Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Napsala mi
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > Souhlas.
U příspěvku:Poprvé
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > Dobrý.
U příspěvku:No a pak nastala noc
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > Hezký obrázek, ale neměla ta peřina být vřesová?
U příspěvku:Tiše taj
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > Připomíná mi to jako písňový text a jako takový mi to přijde dobré.
U příspěvku:O srdcích
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > čtenář> Mělo.
U příspěvku:Abstrakce
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > Líbí. Dobře použitá geometrie.
U příspěvku:Na stráni
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > Líbí se mi.
U příspěvku:Břehy
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > Zaujala mě.
U příspěvku:Ke kostem
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.10.2010 > Zajímavý mi to přijde.
U příspěvku:Konejšivě
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Konejšivé.
pokud chceš vydat saizdatem, zkus knihovnička.cz, mám s nimi dobré zkušenosti.
U příspěvku:Počít konce
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > První tři verše - paráda! Pak to má pro mě sestupnou tendenci.
U příspěvku:Jeden den
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Souhlas s Farištou. Ten konec mi přijde zbytečně dovysvětlující.
U příspěvku:Dál
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Dobrý. To s tím časem a hodinama - souhlas s farištou. Ale líbí se mi i ten Mistr v podání jakéhosi dělníka hudby.
U příspěvku:Pri lenivom Dunaji
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Líbí se mi.
U příspěvku:Slyšelas někdy?
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Jo, docela jo. To s tou jeřabinou místo obolu se mi hodně líbí, včetně nezprůhledněného lodivoda na řece mlhy.
U příspěvku:kalyptická
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Říkám své ano.
U příspěvku:sunday afternoon # nedělní odpoledne
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Zaujalo.
U příspěvku:Beze stopy
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Líbí se mi.
U příspěvku:Milenecká
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Ten střípek se mi líbí.
U příspěvku:Plechový krávy
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.10.2010 > Zaujalo.
U příspěvku:Totem Natural 2010
Naty (Občasný,Redaktor) - 7.10.2010 > jj, pěkné to bylo.
U příspěvku:kníže Rostovskij s vejci
Naty (Občasný,Redaktor) - 1.10.2010 > Jej, to moje dcera by se vyděsila k smrti. Nemůže vidět hlavu ryby ani živou, ani namalovanou.
Ale dobrý to je.
U příspěvku:Je čas rozjet apokalypsu
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.5.2010 > Sakra, tahle mi nějak unikla. Dobrý!
U příspěvku:právě teď
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.5.2010 > Pěkná civilní momentka. Rozcuchaně se mi líbí.
U příspěvku:Někdy
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.5.2010 > Zdánlivě na hlavu postavené a přitom z toho dýchá taková venkovská starobylost a to nemluvím o zhuštěném životním osudu. Pěkné to je.
U příspěvku:Odstřižky
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.5.2010 > JO!
U příspěvku:Autorské čtení Totemu ve Fra (26.4.2010)
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.4.2010 > Bezva, našla jsem to na FB.
Kdo rychle dává - dvakrát dává! ;-)
U příspěvku:Odstřižený rozchodník
Naty (Občasný,Redaktor) - 20.3.2010 > Hořepláč taky nemusím, ale minimálně hořký přítel s ušima hluchavek si zaslouží ohodnotit.
U příspěvku:Stýskání
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.1.2010 > Nemám moc času poslední dobou, jen občas nakouknu. Ale tohle mě zlákalo a prošla jsem si tu tvou kolekci zpětně. Něco se mi líbí víc, něco méně. Tahle hodně.
Ráda bych pár tvých věcí přečetla na akci v Undergroundu, doufám, že nebudeš mít námitky.
U příspěvku:Předehrání
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.12.2009 > Tak tohle za redakci s potěšením doporučím.
U příspěvku:Půlnoční košile
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.12.2009 > Nevím, jestli ti to už šedé nepsal do zpráv. Vložit hudbu lze. Jen musíš použít vkládací formulář, na který je odkaz v lévé liště úplně dole: VLOŽIT formulářem. Tam je těsně pod barvou pozadí možnost vložení hudby v uvedených formátech.
Asi by to ale zamenalo vložit příspěvek znovu. Nepředpokládám, že by to šlo dodat do už vloženého příspěvku.
Také nevím, jak dlouhý hudební záznam to povolí a reprodukuje. To bys musela ozkoušet.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter