Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čarodějnické stýskání
Márty (Stálý) - 6.2.2003 > Fantastická báseň, nebudu to rozvádět, protože by to vypadalo až podivně, jelikož jsem dost často možná až nepříjemně kritický, ale pokud by se mě někdo zeptal, jaká poezie mě opravdu oslovuje, tak řeknu tato. Dokonce jsem si jí vytisknul a to jsem ještě nikdy neudělal.
U příspěvku:Večerní zamyšlení jako už tolikrát...
Márty (Stálý) - 6.2.2003 > Jo, Svatý kopeček, tam jsem potkal svou první lásku, kolik je to jen let, asi patnáct, docela si mi vrátila čas...
U příspěvku:Sám
Márty (Stálý) - 31.1.2003 > A rty samotou nalíznuty praskají snáz...krásné.
U příspěvku:Padající koňadra
Márty (Stálý) - 31.1.2003 > Docela by mě zajímala fotka koňadry posazené v lednici mezi jogurtama. Možná by to byla docela dobrá reklama se sloganem "I koňadra to zobe".
U příspěvku:N.P.č.x+1
Márty (Stálý) - 31.1.2003 > Asi ne...
U příspěvku:Rozhoupaná noc.
Márty (Stálý) - 23.1.2003 > Kelly> Já myslím, že snad uvěřila a přineslo to i své plody, mé dvě malé princezny se můžou už těšit na brzké narození dalšího sourozence do party.
U příspěvku:Podzim
Márty (Stálý) - 22.1.2003 > Dík za tuhle báseň.
U příspěvku:Babička vyprávěla
Márty (Stálý) - 22.1.2003 > Tvůj vzkaz pod mou básní Pár kapek mě zaujal a tvé básně ještě víc. Docela mě udivuje, že máš u některých básní jiné známky než 1, to co jsem četl nemohu jinak oznámkovat.
U příspěvku:Stmíváníčko
Márty (Stálý) - 16.1.2003 > Pěkné.
U příspěvku:Kavárna Říp, posezení s Mártym
Márty (Stálý) - 13.11.2002 > farišta> Mnoho básní z těch, které jsem napsal, přišlo opravdu náhle, jakoby vzešly z mého podvědomí. Mnohdy se už po jejich napsání divím, co jsem to vlastně napsal a dokonce mi někdy dělá problémy tomu hned porozumět. Rozebírat, proč se tak děje by bylo asi plácáním, jsem jen malý človíček, který zdaleka není pánem nad těmito věcmi, takže se divím často, ale myslím, že to s časem moc společného nemá. Jen někdy, když jsem napsal báseň vztahující se např. k nějaké konkrétní ženě, se tato báseň pro mne postupem času více méně stala takovou literaturou, ve které jsou podstatné jen ty takzvané meziřádkové střípky, pokud se samozřejmě ta báseň netýká mé manželky, ta mě inspiruje často a stále.
Měj se. Márty
U příspěvku:Jazz
Márty (Stálý) - 26.10.2002 > Nevyfotils to v Jazz klubu ?
U příspěvku:O mladé cikánce.
Márty (Stálý) - 9.5.2002 > Olina> Dík.
U příspěvku:Diskotéka 21. století.
Márty (Stálý) - 7.5.2002 > Fines> Víš Fines, když my jsme chodili na diskotéky, tak tam hlučila trošku jiná, přece jen asi lidštější muzika, ale jak už jsem říkal, jedná se jen o můj osobní názor a někdo by mohl namítnout třeba, co je to vlastně to lidštější, ale to bude muset, pokud bude mít potřebu, si každý v sobě přebrat sám.
U příspěvku:Diskotéka 21. století.
Márty (Stálý) - 7.5.2002 > Angel of hell> Nikomu jeho vkus neberu, zde se jedná čistě o můj osobní pocit.
U příspěvku:Nebeské námluvy
Márty (Stálý) - 6.3.2002 > Je to taková utajeně krásná báseň a to utajení mě na ní nejvíc fascinuje.
U příspěvku:Čína 2001 - poslední
Márty (Stálý) - 18.2.2002 > Mě se to líbí, protože za těmi dveřmi čeká nějaká zatím nedostižitelná báseň, ale raději se schová, protože nechce házet perly sviním...
U příspěvku:Propadlí.
Márty (Stálý) - 15.2.2002 > Shadow> Ona to vlastně ani báseň není, ale takové zastavení mezi částmi mé sbírky.
U příspěvku:První minuty mé dcery.
Márty (Stálý) - 3.2.2002 > _JiKo_> Já nejsem uraženej a nemám nic proti záporné kritice. Každý má přece právo na svůj názor. Já jen diskutuji s těmi názory, pokud cítím potřebu. Samozřejmě, když autora lidé chválí, byl by pokrytec, kdyby tvrdil, že ho to netěší, nicméně by si měl udržet určitý zdravý nadhled, to však možná platí i pro opačný případ. Pro mne byla možná čistě z emotivního hlediska silná káva oslovovat mne ve spojitosti s mou dcerou, ikdyž vesele, padouchu a říkat, že jsem jí mučil bleskem. Přece si nemyslíš, že jsem tam šel s tím foťákem jako nějaký bezohledný novinář. Samozřejmě jsem vše předem konzultoval s lékařem a kdyby měl sebemenší námitky v obavě o zdraví dítěte, tak bych ho nijak nepřemlouval, aby mi to dovolil.
Na druhou stranu jsem si však vědom toho, že nikdo z nás nejsme neomylní, a že dalekosáhlé souvislosti toho či onoho kroku v životě bývají mnohdy jen těžko čitelné, proto respektuji tvůj názor a dokonce musím říci, že až na ta silná slova si Tě vážím, že jsi mi to napsal.
U příspěvku:První minuty mé dcery.
Márty (Stálý) - 3.2.2002 > _JiKo_> Co se týče vážné kritiky, zaškrtl jsem to už automaticky ze zvyku, protože tak činím vždy, když publikuji svou novou báseň, takže jsem to vlastně nijak nemyslel. U té druhé poloviny Tvé kritiky se přiznám, že jsem trochu na rozpacích, protože se jaksi neumím orientovat, zda jsi to myslel vážně, či to byla jen legrace. Mé dceři, která je na této fotografii, bude letos již sedm let a potom, co jsem za ta léta se svou rodinou prožil, my ty tvé věty připadají dost neuvěřitelné. Tuto fotku i Soumrak nad městem jsem dal do Totemu, abych se podělil o pocity a atmosféru určitých okamžiků. Upozorňoval jsem, že se jedná o amatérské fotografie. U fotky Soumrak nad městem jsem ty paneláky zachytil jen náznakově, abych zdůraznil atmosféru těch mraků. Dokážu pochopit ba i ocenit seriózní kritiku, která se zde ve většině případů nachází, ale tvá kritika je trošku z jiných dimenzí... Nicméně tě mohu ujistit, že už žádné fotografie nebudou, abych náhodou neurazil nějaké ty profíky.

U příspěvku:První minuty mé dcery.
Márty (Stálý) - 30.1.2002 > Zapomněl jsem dodat, že ta fotka je již sedm let stará, ale přesto dík za gratulaci.
U příspěvku:Čína 2001 II.
Márty (Stálý) - 17.1.2002 > Stejně jako u první fotky mě nejvíc zaujalo, že je tam naznačena cesta někam a nikdo vlastně neví kam...možná ani ten číňan, co tam je a není.
U příspěvku:Čajový dýchánek u zolli
Márty (Stálý) - 17.1.2002 > Jo zolli, ta mě pořád překvapuje...
U příspěvku:A jindy
Márty (Stálý) - 16.1.2002 > Tak to mi sedlo.
U příspěvku:ALDAK
Márty (Stálý) - 15.1.2002 > Nebuď smutná, však ono to přijde, ani se nenaděješ. Někdy mám pocit, že když člověk začne mluvit o hrobech, tak nejvíc žije.
U příspěvku:"štyryadvacátýho"to zase nebude lehký
Márty (Stálý) - 27.11.2001 >
U příspěvku:Vinařka
Márty (Stálý) - 23.5.2001 >
U příspěvku:Podzimní nápoj
Márty (Stálý) - 27.10.2000 > Hezká báseň.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter