Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Madamme De Renal
berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> To je strasne zajimavy, co pises. Ja jsme taky byla pred dvouma rokama na stejne operaci. Mela jsme predtim 3 dioptrie na dalku. Jasne, normalne me to stvalo, ale byly chvile, kdy jsem si rikala, jaka je to skoda, ze nemuzu zachytit veci fotakem tak, jak je vidim, dest, nektere momenty v zivote, rozptylene svetlo. Kolikrat jsem si rikala, jestli takhle nevznikla imprese...
Mam rada nekonkretni veci... i konkretni, mam rada vsechno. A myslim, ze by byla skoda nechat s eomezovat nutnosti ostrosti. Spousta muzu mi napriklad rekla, ze je pro ne zajimavejsi, kdyz nevidi vsechny zeske vnady, ale mohou zachytit jen naznak. Mozna tak to muze byt i s fotkou. Je tam naznak a vsichnisi muzeme domyslet vlastni pribeh.
U příspěvku:Ztráta identity
berusia (Občasný) - 10.1.2012 > Krasny, to bych si klidanko vyvesila na zed
U příspěvku:Sůl nad zlato
berusia (Občasný) - 10.1.2012 > Proc? Neni treba s eomlouvat, kdyz je kritika na miste, ja si kritiky vazim. Je prece jedno, jak dany vysledek vznikl... :)
U příspěvku:Sůl nad zlato
berusia (Občasný) - 10.1.2012 > Ja jsem nic nedelala v postprocesu. Jedine, co pod zvetsovakem delam, jsou prave ony zatazene rohy, ale jinak je to pak scan cb fotky, vycistim prach a dorovnam krivky a hotovo. Neretusuju, nemenim.
U příspěvku:Sůl nad zlato
berusia (Občasný) - 9.1.2012 > borekdog> No... odraz jednoho svetla je hezka vec... ale ta fotka je focena pouze za denniho svetla... to, co je uprostred panenky, je muj vlastni odraz. Sporne, jiste, mozna chyba, ale me to nechava klidnou.
Myslim, ze jmenuju naopak veci, ktery ta fotka jako chyby nema.
Ale kdyz tak hluboce polemizujeme, ono je to koneckoncu jedno, rekla bych. Ja uvitam jakykoliv nazory, protoze bez nich se sama posouvam dal pomaleji, ale nakonec me stejne vic zajima, jestli na nekoho moje fotky pusobi a nechaji v nem emoce. Ja myslim, ze takove ma umeni byt. Clovek by se mel ztratit v tom, na co kouka, nemit cas na hledani jakychkoliv nedostatku. Pokud je vidi.... asi to nefunguje, jak ma.
U příspěvku:Sůl nad zlato
berusia (Občasný) - 8.1.2012 > borekdog> Aho, pane uciteli, prihlasim se a pokusim se odpovedet na otazku. :))) Ha ha. Nevim, kde je chyba. Stredovka kompozice, zatmaveny rohy, technickou chybu ja tam nevidim, cimz nerikam, ze tam neni, ale mym ocim je vzdalena. Cili diky za kritiku, nebot jinak se to nedozvim.
U příspěvku:Sůl nad zlato
berusia (Občasný) - 8.1.2012 > borekdog> Aho, pane uciteli, prihlasim se a pokusim se odpovedet na otazku. :))) Ha ha. Nevim, kde je chyba. Stredovka kompozice, zatmaveny rohy, technickou chybu ja tam nevidim, cimz nerikam, ze tam neni, ale mym ocim je vzdalena. Cili diky za kritiku, nebot jinak se to nedozvim.
U příspěvku:Muj les predstav
berusia (Občasný) - 30.12.2011 > cvakal> To, ze se nekomu fotky, ktere delam, nelibi, to naprosto chapu, ale narknuti z plagiatorstvi me urazi, nikdy jsem nic neokopirovala, moje fotky jdou z me hlavy a na nicem jinem nestoji a nebezi.
U příspěvku:Muj les predstav
berusia (Občasný) - 30.12.2011 > cvakal> To, ze se nekomu fotky, ktere delam, nelibi, to naprosto chapu, ale narknuti z plagiatorstvi me urazi, nikdy jsem nic neokopirovala, moje fotky jdou z me hlavy a na nicem jinem nestoji a nebezi.
U příspěvku:Havrani
berusia (Občasný) - 13.12.2011 > Nehrotim, scanuju, vyvazim krivky, na mym Eizu zadny prepaleny mista nevidim...
U příspěvku:Mořská řasa
berusia (Občasný) - 12.12.2011 > jj, film
U příspěvku:Zu
berusia (Občasný) - 12.12.2011 > cvakal: Podivej se na moje stranky, barevnych fotek tam najdes spousty. Nevim, co je na tom k troufnuti...?
U příspěvku:Zu
berusia (Občasný) - 9.12.2011 > Ano, to je moje kamaradka, kterou obdivuju a vazim si ji, nevidim nic spatneho na tom fotit sve pratele. Jsou mimochodem tak na 70% mych fotek. Bud jsou pratele od zacatku, nebo se jimi stanou pres modeling. :)
U příspěvku:...
berusia (Občasný) - 7.12.2011 >
U příspěvku:Mořská řasa
berusia (Občasný) - 6.12.2011 > Šílená svině> aha, pardon, ja jsem o takove moznosti nejak nevedela. To nebyl umysl.
U příspěvku:Dva
berusia (Občasný) - 6.12.2011 > je tam u stromu vpravu jden velky flek - asi spinavy chip. To by stalo za malicko retuse, coz? :) Jinak libiva fotka, jen na me je ponekud digitalne hladka, ale i tak se mi libi.
U příspěvku:Mořská řasa
berusia (Občasný) - 6.12.2011 > Avizo? O cem?
U příspěvku:Mořská řasa
berusia (Občasný) - 6.12.2011 > Hm, diky za nazor. To co mam na webovkach, tam mit chci a pokud to na nekoho pusobi jako hovezi polevka, je mi lito, ale to jsem ja. S timhle nazorem se zatim setkavam poprve. Asi jsem rada, nerada bych byla tele pro vsechny. :)
U příspěvku:Mořská řasa
berusia (Občasný) - 6.12.2011 > tomu asi nerozumim.... je totiz v predklonu.
U příspěvku:Motelový pokoj 603
berusia (Občasný) - 30.11.2011 > super!!!! Jakobych se divala na film Davida Lynche.
U příspěvku:003
berusia (Občasný) - 29.11.2011 > Pariz, zacatek dvacateho stoleti, po ulici chodi opili umelci a jejich kouzelne muzy ... :)
U příspěvku:Retro
berusia (Občasný) - 29.11.2011 >
U příspěvku:Krev aristokraticka
berusia (Občasný) - 21.11.2011 > Periskop, "fundovana kritika" me vzdycky zajima, zajima me jakakoliv kritika.
U příspěvku:Networking
berusia (Občasný) - 13.11.2011 > Silena SVINE: to neni orez, ja fotim na ctvercovy format a svoje fotky nerezu....
U příspěvku:Rozkvetlý - jiný přístup
berusia (Občasný) - 16.9.2011 > Pekna krajinak, pekny strom, chtel by letat. Jenom mi to pripada cele trosku tesne, ten letaci strom nema na obrazku dost prostoru, ktery potrebuje, chce rozepnout kridla. :)
U příspěvku:Andulka Šafářová
berusia (Občasný) - 16.9.2011 > Tohle je bozi. :) Nevim, jestli to je zamer, ale pripada mi to jako takovy zdarily barevny vtip, jemne negativni a smutny, karikaturni, ale zaroven jaksi barevne vesely a s nadhledem.
U příspěvku:Pýcha a předsudek
berusia (Občasný) - 9.9.2011 > sadaf: Ja furt rezu hlavy, casto mi pripada ta sosolka tam nejak zbytecna.
U příspěvku:Pštros
berusia (Občasný) - 29.8.2011 > B: To je zajimavy koment, nikdy by me to nenapadlo, ze na nekoho to muze pusobit timhle zpusobem. Proc ponizujici?
U příspěvku:ZMATEK V NAŠICH HLAVÁCH
berusia (Občasný) - 8.7.2011 >
U příspěvku:smích
berusia (Občasný) - 8.7.2011 >
U příspěvku:Angel who has forgotten herself
berusia (Občasný) - 3.7.2011 > Ta "mamina" na obrazku byla z tech fotek nadsena, asi jsem ji podle ni uplne neublizila.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter