Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Portrét
Pavlína (Občasný) - 31.12.2003 > toono> If you think so...
U příspěvku:Nátělník 399 Kč
Pavlína (Občasný) - 28.12.2003 >

Koukam, ze to nema cenu. Kdyz uz uvadis jako fakta takove nesmysly a navic k tomu pouzivas cizi zkratky... Koncim

U příspěvku:Nátělník 399 Kč
Pavlína (Občasný) - 27.12.2003 > A proc myslis, ze to vyhodili do kose?? Protoze to tu nema co delat protoze je to porno a v podminkach stoji, ze se tu porno nebude publikovat. Tak proto.
U příspěvku:Vánoční pohlednice
Pavlína (Občasný) - 27.12.2003 >

Tak to asi nezaucinkovalo. Ja se smeju pri jinych vtipech.Bude to asi tim ,ze pri pohledu na krvavou hlavu kapra ne a ne najit neco, cemu bych se mohla zasmat. A jeste s textem "stasnte a vesele" je to spis nabadani k tomu, abychom nemeli proc byt stasni a veseli.

Mas pravdu, ze oplakavat zebru, kterou prave sezral vlk a pak si vklidu dat k veceri vepre je jaksi v rozporu. Zebry neoplakavam, maso jim, nic si nenalhavam, je fakt, ze bez tady toho to nejde.

Ale taky je pravda, ze by se ze zabiti cehokoli nemela delat sranda anebo neco upone normalniho ( netvrdim, ze to neni normalni, vis, jak to myslim, jenom nemuzu najit vhodne slovo)

O horlive asistenci deti pri zabijeni zvirat mam svuj nazor. My jsme se nikdy nesmeli divat, kdyz se neco zabijelo a myslim, ze to nebylo tak uplne bezduvodne. Cokdyz pak ty sladke deticky napadne, ze kdyz uz videly vnitrnosti kapra nebo teba slepice, podivaji se taky, jak vypada zevnitr jejich neoblibeny spoluzak... a to je taky duvod, proc si nemyslim, ze by takoveto pohlednice byly nezavadne.

Je to nutnost, ale neni nalhavani si neceho, kdyz se to neukazuje.

U příspěvku:Vánoční pohlednice
Pavlína (Občasný) - 26.12.2003 > Dobre, ale ceho tim chces docilit? Jako abychom se zamysleli nad tim, ze toto vse by se nemelo skryvat a ukazovat jenom to, "jak jsou k sobe vsichni va vanoce hodni"? chces to zaradit k normalnimu dennimu zivotu? Nebo co toto ma vyjadrovat? Jako fotodokumentace nakupu ceske rodiny... to jako abychom si uvedomili, co se za vanocema doopravdy skryva??? Jinak by to mohl fakt byt ten protest proti zabijeni kapru. A co se tyce textu tak radeji nekomentuji.
U příspěvku:Vánoční pohlednice
Pavlína (Občasný) - 26.12.2003 > A nějaký větší smysl toho všeho? Má to snad nějakou myšlenku? Zatím mi to případá jen jako dílo člověka vyznávajícího dekadenci.
U příspěvku:Nátělník 399 Kč
Pavlína (Občasný) - 24.12.2003 > Emmet_RAY> 

No jo, ale zamyslel ses nad tím, kam to vede?

Mimo jiné, toto nepovažuji za vhodně zvolenou formu a myšlenku to má snad jen tu, že spějeme tam, kde to bude normální a na to se netěším.

U příspěvku:Niky (3)
Pavlína (Občasný) - 24.12.2003 > Tak tady ten je úplně nejhezčí. Kuči kuči, ta nožička nádherná čerňoučká, měkkoučká...
U příspěvku:Nad Laguna Beach
Pavlína (Občasný) - 24.12.2003 > Me se to libi.
U příspěvku:Nátělník 399 Kč
Pavlína (Občasný) - 24.12.2003 >

Souhlas s Jonasem Hajkem a s Emmet_RAY.

Jinak by tu nikdo nemel davat porno. Je to proste maximalne odporne. Pocet zobrazeni sice vysoky, ale nemyslim, ze kdyby timto zpusobem bylo nabizeno zbozi, presvedcilo by me toto k jeho koupi. Naopak spise odradilo.

 

U příspěvku:Niky (1)
Pavlína (Občasný) - 23.12.2003 > Kelly> Jo, to je ten tvuj (ten černý), co tvrdi, že budeme asimilovani :-))))
U příspěvku:Niky (1)
Pavlína (Občasný) - 23.12.2003 > Bobek maly chlupaty, kuči kuči. Takoveho jsem mela doma.
U příspěvku:Nátělník 399 Kč
Pavlína (Občasný) - 23.12.2003 >

Co to tu dela??? Vzdyt to tu nema co delat!

U příspěvku:autoportrét
Pavlína (Občasný) - 23.12.2003 > jojo :-)
U příspěvku:klára III.
Pavlína (Občasný) - 22.12.2003 >

Dobrý, ale  kouká, jako by byla zhypnotizovaná

 

U příspěvku:akt
Pavlína (Občasný) - 19.12.2003 > Jak je to dělané?
U příspěvku:Studie hlavy
Pavlína (Občasný) - 19.12.2003 > Ta slecna je krasna.
U příspěvku:letní Šumava
Pavlína (Občasný) - 18.12.2003 > rell> Laser kopirku nemam, digital jo, ale to jsem zkoušela a barvy byly mirerne, a chytit to vodorovne, aby se nepromitla perspektiva, temer nemozne.
U příspěvku:letní Šumava
Pavlína (Občasný) - 15.12.2003 > Doucha> 

Je to Roklanský potok kousek za Modravou. Jezdíš na Šumavu často?

U příspěvku:letní Šumava
Pavlína (Občasný) - 15.12.2003 > jakpro> 

Protože se to najednou nevlezlo do scaneru a jaksi se mi to pak nepovedlo dobře spojit a barevně vyvážit tak, aby to bylo úplně stejné.

U příspěvku:letní Šumava
Pavlína (Občasný) - 14.12.2003 > Je mi líto toho viditelného spoje, ale líp se to nepovedlo.
U příspěvku:V pravé poledne
Pavlína (Občasný) - 12.12.2003 > Me se to moc libi.
U příspěvku:kote
Pavlína (Občasný) - 9.12.2003 > kuči kuči :-)))))))
U příspěvku:Staré Labe a sídliště
Pavlína (Občasný) - 6.12.2003 > Já bych spíše byla pro přeslazenou variantu.
U příspěvku:Něco pro Kelly :-)))
Pavlína (Občasný) - 6.12.2003 > stanislav> 

Tento dotaz je míněn vážně, nebo jako vtip? Vono to nezemželo, jenom tvrdě spalo.

U příspěvku:SLUNCE V LESE
Pavlína (Občasný) - 3.12.2003 > Jako jo, ale neco tam chybi, a to slunicko asi nemelo byt nak moc silne, melo jen prosvitat jako paprsky a ne svitit primo.
U příspěvku:Kvetináč z kvítku 2
Pavlína (Občasný) - 21.11.2003 >

Nevím, ale nazev mi na to nesedi, protoze to pak ma (podle me) charakter nastenky. 

U příspěvku:"Zahalena sluncem"
Pavlína (Občasný) - 17.10.2003 >

jojo.

U příspěvku:Petřín
Pavlína (Občasný) - 13.10.2003 > Záběr se mi líbí, jenom...ja nevim, jak to rict, proste mi tam nesedi ta rozhledna... ja vim, ze to zni divne, ale asi bych si za objekt vybrala neco jineho.
U příspěvku:Studie brouka
Pavlína (Občasný) - 13.10.2003 >

Týýýjo! Tak tohle pastelky umí???

No vážně, to snad ani neni možné, vždyť on je jak přišpendlenej. Perfektní.

U příspěvku:LES
Pavlína (Občasný) - 12.10.2003 > Fungusi, je to pekne, ty tvoje pritodni namety se mi opravdu libi.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter