Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 24.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Filip lže,
Jonáš (Stálý) - 18.1.2005 > BorisCvek> Nezdá se Ti trochu škoda poezie, srovnávat ji s tak technickou věcí, jako je letadlo? Jistě uznáš, že u letadla je mnohem snazší vědět, co to je, než u poezie. Pokud už jsi ze svého konzervativismu vyrostl až k uznávání "tak" současných autorů, jako je Diviš, jistě taky uznáš Seiferta. To přece nebyl žádný kritik, a taky v jedné básni, v básni!, poznamenal: kdyby se mě někdo zeptal, co to je poezie, chvíli bych byl na rozpacích.. (pozn. - parafrázováno popaměti, najdi si příslušný svazek souborného vydání, je to jedna z pozdních sbírek).
U příspěvku:Satira a pomluva I
Jonáš (Stálý) - 18.1.2005 > Reedice se nesmí.
U příspěvku:Zmocnění ženy
Jonáš (Stálý) - 18.1.2005 > Ano!
Slovo palimpsest mám rád, dobře se používá. Jaká čest, být zakladatelem recepce díla:-).
U příspěvku:Tajemství staré hudby
Jonáš (Stálý) - 18.1.2005 > Potřeboval bych nápovědu, co má být ta stará hudba: jistě neprozrazuješ tajemství gregoriánu.
Nicméně - přírodní motivy i civilizační kontrast v závěru jsou pěkné.
U příspěvku:Sky
Jonáš (Stálý) - 16.1.2005 > Aestas> máš šikovnýho bráchu, Léto.
U příspěvku:Ad fontes
Jonáš (Stálý) - 5.1.2005 > Obsahově i zvukově krásné..jen si dovolím..
Maličko mi vadí v tak ušlechtilých verších kontrast vznešených abstrakt s hej,počkej a s pudlem. Zdá se mi, že se to trochu pere..
Ale jinak:
U příspěvku:Night Rider
Jonáš (Stálý) - 5.1.2005 > Nespavost?
U příspěvku:vlaštovky
Jonáš (Stálý) - 3.1.2005 > 4,33 bodu by bylo málo.
U příspěvku:Pane...
Jonáš (Stálý) - 2.1.2005 > Jímavé..
U příspěvku:symfonie tobě, milá
Jonáš (Stálý) - 2.1.2005 > Jo, úplně slyšim to sólo englišhorny. Ale od básnické symfonie bych čekal nějaký delší kus.. jsi komorní.

P.S. Dál se inspiruj hudbou, u tebe je to dobré!
U příspěvku:O jeníčkovi a Mařence
Jonáš (Stálý) - 2.1.2005 > !!!
U příspěvku:Úplně k
Jonáš (Stálý) - 27.12.2004 > .
U příspěvku:Nezhasnul
Jonáš (Stálý) - 27.12.2004 > Nabité! Dobré..
U příspěvku:Aliterace štědrovečerní
Jonáš (Stálý) - 27.12.2004 > Fajn!
U příspěvku:Orgasmus
Jonáš (Stálý) - 27.12.2004 > Jazykem sbírám s patra chmýří:
říkej mi klidně jenom Jiří.
(JHKrch.)
U příspěvku:hraběnka
Jonáš (Stálý) - 27.12.2004 > Chtělo by to asi trochu líp naskenovat.. jinak dobré..trochu born?
U příspěvku:Hloubení nor
Jonáš (Stálý) - 27.12.2004 > miroslawek> Hm, asi bych (byl) měl použít nějaký relativizující smajlík..
U příspěvku:začínáš mi sněžit, lásko
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > Je mi to jasné. Ty si vynahrazuješ četbu zamilovaností. A jakou!!
U příspěvku:Hloubení nor
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > Pozoruhodný parnas.

P.S.: Co se mi moc líbí, je ta dekonstrukce klasické strofy. Jednoznačně přínosná.
U příspěvku:Qui tollis peccata mundi
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > Přehlídka poetiky: makaronismus, koláž, oxymoron (zvuk bez chvění)..
líbí se mi, že trochej první lat. strofy "ovlivňuje" ještě rytmus dalšího verše.
Hned začátek virtuózní..
U příspěvku:Praga caput regni
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > Ta remixovost je obecně pozoru- a chvályhodná.
Ale tady-- cui bono? Jako pocta Bezručovi?
U příspěvku:Okříšky
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > "a naděje má z buku křídla
a srdce z dřeva lipového".
Na Skácela tam odkazuje víc motivů, ale nevadí to, jde to dál. Mohlo by jich být i sto:-).
Název obce Okříšky se mi vždycky líbil, jezdím tudy na Vranov.
U příspěvku:Stará bydliště
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > Jejda-- copak tam nikdo nevidí tu anglickou situaci?

"Když člověk zapálí po práci cigaretu
úlevný lehký smích se vkrádá do údů."
U příspěvku:- bez názvu VIII. -
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > Dr.Marten, si asi máme představit ty obrovský boty, ne?

Jinak.. je tam hezky strukturálně rozhozená ta metafora zvuku..od partitury až k řezu.. crescenda - nádherný protimluv. A rýmová vymakanost, ano, to mám rád. Veselé Vánoce.
U příspěvku:- 234 -
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > Zase ta nepochopenost..:-)
S tím fastfoodem textů instantní povahy, to je dost přesné. Mimochodem, Różewicz napsal, že "srozumitelná poezie / stává se nakonec / nesrozumitelnou". A lepší je, když je tomu obráceně, ne?
Tohle je fajn.
U příspěvku:Mezi hřbitovy
Jonáš (Stálý) - 26.12.2004 > Aha. Temeno.
U příspěvku:Mezi hřbitovy
Jonáš (Stálý) - 25.12.2004 > pěkné. (roztemněnci??)
U příspěvku:Rozhovor s Jiřím Trávníčkem především o české poezii.
Jonáš (Stálý) - 23.12.2004 > Klobouk dolů za tento rozhovor! Perfektní!
U příspěvku:DNEŠNÍ VZDUCH VONÍ
Jonáš (Stálý) - 17.12.2004 > Některá místa nádherná. Ano, plod rozjitřelé něhy.
Výborné je grafické odstrčení slov, zajišťující polyvalenci úseku. I nejisté asonance nakonec zní šťastně.
Pozor ale na trochu silový závěr: od panen do partu je to trochu patetické a ta slova tam nesedí.
U příspěvku:Otisk v tom čerstvě napadlém
Jonáš (Stálý) - 16.12.2004 > hezká ranní zimní
U příspěvku:Dvě skici slunce; nalévání sklenic
Jonáš (Stálý) - 4.11.2004 > Ušlechtilé..
  <<< předchozí 
24.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter