke včerejšku
Marianna24 (Občasný) - 4.3.2023 > DELTA 2> 
No zdá sa, že pre teba dôležitá a vynimočná je.
Tvojich komentárov je tu pomaly viac, než od nej a vyzerá to tak, že priamo číhaš na to, čo a kde napíše, aby si to mohol rychlo a prvy okomentovat. Potom vypisuješ ako Honoré de Balzac hodotiace píčoviny, z ktorych sa vytešuješ len ty sám a ktoré nikoho nezaujímajú. Pôsobíš závislo a nadržane. Vyslovene potrebuješ kopat a rehotat sa pri tom, ako somár. Krásny obrázok. Posielaš autorku z jej vlastného fóra kamsi do prdele… Prečo do nej konečne nejdeš ty?
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Marianna24 (Občasný) - 4.12.2022 >
To je absurdné, aby sa na Totem chodil vybručat ako tur nejaky exot, ktory hovorí tou istou rečou ako ja, (čo je mi dost nepríjemné).
Cely posrany z budúcnosti o svet vyrevuje na Toteme ako zmyslov zbaveny - haha, tá predstava je komická 😀
Bud je fakt zmyslov zbaveny, alebo si len nevinne pomylil cvokhaus.
Ešte dodám, ze píše ako Jajíša 😀 (jedna moja internetová kámoška). Tá tiez vykričníkmi nešetrí.
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Marianna24 (Občasný) - 4.12.2022 > čtenář> 
Každy vie, čo má robit aj bez tvojich tupych rád.
Ty ju čítaš, alebo pozoruješ?
Podla tej tvojej tupej rady by som tipovala, že psychológ nie si a ani psychiater. Si len pozorovatel, čo neudržal zvierač na ksichte a vypustil svoju potrebu sem.
Teda si nechaj svoje diagnózy pre niekoho u teba doma, to bude snád jediné miesto na Zemi, kde sú ochotní ta počúvat.
U příspěvku:Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Marianna24 (Občasný) - 22.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ano, bude to presne tak…
A z tvojho komentára vlastne chápem, prečo má u NWO ich pracovníčka ASK tak velkú dôveryhodnost a kredit: no vlastne preto, lebo ‘Andrejka’ ukázala oboje, tak svoj ksicht, ako svoj reprodukčny orgán. To je ako preukázat sa občiankou a diplomatickym pasom zároveñ.
Vylúčené jej neverit pri tom, kolko nám zo seba ukázala a čo všetko, okrem svojej zapredanej duše, pred nami roztiahla a otvorila 😁
U příspěvku:Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Marianna24 (Občasný) - 21.10.2022 > koukool> Takisto je divné, že chceš fotku a odhalenie identity u niekoho práve ty, čo svoj ‘xicht’ uchovávaš v anonymite.
Možno ak by si sa odhalil, zbabely chlape, všetci by sme zistili, že nemáš pindíka.

Aby si porozumel: ASK je VEREJNÁ OSOBA.
Nie len preto, že je starostka, ale hlavne preto, že sa rozhodla svoj ‘xicht’ odhalit verejnosti prostredníctvom svojho YouTube kanála.
Tym pádom má jej publikum automaticky právo ju, ako produkt, pozorovat, počúvat a analyzovat bez toho, aby hocikto bol zároveñ povinny svoju identitu odhalit.

Ak nerozumieš takymto jednoduchym logikám, potom si bud malolety, alebo provokatér, alebo idiot.
Možno by si sa mal nabudúce zdržat podobnych “vtipnych” príspevkov. Ono pri tom, ako vyznieva tvoja podpriemerná mentálna analyza, je uz vlastne jedno, ci toho pindíka vôbec máš.
Je totiž jasné, ze nemáš v hlave a tym podávaš presvedčivy dôkaz o type publika Andrei Svobodovej Krešovej…
U příspěvku:Z dnešního chemického dne
Marianna24 (Občasný) - 5.10.2022 > Ked niekto veci-znaly poprie natvrdo to, čo všetci ostatní veci-znalí nadalej na nebi vidíme, dostaneme sa do šoku ani nie tak z toho, ze zrazu sa cynicky a chladnokrvne popiera evidentné, ako z vedomosti, ze tento človek nikdy nebol čestnym hráčom a maska mu náhle spadla…

Sama pozorujem, ze ohladom chemtrails sa mnohí prebúdzajú hlavne od roku 2020. Tak je nutné rychlo pouzit pracovníkov systému, ktorí doteraz predstierali nejakú priatelskú a ústretovú alternatívu, na popretie evidentného, na tvrdenie, ze čierne uz nie je čierne, ale biele…

Osobne mi je z takychto afirmácií zle.
Sú to zapredaní zradcovia. Nezrádzajú len samych seba a všetko zivé, systematicky trávené Stvorenie, ale Zem ako takú.
Kazdy, kto nie je vysloveny blázon, presne vie, ako vyzerajú prirodzené oblaky = Dych Zeme. Kto povie, ze prirodzené je to, co je na obrázku k tomuto článku, prípadne povie, ze je to ozdravné, alebo rovno, ze to neexistuje, je Zemezradca…

Vlastizrada je nepremlčatelná a trestá sa smrtou.
Verím, ze Zem bude rovnako nekompromisná k Zemezradcom, ktorí na Nej zijú svoje špinavé zivoty…
U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Marianna24 (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> hahaha, famózne 👏🏼👏🏼👏🏼

Inak, teraz ma tak napdlo, on sa volá Milan Berger.
Teraz ‘Auroran’.
A on podla jeho logiky vlastne neexistuje.

Napríklad: “Milane, Aurorane, slyšíš?”
On vlastne nikdy nemôže na nič zareagovat, lebo neexistuje.
Jeho vlastná existencia sa sama neguje.

Mila-NE, Aurora-NE.
Neexistuje, podla vlastnej logiky neexistuje.
Pekne si z neho vystrelil ten Anubis, z blba jedného 😀😂
U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Marianna24 (Občasný) - 26.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> Dakujem!

Inak, aj ja si myslim, ze to porno-video bolo len aperitívom.
Krešová prestala v lete poslúchat, tak sa vytiahol aperitív.

Ona uz vtedy vedela, ze bude zase starostkou a bude musiet fachat tak, ako sa jej povie.
Kto vie aké kšefty a pre koho robila s tymi skládkovymi a odpadovymi zálezitostami…

Vo Zvolene, v meste, z ktoreho pochadzam, na starobylom námestí vyrastol obchodny dom Europa. Z prvej ruky viem, ze všetci mestskí architekti boli proti, takato škatula do historickeho jadra mesta proste nepatrila. Architektom a ludom zodpovednym za vzhlad mesta Zvolen prisli vyhrazne anonymne listy k nim domov, s gulkou v obalke s tym, ze to je gulka pripravená do hlavy ich detí.
Viem to od architekta, ktory zlozil funkciu a z mesta odišiel. Nakoniec sa obchodny dom Europa v starom centre Zvolena samozrejme postavil.

Ked Krešovka začala neposluchat v misii, na ktoru bola určená, vytiahol sa aparitív: Porno-video.
Ona velmi dobre vie, ze na ñu existuje aj polievka, a hlavny chod. A potom este zákusok a čerešnička na torte, ktorá uz asi bude gulkou do hlavy jej, alebo jej rodine…
Nie je čistá, spojila sa s NWO-Čertom Diablom a ten si vyzaduje svoje…
U příspěvku:Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Marianna24 (Občasný) - 26.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ja som tento vysledok očakávala.
Ten, kto ju drží za gule, ju potrebuje mat v popredí.

Ona je tá, čo Auroranovi a jeho novému náboženstvu, novej sekte, dláždi cestu vpred a je to ona, čo dláždi cestu vpred aj Tichému, s jeho novym finančnym systémom Gesara/Nesara.

Krešová je klúčovou postavou v tomto procese pri tom, ako dokázala preniknút medzi ludí a doslova ich zhypnotizovat jej hlasom uspávačky hadov. Teda má sledovanost svojho zhypnotizovaného publika a tomu sa už potom rovno do mozgu naočkuje vhodná “duchovná” srágora.

Musí byt starostkou, teda, naoko “niekym” a váženou osobou, lebo obyčajná odkopnutá nula s prehratymi volbami by nemala tú pravú váhu.
Ten, kto ju platí a drží za gule porno-videom, jej už raz pohrozil, ked sa chcela stiahnut. Nesmie sa stiahnut, ani z postu starostky, ani z jej ezo-vyčíñania. Musí byt starostkou, či chce, alebo nechce. Ona podla mña už ani velmi nechce, ale musí.

V lete si plánovala oddychnut a od všetkého sa vzdialit, doslova dat od toho ruky preč.
Prerastalo jej to cez hlavu, predsa len, tak obrovská kudlánka naprešovaná do Krešovkinej fyzickej podoby, to dá zabrat…
Priíšerne ju bolela hlava celé tyždne/mesiace a chcela sa stiahnut.
Potom na ñu jej vydierač vytiahol porno-video a ona začala makat 3x tolko, ako pred tym.
Vyhrážanie zabralo, musí makat až do chcípnutia, bude z nej vyžmykany všetok potenciál. Bude slúžit NWO plánom až pokym nevykychne.

Vedela som už vtedy, ked to video vyšlo, že sa stala starostkou za urcitych podmienok a z určitych dôvodov.
Nikto neokupuje taky post len tak.
Vyrobil sa kompromitujúci materiál a ona sa stala starostkou. Vydieratelna a poslušná.

Ten, čo ju urobil starostkou prvykrát, ju urobil starostkou aj druhykrát.
NIKDY vo volbách nebol problém pridat a ubrat hlasy tam, kde to bolo treba urobit. Volby su globálny a lokálny podvod, to už snád dnes vie každy.

Ako vravím, zhrnuté a podčiarknuté - Krešová starostkou MUSÍ byt aj nadalej. Musí mat určitú váhu v očiach ludí, aby tie zrúdne svinstvá, ktorym otvára cestu a zhmotñuje ich v realite obyvatelov Československa, mali váhu.
“Andrejka je chcená, Andrejku má každy rád, prehrali ste temní, v Andrejke vyhralo svetlo.” - takto si jej volebné vítazstvo vysvetlujú tie jej fanatické idiotky. Bez toho, aby si uvedomili, ze najväčšia temnota operuje práve cez ich Andrejku…

Pod sviečkou byva najväčšia tma… Toto na ñu dokonale sedí.
Asi ju má v hrsti nejaky Drako, toho odporného brylatého zeleného kudlánkového švába…

Mali sme na Slovensku kauzu Gorila, okolo roku 2006, kde došlo k odposluchom stretávok medzi Ficom, vtedajším predpokladanym vítazom volieb a Haščákom, magnátom z NWO, ktory Slovensko vlastne ovláda.

Haščák: “Toto sú vysledky volieb. Chcem vediet, akych ludí plánujete obsadit do rezortu zdravotníctva.”
Fico: “To je nejaky Váš prieskum, čo ste si nechali vypracovat?”
Haščák: “Nie, toto sú už konečné a definitívne vysledky volieb.”
Fico: “Ako? Ved volby sú až za tri tyždne!”
Haščák: “Vravím Vám, že toto sú vysledky volieb.”

To boli parlamentné volby. Celoštátne a vopred zorganizované. ‘Niekto’, nie ludia, rozhoduje o tom, kto bude vládnut a ako bude vládnut. Ak sa toto stalo na Slovensku, potom v nejakej zasranej vesnici, kde smrdí Krešovka a má aj nadalej smrdiet, niečo také nestojí nijakú námahu...

Ludia sú idioti, ak si myslia, že volia a rozhodujú.
Ludia sú idioti, ak si myslia, že vakcína je život a sloboda.
Ludia, nezaočkovaní, sú idioti, ak si myslia, že novy system Gesara/Nesara porazí ten stary - nevidia, že sa stále v tom systéme točia dookola; jednymi otvorenymi dverami budú ako ovce nahnaní do novych otvorenych dverí V TEJ ISTEJ OHRADE (v tom istom systeme).
Ludia sú idioti, ak ich novym náboženstvom je Auroran a veria, že naši bratia mimozemštania sú taky šialeny odpad, ako “Persuánec” Milan Berger…
Ludia sú idioti, ak berú vážne Krešovú a jej psychopatického kámoša Milana Bergera.

Je to šialená psycho-apokalypsa…
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Marianna24 (Občasný) - 10.9.2022 > čtenář> No, vieš, ono je to tak - nie každy má také traumatické zažitky z detstva, ako ty.
Možno existujú kluby štylu “anonymní alkoholici”, kde by si mohol súzniet a podelit sa so smútkom s tebe podobnymi.
Skús pohladat na Googli “klub anonymnych řehú v detstve tlčenych do hlavy”, určite ti tam niečo vylezie.
Vela štastia želám.
U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Marianna24 (Občasný) - 5.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> Kráva odpovedá uplne NEZMYSELNE!!!

Najskor: Ako vie, že tvorkyña ‘odpornej pomluvy’ je žena??? Ak aj mysli na teba, tebe predsa to video prišlo od čitatela, muža (aspoñ tak som to pochopila ja) a z tej skutočnosti bolo takisto jasné, že video už koluje po celej republike samé od seba. Kto bol spúštačom, nevedno. Ak teda Krešovka nemysli tú bohatú sponzorku, čo ju drží za gule. V tom prípade by som s ñou súhlasila, ano, spúštačom bola žena.

Potom: “polichotilo mi, že mne vnímá ta tvúrkyne odporné pomluvy jako tak sexy” - kráva uz fakt nevie, ako by odlahčila situáciu 😁.
Aj 10-ročnému dietatu by bolo jasné, ze “pomluva” nevznikla preto, ze tu niekto považuje Krešovku za sexy-ženskú, ale preto, aby sa vyrobil kompromitujúci material, pričom je uplne jedno, aké si nechutné prasa.

A aky kompromitujúci materiál by bol lepší, než samotny ORIGINÁL, všakže? Ono, kto Krešovku chce držat za gule, sa NIKDY neuspokoji s fejkom, vyrobi si nieco, kde je hlavnou postavou ona sama. Inak by to predsa vobec nemalo vyznam - nikdy by ju nikto fejkom nemohol drzat za gule.

“Netusila jsem, ze lide nepoznaji, ze to nejsem ja.” - asi s tymto zamerom to video natocila. Že zufalo verila, že ak to vyjde von, nikto nespozná, ze je to ona 😅

“Uz neví co vymyslet, na mne a na Auriho” - no, ono surová realita vždy predčila akukolvek vymyslenu fikciu, to by si malo to brylate tupé prasa uvedomit ako prve…
U příspěvku:Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Marianna24 (Občasný) - 1.9.2022 >
U příspěvku:Pro tu část fan klubu Andrey Svobodové Křešové, kterou otřáslo její porno
Marianna24 (Občasný) - 30.8.2022 >
U příspěvku:PFIZER VRAŽDÍ ÚMYSLNĚ!
Marianna24 (Občasný) - 29.7.2022 >
U příspěvku:Recenze pořadu A. Svobodové Křešové o dobrých mimozemských rasách na Příznacích Transformace
Marianna24 (Občasný) - 29.7.2022 >
U příspěvku:Další o dětech
Marianna24 (Občasný) - 28.7.2022 >
U příspěvku:Tiskové prohlášení Galaktické federace k aktuálním událostem počínající světové války
Marianna24 (Občasný) - 22.7.2022 >
U příspěvku:Očista a probuzení slovanského kultického podloží
Marianna24 (Občasný) - 20.7.2022 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter