Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 16.11.
Otmar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Troplis
(muž)
Občasný
Na Totemu: 7245x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Ahoj, všechny zdraví starý rocker!
Už pár let běhám po světě a snažím se využít dny mi dané. Jestli vás zajímá, co mne baví, navštivte laskavě moji rozsáhlejší prezentaci na osobním webu (fotografie, obrázky, hudba, texty)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Takoví jsme byli
Troplis (Občasný) - 3.3.2003 > kimot> Každej nemůže bejt vysmátej jak Železnýho léto, ne? Ale už jsem se od tý doby párkrát pousmál...
U příspěvku:Ještě jednou
Troplis (Občasný) - 3.3.2003 > Mně se to dosty /když už se píše velmy/ líbí, snad bych uvítal o fous větší písmo či přikrmit, můj znavený zrak má co dělat
U příspěvku:Nadoraz.
Troplis (Občasný) - 3.3.2003 > To jsi na tom bídně, moje žena ani náhodou není schopna probírat se historií, natož pak zjistit, co se za ní skrývá. Jdu na
U příspěvku:Takoví jsme byli
Troplis (Občasný) - 3.3.2003 > keram> Já jsem ten hezčí!
U příspěvku:Kamarádky
Troplis (Občasný) - 2.3.2003 > Dommi> Nechci to okecávat, ale je to totiž podomácku skenovaný kamerou z diapozitivu - originál je technicky naprosto bez chyby, promítalo se to na veliký plátno /doprovod muziky/ a obraz jako fík. Stejnej problém je u těch předešlejch. Ale tenhle přepis to degraduje, to máš pravdu, mrzí mne to samotnýho nejvíc. Hlavně že ta nálada je v tom i takhle, jak lze soudit podle reakcí.
U příspěvku:Detail nesvéprávnosti
Troplis (Občasný) - 2.3.2003 > Dělej radši jablíčka, tohle je dooooost slabý! /bod k dobru za ty žilky v očích, jinak, ač zásadně špatně nehodnotím, by to bylo do plnejch/
U příspěvku:Bucza
Troplis (Občasný) - 2.3.2003 > aq. BoBB> Nějak moc podobnej Kimotovi, aby se mu to nelíbilo! Možná mi v tom chybí právě ta nehraná emoce, abych se připojil s hodnocením, ale stejně dobrý.

Ještě jsem se vrátil s doplněním - podívej se na Kublu, tam je to fakt rvaný!! Kdyby to byl čistokrevnej dement, tak to může mít sílu, ale trapná grimasa ... To ten tvůj model je absolutně OK!

U příspěvku:Kamarádky
Troplis (Občasný) - 2.3.2003 > kimot> Na tý fotce s čvaňhákem v hubě asi nejsi ty?! Tváříš se tam jako drsňák, ale srdce, jak již ne poprvé vidím, vnímavé zřejmě máš. Díky za souznění.
U příspěvku:Smích v beznaději
Troplis (Občasný) - 1.3.2003 > kimot> Jo, milej zlatej, to kdybych měl ještě vyprávět! Jak o "rodičích", tak o praktikách soudruhů vychovatelů i jiného parazitujícího personálu /teda sám jsem dost let toto své - domníval jsem se že poslání - vykonával, ale šla na mne stížnost až jistému Husákovi, že odmítám nechat se dětmi titulovat oním dobovým "soudruhu"/
U příspěvku:Smích v beznaději
Troplis (Občasný) - 1.3.2003 > Filip Sklenar> Je to z mého archivu, už to pár let nedělám, můj žaludek už tenkrát nevydržel ty parazity okolo - kuchařky co berou od huby těm, kteří se jinde nenají, fasování hadrů pro rodinu na karty svěřených dětí, hyenistické třídění darů dobrovolných dárců /ne malá, ale velká domů/ atd., to vše zaštiťováno partajní příslušností /kam se sere Nováckej Ironman se svojí imunitou/. Minulej tejden nebylo od věci shlédnout film Péče na ČT2, bylo to sice o pohlavním zneužívání, ale svojí neprůstřelností se anglickej systém příliš neliší od toho komunistickýho - pochybuji, že je to dneska lepší. Akorát že patronát už nedrží např. Rudé právo, ale CK Fišer či hvězdy modelingu.
U příspěvku:Smích v beznaději
Troplis (Občasný) - 1.3.2003 > Filip Sklenar> Máš dobrý očko - platí první odhad
U příspěvku:Skalky
Troplis (Občasný) - 28.2.2003 > Hezký, i když bych tam radši viděl stezku místo silnice. Ale chápu, že je to tak ve skutečnosti.
U příspěvku:Cikánek
Troplis (Občasný) - 28.2.2003 > Mně to takhle vyhovuje, přijde mi tak vyváženější kompozice, ořez by to házel už blíž středu.
U příspěvku:Schuzka s minulosti
Troplis (Občasný) - 27.2.2003 > Ta hlava má v sobě něco ďábelského, miluji tohle nerálno, které je mi bližší než ta všednost kolem.
U příspěvku:Zeď z lidských těl
Troplis (Občasný) - 26.2.2003 > Mně se to líbí, že nestíháš neznamená, že máš špatný tempo právě ty. A co teprv ti, co třímají obrovský havana...
U příspěvku:soska hrocha 1
Troplis (Občasný) - 26.2.2003 > Pat0> Nejen leskne, je i neostrej, ale chtěl bych ho - hrochy sbírám jako maskoty, nemáš nějakýho navíc?
U příspěvku:Pěkně zblízka
Troplis (Občasný) - 25.2.2003 > a-front> Mám jich ještě mnohem víc, ale možná nás tyhle mrchy na "naší" planetě přežijou.
U příspěvku:Ledová krajina
Troplis (Občasný) - 25.2.2003 > Lucie> Mně to docela chytlo, má to bezva náladu, ale fakt škoda, že to není opravdu větší, bylo by pak možno nahlédnout trochu do temnějších koutů. Takhle je to spíš jen náhled.
U příspěvku:Rozmnožovací pud
Troplis (Občasný) - 25.2.2003 > Sice se do nás "samců" trochu navážíš, ale vlastně přiznáváš, že nás taky chceš. Kontroloval jsem si ruku - mám ji nad stolem.
U příspěvku:Ledový potok
Troplis (Občasný) - 25.2.2003 > Tak troch abstrakce, ale vychází z reálného záběru.
U příspěvku:Pěkně zblízka
Troplis (Občasný) - 25.2.2003 > Janahe> Nemáš příliš ztmavenej monitor? Pozadí je černý, ale na objektu je vidět každej chloupek i kresba.
U příspěvku:Noční přízrak
Troplis (Občasný) - 24.2.2003 > Ty si s tou inverzí nedáš pokoj, viď? Asi bych ale dole oříznul.
U příspěvku:www.radiointerhit.cz
Troplis (Občasný) - 24.2.2003 > DeadKennedys&Kirké> Proč to sem to Pako 007 posílá? Vysvětlí mi to někdo moudřejší a zkušenější?
U příspěvku:hitparáda hudebního rádia Interhit pro týden 24.2.-2.3.2003
Troplis (Občasný) - 24.2.2003 > Venuše> Plně souhlasím, co to tady vůbec dělá? Radši nehodnotím, není co!
U příspěvku:Okamžik před západem
Troplis (Občasný) - 24.2.2003 > Carmen> Já taky!!!
U příspěvku:Krimml
Troplis (Občasný) - 23.2.2003 > Takováhle scenerie je nádhera. Za 1 pro přírodu i tobě.
U příspěvku:Na prochazce mezi stromy
Troplis (Občasný) - 21.2.2003 > Vypadalo to tak slibně v náhledu, asi to chce fakt konzultaci ohledně techniky - můžeš mi to poslat větší? Zkusím podívat co s tím.
U příspěvku:Ella
Troplis (Občasný) - 21.2.2003 > Mám alergii na kočky - teda jen čtyřnohý, ale mám je rád jako všechna zvířata. Málem se z ní rozkejchám, jak mne dráždí její chloupky, vyčuhující z monitoru /a ten sexy jazýček/. Vypadá, že je v pohodě. Kéž by se tak vždy vedlo i nám, "pánům tvorstva".
U příspěvku:Wroarrr
Troplis (Občasný) - 21.2.2003 > Snažím se v tom zorientovat, ale nějak se mi to nedaří. Ale nebudu více přilévat olej na vřící pánev klokotající truchlivé kritiky. Haf! Domluvil jsem.
U příspěvku:Noční zastavení po dešti
Troplis (Občasný) - 21.2.2003 > Gino Hasler> Vřelý dík - od tebe to upřímně potěší
U příspěvku:Noční zastavení po dešti
Troplis (Občasný) - 21.2.2003 > P.i.k.o> No aby taky nebylo! Pár větviček mne naštěstí neposlouchalo. A to jsme se vysírali, že poroučíme větru dešti...
  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter