Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Maškaráda
tatokalan (Občasný) - 11.5.2006 > No však já taky nejsem žádný spisovatel ani básník, píšu jen tak, pro radost, pro nutnost vyjádřit, co se děje uvnitř mě nebo prostě potřebuju nějak vypsat svůj dojem z něčeho.
U příspěvku:Medúza
tatokalan (Občasný) - 23.2.2005 > Hezké, možná trochu dlouhé, maličko zmatek v interpunkci (čárky), ale zaujalo mě to ;)
U příspěvku:Kouzelné Vánoce
tatokalan (Občasný) - 3.1.2005 > zkrveživ> jo tak...no to jo... a mělo to být navíc veršované, což já dost těžko snáším ;)))
U příspěvku:Kouzelné Vánoce
tatokalan (Občasný) - 2.1.2005 > zkrveživ> Tvoji poznámku jsem asi nepochopila
U příspěvku:Štětce.
tatokalan (Občasný) - 18.9.2003 > Tak to mně došlo, že jde o štětce jakožto malířské nástroje, nikoli o věnování jakési pochybné ženě... Je to moc hezké, mám ráda podzim a jeho barvičky a tohle vystihuje moji náladu, když se brouzdám oranžovým a červeným atd. listím.
U příspěvku:Hvězda naděje
tatokalan (Občasný) - 24.6.2003 > Je to úžasný! Totálně mě to chytlo u mého mystického srdíčka. Taky se zajímám o hvězdičky, moje nejoblíbenější souhvězdí je Orion. Škoda, že je vidět jen v zimě a časně zjara. Vždycky na svých osamělých nočních toulkách zvedám hlavu k obloze a šeptám: "zdravím tě, Orione", škoda jen, že na sídlišti většinou vidím jen jeho pás...
Promiň, že jsem se jukla tak pozdě, ale byla jsem jednou nohou v hrobě a byla jsem ráda, že vůbec dejchám, natož abych chodila na net, takže hodně opožděná 1
U příspěvku:2.část - Pepíček
tatokalan (Občasný) - 3.5.2003 > MZF> Vzhledem k tomu, že se jedná o seriál, si myslím, že se to nedá hodnotit jako úplně samostatný příběh, a navíc, když člověk nezná souvislosti. Také jako část seriálu je myslím omluvitelné, když se nejedná o příběh na x stránek. Nejprve bych Ti doporučila si přečíst předešlé díly, a pak teprve hodnotit.
U příspěvku:Tower Bridge
tatokalan (Občasný) - 9.4.2003 > Clark Kent> Díky moc, je to focený obyčejným automatem v ne zrovna moc pěkném počasí. Je to asi jediný snímek z celé série, kde nejsou vidět lidi a dodneška nevím, jak se mi to povedlo. Byla to tenkrát strašná tlačenice, inu, Tower Bridge se neotevírá každý den :-)
U příspěvku:marie???
tatokalan (Občasný) - 6.4.2003 > Mně to přijde nádherný... a ty nalakovaný nehty tam jsou dobrý pro kontrast
U příspěvku:Tygr II
tatokalan (Občasný) - 6.4.2003 > Jako živý, jen vyskočit z monitoru...
U příspěvku:Francie
tatokalan (Občasný) - 6.4.2003 > Já bych nic nepropracovávala, podle mě je to propracované dobře a je to hezké tak, jak to je.
U příspěvku:Kalina
tatokalan (Občasný) - 6.4.2003 > Draculina> No já jsem aspoň něco takovýho nikdy neviděla. Tak promiň, no, jestli jsem se Tě tím nějak dotkla.
U příspěvku:Biograf
tatokalan (Občasný) - 6.4.2003 > Když vynechám to o tom seně a kinech, což mě v tom světě rýmů tahá příšerně za uši, je to celkem nápadité. Ten graf se mi tam docela líbí, je to neobvyklé.
U příspěvku:I have no mouth, but I must scream.....
tatokalan (Občasný) - 6.4.2003 > ehmmmmmmmm a já mám 15"...
U příspěvku:Kalina
tatokalan (Občasný) - 6.4.2003 > Námět neotřelý, provedení perfektní.
PS: a to jsem taky romantik :-)
U příspěvku:viva la Jaro
tatokalan (Občasný) - 6.4.2003 > Tak to je opravdu hezké. Nádherné jsou ty kapky rosy... nebo že by jarní deštík? :-)
U příspěvku:Stále vzpomínáme
tatokalan (Občasný) - 2.4.2003 > Možná jsem to sem neměla dávat, je to moc osobní... Na parte ne, ale na pohřeb, který je v pátek...
Do toho, jak umřela, nikomu nic není, ale nebylo to nic hezkýho a bylo to moc brzy, to musí stačit.
U příspěvku:Blížení
tatokalan (Občasný) - 11.3.2003 > Opravdu hezké. Mám ráda miniatury, které mají co říct.
U příspěvku:Zmáčkni tlačítko, jestli spěcháš
tatokalan (Občasný) - 10.3.2003 > Skvělý! (Jo, věci, které děláme podvědomě, nás někdy pěkně dostanou!)
U příspěvku:Nezapomenutelný sen
tatokalan (Občasný) - 10.3.2003 > Určitou myšlenku to má, tak trošku podvědomě jsem čekala, že až se probudíš a vyjdeš ven, tak Tě nikdo nepozná... to by byl závěr! Ale vím, že to tak nejde, naopak, procitnutí ze sna do reality je dobrý kontrast. Souhlasím ale s tím, že by se to mělo lépe literárně zpracovat. Myslím si, že až napíšeš pár desítek věcí, budeš se cítit jistější. Zatím nehodnotím, možná se dočkáme přepracování...
U příspěvku:O zvědavém chlapci a Měsíčním skřitkovi
tatokalan (Občasný) - 10.3.2003 > Čte se to hezky, trošku mi to připomíná příběhy slavných zpracované pro děti, jako třeba Strýček Indián nebo Tvrdohlavá Marie. Kdyby se to pořádně rozvinulo, dala by se z toho napsat i knížka.
U příspěvku:Skalky
tatokalan (Občasný) - 9.3.2003 > Já bych to posunula trošku doprava, tím by zmizela silnice a objevilo by se tam víc těch skalek. Možná jsem slepá, ale já tam vidím jen jednu, proto si myslím, že ten název není moc vhodně zvolený. Připadá mi, že se obraz zaměřuje spíš na ty stromy...
U příspěvku:Babička
tatokalan (Občasný) - 9.3.2003 > Krásně namalované.
U příspěvku:Písek v hodinách
tatokalan (Občasný) - 9.3.2003 > Je to zajímavé, téma je mi poměrně blízké, ale pořád mi v tom něco chybí nebo já nevím, ten pocit z toho není takový "mrazící". Ale je to vydařené.
U příspěvku:Dva vrabci
tatokalan (Občasný) - 9.3.2003 > Jako říkanka pro dvouletý děti to ujde, ale to je tak všechno.
U příspěvku:Irák
tatokalan (Občasný) - 9.3.2003 > Mně se to líbilo, trošku mi běhal mráz po zádech a verše mi připadají zdařilé. Je fakt, že nejsem žádný zodpovědný literární kritik, v podstatě nevím co je klasická forma a tak všelijak podobně, já to beru podle pocitu a ne podle toho, kolik to má kde písmenek a frází a bůhvíčeho ještě. A ten pocit z toho je pro mě jednoznačný.
U příspěvku:KDE TO BOLÍ ?
tatokalan (Občasný) - 9.3.2003 > Jo ony se dají básničky dělat i takhle? No to je super, žádný zbytečný slova, frk sem a frk a tam a máme básničku...
U příspěvku:Podivný sen
tatokalan (Občasný) - 6.3.2003 > Jo, teď když si to čtu asi potřetí, tak je to takový divně syrový, ale když já tak nerada piluju... ;oP
U příspěvku:Malá mořská víla
tatokalan (Občasný) - 28.2.2003 > Filip Sklenar> Neříká vůbec nic? Možná Tobě, ale někomu třeba řekne. Nepřekvapuje - možná, že ne, ale proč nezkusit vyjádřit vlastní pocit z něčeho notoricky známého? Nikoho se netýká - a co ta víla? Nikoho nezajímá - ptal ses všech, co kdy navštívili Totem nebo ho navštíví, že sis tak jistý?
Nepřirozený jazyk a nedokonalá forma - O.K., ale už po několikáté tvrdím, že nejsem profesionální poeta a kdybych byla, tak nejspíš hrabu prachy na vydávání sbírek a nestrašila bych tady, že...
U příspěvku:lenkita *11*
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Super, jen ty nohy u toho netvora, nebo co to tam leží, bych udělala. Je to tím pádem takový nedokončený, originál neznám, protože fantasy není zrovna moje hobby, ale je to fakt pěkný. Já zkoušela kreslit podle Van Gogha, ale asi bych nenašla odvahu to sem dát.
U příspěvku:lenkita *17*
tatokalan (Občasný) - 22.2.2003 > Skvěle vystihnutý detail i perspektiva, jen ty dlaně se mi zdají proti tomu dítěti trošičku menší.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter